Laulun sanat

Mermanni

Muistaako teistä kukaan seuraavan laulun sanoja."
On rakkaus päättynyt en tiedä miksi jne."
Jos joku teistä muistaa kyseisen laulun niin kirjoittaisitteko sanat tälle palstalle olisin kovasti kiitollinen koska muistan vain eka säkeistön

17

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Der Ermittler

      Minä taas olen unohtanut sanat laulusta, joka alkaa

      - Die Fahne hoch ..

      • Meirami

        Kirjoita Googleen laulun alkusäe ja varmaan saat vastauksen.


      • Kamradin?

        vilkaisepa löytyiskö IKL:n tai ASS:n sivuja tai näitä uudempia isänmaan ystävien sivuja, jottei totuus unohtuisi


      • Istanbulin sanoja.
        Meirami kirjoitti:

        Kirjoita Googleen laulun alkusäe ja varmaan saat vastauksen.

        Suuresta Toivelaulukirjasarjasta löytyy. Ei muuta kuin kirjastoon musiikkiosastolle tuo lauseen kanssa niin etsivät ja siellä on kopiointi paljelukin.


    • minnimonni

      " kauneimmat päivät muuttui harmaimmiksi,on rakkaus päättynyt en tiedä miksi,sä etkö voisi alkaa uudestaan"

      Miten rumba jatkuu??

    • Laritsa M

      ,,,

      • Mermanni

        "On päättynyt rakkaus,en tiedä miksi kauneimmat päivät muuttui harmaimmiksi.Sun luoksesi saavun ja pyydän siksi,sä etkö voisi alkaa uudestaan."

        Muistaakseni Rumba jota soitettiin joskus 50-luvun lopulla ja 60-luvun alkupuolella.


      • sintti1943
        Mermanni kirjoitti:

        "On päättynyt rakkaus,en tiedä miksi kauneimmat päivät muuttui harmaimmiksi.Sun luoksesi saavun ja pyydän siksi,sä etkö voisi alkaa uudestaan."

        Muistaakseni Rumba jota soitettiin joskus 50-luvun lopulla ja 60-luvun alkupuolella.

        On päättynyt rakkaus, en tiedä miksi, ja kaunneimmat päivät muuttui harmaimmiksi,
        sun luoksesi saavun ja pyydän siksi,
        etkö voisi alkaa uudelleen.

        En tiennyt, että näinkin käydä voisi,
        ja että sun rakkautes vain leikki oisi,
        ??....ei mummu muista !
        etkö voisi alkaa uudelleen.


    • Pelle1Peloton

      ... että minulla on "savikiekko"-varastossani tuo levy. Olisikohan nimenä: Etkö voisi alkaa uudelleen.
      Voisin yrittää etsiä sen ja torvigramofoonillani soittaa. Mutta se tapahtuu aikaisintaan ensi viikonloppuna.

      • Mermanni

        Olisipa kiva jos voisit auttaa asiassa.Kiitos


    • jenkaten

      laulama kappale.Laitappa sähköpostiin osoitteesi
      saat nuotin sanoineen päivineen.

      • onkkelis

        tuolta 70 sivulta kun huomasin sinun olevan vanhan musiikin harrastaja.
        Kysyisinkin tiedätkö kuka on laulanut
        .....'.Elämä kangasta kutoo
        mustat on loimet sen
        kyynel katkera putoo
        kankaani sumentaen'...........
        Mikähän laulu? Naislaulaja , tummaääninen muistaakseni lauloi

        Sitä pohdittiin tuolla tilkkutäkin teossa. Google ei antanut vastausta. Jos joku muistaisi täällä.


      • jenkaten
        onkkelis kirjoitti:

        tuolta 70 sivulta kun huomasin sinun olevan vanhan musiikin harrastaja.
        Kysyisinkin tiedätkö kuka on laulanut
        .....'.Elämä kangasta kutoo
        mustat on loimet sen
        kyynel katkera putoo
        kankaani sumentaen'...........
        Mikähän laulu? Naislaulaja , tummaääninen muistaakseni lauloi

        Sitä pohdittiin tuolla tilkkutäkin teossa. Google ei antanut vastausta. Jos joku muistaisi täällä.

        Tällaista harrasteluahan tässä on ollut,tämän
        vanhemman tanssimusiikin parissa.Enpähän ole
        ollut muussa pahan teossa.Mutta kyllä tämä lau-
        lu löytyi,tämä on kai niitä tangoja,kun sanotaan
        ettei tätä tanssiessa saa puhua.Hyvältä vaikut-
        taa.

        Kohtalo kutoo.

        Sanat:Rauni Kouta Säv:Toivo Kärki

        Onni kangasta kutoo,
        kirkkaat on loimet sen.
        Poljin nousee ja putoo,
        riemuiten,rakastaen.
        Murhe kangasta kutoo,
        tummat on loimet sen.
        Kyynel katkera putoo,
        kangasta tummentaen.

        Kohtalo ihmisen elämään kutoo
        kangasta monen kirjavaa.
        Yhdellä tummaa se on,kuni yö
        ja toisella helmen hohtoisaa.
        Joillekin sukkula nauraa ja soi,
        joillekin pirta vain suruja toi.
        Kohtalo ihmisen elämään kutoo,
        kangasta monen kirjavaa.

        Laulanut:Henry Theel


      • Onkkelis
        jenkaten kirjoitti:

        Tällaista harrasteluahan tässä on ollut,tämän
        vanhemman tanssimusiikin parissa.Enpähän ole
        ollut muussa pahan teossa.Mutta kyllä tämä lau-
        lu löytyi,tämä on kai niitä tangoja,kun sanotaan
        ettei tätä tanssiessa saa puhua.Hyvältä vaikut-
        taa.

        Kohtalo kutoo.

        Sanat:Rauni Kouta Säv:Toivo Kärki

        Onni kangasta kutoo,
        kirkkaat on loimet sen.
        Poljin nousee ja putoo,
        riemuiten,rakastaen.
        Murhe kangasta kutoo,
        tummat on loimet sen.
        Kyynel katkera putoo,
        kangasta tummentaen.

        Kohtalo ihmisen elämään kutoo
        kangasta monen kirjavaa.
        Yhdellä tummaa se on,kuni yö
        ja toisella helmen hohtoisaa.
        Joillekin sukkula nauraa ja soi,
        joillekin pirta vain suruja toi.
        Kohtalo ihmisen elämään kutoo,
        kangasta monen kirjavaa.

        Laulanut:Henry Theel

        Olipa ystävällinen teko Sinulta kirjoittaa nuo laulun sanatkin. Vai Henry itse se olikin.
        Uskotkos, että minulla on korvanapit jotka sain Henryn siskolta ja hän oli saanut ne Henryltä joskus.


      • Mermanni

        Mutta sanoja en saanut.Nuoteista olisi niin nuukaa mutta sanat olisin halunnut


      • jenkaten
        Onkkelis kirjoitti:

        Olipa ystävällinen teko Sinulta kirjoittaa nuo laulun sanatkin. Vai Henry itse se olikin.
        Uskotkos, että minulla on korvanapit jotka sain Henryn siskolta ja hän oli saanut ne Henryltä joskus.

        Eipä kiittelemistä.Tulipa ainakin yksi päivän
        hyvä työ tehtyä.
        Sinulla on hieno muisto Henry Theelistä.Kaikkea
        hyvää Sinulle ja ystävillesi "Kohtalo kutoo"
        tangon merkeissä.


    • jenkaten

      postiasi."Jenkaten"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe