kääntämä kappale lumivalkoisesta, love me like you never did before.. Olisko kenelläkään tietoa mistä vois saada? Piti tulla poplandian sivuille, mutta ei oo kuulunu.. Ideoita / ehdotuksia mistä löytyis?
Jukin
15
2372
Vastaukset
- meili näkyviin
...niin saat sen...
- Testudo
Laitas se tännekkin jos joskus huomaat tän viestin. Olisin siitä erittäin kiitollinen. juham91 at suomi24.fi
- toivoisin kovasti
[email protected]
Toivottavasti humaat munkin viestin, ja jos jaksat niin voisitko millään laittaa kappaleen myös mulle? - majavax
Testudo kirjoitti:
Laitas se tännekkin jos joskus huomaat tän viestin. Olisin siitä erittäin kiitollinen. juham91 at suomi24.fi
[email protected] tonne kans se englanninkielinen versio.. kiitos jo etukätee
- koopee...
Moi
Viitsitkö lähettää biisin osoitteeseen
johanantti[at)hotmail.com
Kiitos vaivannäöstä.- Testudo
Toi edellinen viesti ärsyttävästi tonne keskelle, ettei sitä kukaan huomaa, joten viittisikkö lähettää sen tännekkin. juham91 at suomi24.fi
- oon jo
sulle oon kyllä sen jo laittanu :)
- Nimetön
...minullekin voisit sinä joku lähettää tämän kappaleen osoitteeseen: suvi.terasniska(at)gmail.com :) kiitos
- mix
Moikka Suvi
Voisitko laittaa mulle tohon osoitteeseen Jukin
ROLVn englanninkielisen version.Kiitos - mix
mix kirjoitti:
Moikka Suvi
Voisitko laittaa mulle tohon osoitteeseen Jukin
ROLVn englanninkielisen version.KiitosMoikka Suvi
Tässä sähköpostiosoitteeni mihin voit lähettää
Jukin biisin.Sähköpostiosoitteeseen
[email protected]
- laittaa?
Olisin todella kiitollinen.
- anzcu
Jospa joku vois lähettää sen mullekin?
anzcu_t(at)hotmail.com - Maijaaaaaaaaaa
olisin ikionnellinen jos voisit minulle kyseisen kappaleen lähettää ku en sitä muualta oo löytänyt.
Jos joskus luet tän viestin. - Maijaaaaaaaaaa
Eli tässä ossa jos voisit lähettää miullekki.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392