siis kannattaa varoa huijareita, sillä niitä on paljon tuolla huuto.net sivuilla. Jos sieltä ostaa lipun niin kannattaa ehdottomasti katsoa paljon kaverilla on opisteitä, jos on pisteitä 0 niin sitten kannattaa olla varuillaan. Sillä itse olen törmännyt sellaiseen huijariin huuto.net sivulla, mutta sain onneksi rahat takaisin. KANNATTAA SIIS HIEMAN HARKITA KELTÄ LIPUN OSTAA JOS OSTAA.
Mutta tuo lipunmyynti tuolla pitäisi kieltää.
Trokareista, varokaa HUIJAREITA!!!
Jaska Jokunen
2
778
Vastaukset
- Justiceman
Mitä trokailua tää sitte on..euroteam.info pystyy ostaan vaikka 99 metallican lippua hintaan 260e/piletti!!!!?????
- 230 euroa!!!
Eihän noi ota välistä kuin 230-44=186 euroa, tossahan jää suomi-trokarikin auttamatta toiseksi
; )
Niin ja Metallican lipusta otetaan vaatimattomat 260-59=201 euroa toimituspalkkiota.. taitaa suomi-trokareilla olla hinnan tarkistuksen paikka
Näin sitä isossa maailmassa trokataan...
Ja sitten tosiaan voi ostaa vaikka 99 lippua ja täällä ihmetellään minne kaikki liput menneet on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665151Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293757Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652257Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501964Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771648- 631365
- 641306
- 2611107
- 471082