kääntämä kappale lumivalkoisesta, love me like you never did before.. Olisko kenelläkään tietoa mistä vois saada? Piti tulla poplandian sivuille, mutta ei oo kuulunu.. Ideoita / ehdotuksia mistä löytyis?
Jukin
15
2368
Vastaukset
- meili näkyviin
...niin saat sen...
- Testudo
Laitas se tännekkin jos joskus huomaat tän viestin. Olisin siitä erittäin kiitollinen. juham91 at suomi24.fi
- toivoisin kovasti
[email protected]
Toivottavasti humaat munkin viestin, ja jos jaksat niin voisitko millään laittaa kappaleen myös mulle? - majavax
Testudo kirjoitti:
Laitas se tännekkin jos joskus huomaat tän viestin. Olisin siitä erittäin kiitollinen. juham91 at suomi24.fi
[email protected] tonne kans se englanninkielinen versio.. kiitos jo etukätee
- koopee...
Moi
Viitsitkö lähettää biisin osoitteeseen
johanantti[at)hotmail.com
Kiitos vaivannäöstä.- Testudo
Toi edellinen viesti ärsyttävästi tonne keskelle, ettei sitä kukaan huomaa, joten viittisikkö lähettää sen tännekkin. juham91 at suomi24.fi
- oon jo
sulle oon kyllä sen jo laittanu :)
- Nimetön
...minullekin voisit sinä joku lähettää tämän kappaleen osoitteeseen: suvi.terasniska(at)gmail.com :) kiitos
- mix
Moikka Suvi
Voisitko laittaa mulle tohon osoitteeseen Jukin
ROLVn englanninkielisen version.Kiitos - mix
mix kirjoitti:
Moikka Suvi
Voisitko laittaa mulle tohon osoitteeseen Jukin
ROLVn englanninkielisen version.KiitosMoikka Suvi
Tässä sähköpostiosoitteeni mihin voit lähettää
Jukin biisin.Sähköpostiosoitteeseen
[email protected]
- laittaa?
Olisin todella kiitollinen.
- anzcu
Jospa joku vois lähettää sen mullekin?
anzcu_t(at)hotmail.com - Maijaaaaaaaaaa
olisin ikionnellinen jos voisit minulle kyseisen kappaleen lähettää ku en sitä muualta oo löytänyt.
Jos joskus luet tän viestin. - Maijaaaaaaaaaa
Eli tässä ossa jos voisit lähettää miullekki.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624