Miksi härkä mies?

Totuus esiin

Onko muilla härkämiehien vaimoilla samoja kokemuksia,selvinpäin ihana rakastava huomioon ottava mies,mutta silloin harvoin(onneksi)kun ottaa alkoa hänestä tulee tosi ilkee vittuileva ja entisistä hoidoistaan puhuva paskiainen,mies muuttuu täysin etten jaksaisi niitä harvojakaan kertoja kestää,tivaa multa sit koko ajan rakastanko häntä,kyllä slloin on vaikeeta sanoo että rakastan.Mikään ei me perille muu kun kalja kurkusta alas,sit kun selviää sanoo ettei muista mitään,vai haluaako hän todella mennä humalan taakseseettä voi purkaa vanhojen suhteidensa patoumat minuun joka todella olen niihin syytön,onko mulla kohtalo tovereita,pliis provoilijat älkää vaivautuko,on tässä taas muutenkin miettimistä,mikä miehellä mättää.

15

3005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella!!

      On kokemusta, selvinpäin lämmin ihminen.Humalassa täysin erilainen ihminen, ilkeä ja pahapäinenkin.Kaivelee kaikki. Menneisyyden ihmis-suhteet ja on katkera ja kateellinen!Kuin toinen ihminen.Vaikea luonne.Ero vireillä.

      • Neitsytimmeinen

        Härkämieheni selvinpäin melko totinen, hiljainen, asiallinen ( ehkä liiaksikin ), ei juurikaan puhu tunteistaan. On huomioiva, auttavainen, hellä, mutta ehkä hieman tylsä. Sellainen periaatteiden mies.

        Kun ottaa viinaa muuttuu leppoisammaksi, huumorimieheksi, seksikin nousee pintaa, tulee tunteelliseksi, kaikin tavoin "paranee"...ja kestää uskomattoman paljon sekä osaa käyttäytyä myös huppelissa.

        Ero on hyvin selkeä. Sekoitus molempia olisi paras yhdistelmä.


      • Minä vain

        Auttavainen ja kiltti selvinpäin,täysin hullu humalassa.Erottu kolme vuotta sitten mutta en saa elää rauhassa vieläkään,soittelee ja vainoo kaikin tavoin.


    • cauris

      Itse en tunne yhtään härkää, joka menisi aivan sekaisin viinan kanssa. Oma mies ainakin on melko lailla samanlainen kuin selvinpäin, ehkä hieman puheliaampi ja vitsikkäämpi. Sitten jossain vaiheessa alkaa nukuttamaan;) hih

      • ymmärtäväinen neitsyt.

        No etpä varmaan ole ollut kovin monen härkämiehen kanssa tekemisissä etkä varsinkaan virallisessa avioliitossa.Edellinen liittoni kesti 16v.Mutta tämä liitto taitaa minun osaltani päättyä lyheen kun kanan lento,yhdessä 2v,aviossa 1kk ja risat,ja nyt tuntuu että kiitti mulle riitti,voiko joku ihan rehellisesti puolustaa että miehellä on oikeus käyttäytyä niin ilkeesti kun mies vkk loppuna teki?Olen hyvinkin omillani toimeen tuleva,miehellä velkaa sinne sun tänne,onko hänen itsetuntonsa niin heikoilla vaikka on näyttävän näköinen mies,onko todella niin että hänen entiset epäonnistuneet suhteet on jättäneet hänelle pysyvät "arvet"sieluun,joita hyväkään ihmissuhde ei saa parantumaan,en pysty olemaan hänen kaatopaikkansa kun hän ottaa alkoa liikaa.


    • on härkämiehestä

      Ex mieheni oli härkä ja tosi kiltti kun oli selvinpäin MUTTA todellaki ilkeä ja paha suustaan kännissä.Petti exänsä kans kun ei reppana millään PÄSSY irti entisestä.ei tienny mitä halusi elämältä.Halusi minut ja entisen.Vannoi rakkautta ja itki monet kerrat ja pyyteli anteeksi mutta aina sama paska toistui kun otti viinaa.Onneksi tajusin ettei mies muutu ikinä ja niinpä pakkasin tavarani ja lähdin kärsimästä.

    • härkämieheni

      Minun härkä on ihan yhtä rauhallinen, herkkä ja hellä olipa selvinpäin tai humalassa. Harvoin hän on yleensäkään humalassa, viina ei häntä vie.

    • mun mieheeni

      .. joskus kyllä alkuaikoina 16 v sitten vertaili mua johonkin vanhaan tyttöystäväänsä. Ei ollut kivaa ja se loppuikin, kun "avauduin" asiasta..ihan pikkasen vaan :))

      • totta puhutte.....

        Kyllä munkin täytyy sanoa,että kyllä härkämies osaa olla kivakin,kun oma etu sitä vaatii mutta kyllä ainakin mulla on huonoja kokemuksia sekä selvästä että juopuneesta,aina omat asit on tärkeempiä ja ne menee aina muiden edelle,ainut asia missä kyseinen mies menee etupuolelle,on kaupan tai baarin kassa jono,ettei joudu maksumieheksi missään,tuumaa vaan että viimeinen maksaa.


      • Kierrän kaukaa kyseiset.
        totta puhutte..... kirjoitti:

        Kyllä munkin täytyy sanoa,että kyllä härkämies osaa olla kivakin,kun oma etu sitä vaatii mutta kyllä ainakin mulla on huonoja kokemuksia sekä selvästä että juopuneesta,aina omat asit on tärkeempiä ja ne menee aina muiden edelle,ainut asia missä kyseinen mies menee etupuolelle,on kaupan tai baarin kassa jono,ettei joudu maksumieheksi missään,tuumaa vaan että viimeinen maksaa.

        On kokemusta useammastakin kyseisen merkin edustajasta.Nykyään kierrän kaukaa herra härät jos vaan saan vihiä,ja itsehän ne ovat parhaiten tuomassa esiin luonteensa ei tartte edes kysyä,osaavat ne niin hyvin flirttailla vähä joka naiselle ja esittää niin matcomiestä kun vähintään olisivat Euroopan omistajia vaikka olisi viimeinen 50:nen menossa,yök koko sonnilauma.


    • rapu rakastaa härkää

      juu juu tuttua on niin paljon , olen tuntenut hänet vasta vähän aikaa ja noin 5kk suunnileen ja merkit on samat, kuin kerroit,mun on syntynny 11,4 mites se sun mörris on,, ettei vaan olis saman ajan omaava, vaikeita ne on , juu ,kun ne ottaa ihan pään täyteen ja sänkyyn sammuu, tai olohuoneen tuolille makeesti kuorsaten katselee ilta tv,tä' rahassa nuuka niin ,että omaa jemma rahaa on ,--mutta ei ruoka rahaa, ja maksattaa naisellaan omat ruokansakkin
      , juu kaikkeen sitä törmää,liian kiltti RAPU EI PÄRJÄÄ ELLEI RUPEE ANKARASTI PITÄMÄÄN PUOLIAAN.

      • Että silleen

        miehesi Härkä ole jos on syntynyt 11/4 vaan Oinas


      • ja syntynyt
        Että silleen kirjoitti:

        miehesi Härkä ole jos on syntynyt 11/4 vaan Oinas

        Vappuna, mut hyvt unenlahjat on sohvalla TV:tä katsoessa kuitenkin.


      • sitä
        ja syntynyt kirjoitti:

        Vappuna, mut hyvt unenlahjat on sohvalla TV:tä katsoessa kuitenkin.

        tosiasioista kiistelemään ;)


      • härkä miehen vaimo.
        sitä kirjoitti:

        tosiasioista kiistelemään ;)

        Olen muuten huomannut että härkä mies tarttee aikaa,kun oppii luottamaan ajan kanssa hänestä löytyy ihan kivoja yllätyksiä,siis positiivisiäkin.Ottaa nykyjään jo yllättävän paljon enemmän huomioon myös minun mielipiteeni ja on oppinut jopa myöntämään että hänkin voi olla väärässä,tosin pitkin hampain,mutta oppia ikä kaikki,on se välillä niin lutunen,ja kova mies tekemään töitä,kissaakin rakastaa kun hullu puuroo,niin kaiku lopullakin vastaa kuin sinne "huudetaan"ihanaa kevättä kaikki härät ja heidän siippansa.Sallah.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe