kääntämä kappale lumivalkoisesta, love me like you never did before.. Olisko kenelläkään tietoa mistä vois saada? Piti tulla poplandian sivuille, mutta ei oo kuulunu.. Ideoita / ehdotuksia mistä löytyis?
Jukin
15
2351
Vastaukset
- meili näkyviin
...niin saat sen...
- Testudo
Laitas se tännekkin jos joskus huomaat tän viestin. Olisin siitä erittäin kiitollinen. juham91 at suomi24.fi
- toivoisin kovasti
liisa_alastalo@hotmail.com
Toivottavasti humaat munkin viestin, ja jos jaksat niin voisitko millään laittaa kappaleen myös mulle? - majavax
Testudo kirjoitti:
Laitas se tännekkin jos joskus huomaat tän viestin. Olisin siitä erittäin kiitollinen. juham91 at suomi24.fi
mojawe@elisanet.fi tonne kans se englanninkielinen versio.. kiitos jo etukätee
- minullekin..?
Jos vaan huomaat tätä viestiä.... helu@suomi24.fi KIITOS!
- koopee...
Moi
Viitsitkö lähettää biisin osoitteeseen
johanantti[at)hotmail.com
Kiitos vaivannäöstä.- Testudo
Toi edellinen viesti ärsyttävästi tonne keskelle, ettei sitä kukaan huomaa, joten viittisikkö lähettää sen tännekkin. juham91 at suomi24.fi
- oon jo
sulle oon kyllä sen jo laittanu :)
- Nimetön
...minullekin voisit sinä joku lähettää tämän kappaleen osoitteeseen: suvi.terasniska(at)gmail.com :) kiitos
- mix
Moikka Suvi
Voisitko laittaa mulle tohon osoitteeseen Jukin
ROLVn englanninkielisen version.Kiitos - mix
mix kirjoitti:
Moikka Suvi
Voisitko laittaa mulle tohon osoitteeseen Jukin
ROLVn englanninkielisen version.KiitosMoikka Suvi
Tässä sähköpostiosoitteeni mihin voit lähettää
Jukin biisin.Sähköpostiosoitteeseen
jaanasaario@elisanet.fi
- laittaa?
Olisin todella kiitollinen.
- anzcu
Jospa joku vois lähettää sen mullekin?
anzcu_t(at)hotmail.com - Maijaaaaaaaaaa
olisin ikionnellinen jos voisit minulle kyseisen kappaleen lähettää ku en sitä muualta oo löytänyt.
Jos joskus luet tän viestin. - Maijaaaaaaaaaa
Eli tässä ossa jos voisit lähettää miullekki.
Maijaaaaaaaaaa@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768582Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593281- 382634
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272181
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629