Muistaako teistä kukaan seuraavan laulun sanoja."
On rakkaus päättynyt en tiedä miksi jne."
Jos joku teistä muistaa kyseisen laulun niin kirjoittaisitteko sanat tälle palstalle olisin kovasti kiitollinen koska muistan vain eka säkeistön
Laulun sanat
17
1489
Vastaukset
- Der Ermittler
Minä taas olen unohtanut sanat laulusta, joka alkaa
- Die Fahne hoch ..- Meirami
Kirjoita Googleen laulun alkusäe ja varmaan saat vastauksen.
- Kamradin?
vilkaisepa löytyiskö IKL:n tai ASS:n sivuja tai näitä uudempia isänmaan ystävien sivuja, jottei totuus unohtuisi
- Istanbulin sanoja.
Meirami kirjoitti:
Kirjoita Googleen laulun alkusäe ja varmaan saat vastauksen.
Suuresta Toivelaulukirjasarjasta löytyy. Ei muuta kuin kirjastoon musiikkiosastolle tuo lauseen kanssa niin etsivät ja siellä on kopiointi paljelukin.
- minnimonni
" kauneimmat päivät muuttui harmaimmiksi,on rakkaus päättynyt en tiedä miksi,sä etkö voisi alkaa uudestaan"
Miten rumba jatkuu?? - Laritsa M
,,,
- Mermanni
"On päättynyt rakkaus,en tiedä miksi kauneimmat päivät muuttui harmaimmiksi.Sun luoksesi saavun ja pyydän siksi,sä etkö voisi alkaa uudestaan."
Muistaakseni Rumba jota soitettiin joskus 50-luvun lopulla ja 60-luvun alkupuolella. - sintti1943
Mermanni kirjoitti:
"On päättynyt rakkaus,en tiedä miksi kauneimmat päivät muuttui harmaimmiksi.Sun luoksesi saavun ja pyydän siksi,sä etkö voisi alkaa uudestaan."
Muistaakseni Rumba jota soitettiin joskus 50-luvun lopulla ja 60-luvun alkupuolella.On päättynyt rakkaus, en tiedä miksi, ja kaunneimmat päivät muuttui harmaimmiksi,
sun luoksesi saavun ja pyydän siksi,
etkö voisi alkaa uudelleen.
En tiennyt, että näinkin käydä voisi,
ja että sun rakkautes vain leikki oisi,
??....ei mummu muista !
etkö voisi alkaa uudelleen.
- Pelle1Peloton
... että minulla on "savikiekko"-varastossani tuo levy. Olisikohan nimenä: Etkö voisi alkaa uudelleen.
Voisin yrittää etsiä sen ja torvigramofoonillani soittaa. Mutta se tapahtuu aikaisintaan ensi viikonloppuna.- Mermanni
Olisipa kiva jos voisit auttaa asiassa.Kiitos
- jenkaten
laulama kappale.Laitappa sähköpostiin osoitteesi
saat nuotin sanoineen päivineen.- onkkelis
tuolta 70 sivulta kun huomasin sinun olevan vanhan musiikin harrastaja.
Kysyisinkin tiedätkö kuka on laulanut
.....'.Elämä kangasta kutoo
mustat on loimet sen
kyynel katkera putoo
kankaani sumentaen'...........
Mikähän laulu? Naislaulaja , tummaääninen muistaakseni lauloi
Sitä pohdittiin tuolla tilkkutäkin teossa. Google ei antanut vastausta. Jos joku muistaisi täällä. - jenkaten
onkkelis kirjoitti:
tuolta 70 sivulta kun huomasin sinun olevan vanhan musiikin harrastaja.
Kysyisinkin tiedätkö kuka on laulanut
.....'.Elämä kangasta kutoo
mustat on loimet sen
kyynel katkera putoo
kankaani sumentaen'...........
Mikähän laulu? Naislaulaja , tummaääninen muistaakseni lauloi
Sitä pohdittiin tuolla tilkkutäkin teossa. Google ei antanut vastausta. Jos joku muistaisi täällä.Tällaista harrasteluahan tässä on ollut,tämän
vanhemman tanssimusiikin parissa.Enpähän ole
ollut muussa pahan teossa.Mutta kyllä tämä lau-
lu löytyi,tämä on kai niitä tangoja,kun sanotaan
ettei tätä tanssiessa saa puhua.Hyvältä vaikut-
taa.
Kohtalo kutoo.
Sanat:Rauni Kouta Säv:Toivo Kärki
Onni kangasta kutoo,
kirkkaat on loimet sen.
Poljin nousee ja putoo,
riemuiten,rakastaen.
Murhe kangasta kutoo,
tummat on loimet sen.
Kyynel katkera putoo,
kangasta tummentaen.
Kohtalo ihmisen elämään kutoo
kangasta monen kirjavaa.
Yhdellä tummaa se on,kuni yö
ja toisella helmen hohtoisaa.
Joillekin sukkula nauraa ja soi,
joillekin pirta vain suruja toi.
Kohtalo ihmisen elämään kutoo,
kangasta monen kirjavaa.
Laulanut:Henry Theel - Onkkelis
jenkaten kirjoitti:
Tällaista harrasteluahan tässä on ollut,tämän
vanhemman tanssimusiikin parissa.Enpähän ole
ollut muussa pahan teossa.Mutta kyllä tämä lau-
lu löytyi,tämä on kai niitä tangoja,kun sanotaan
ettei tätä tanssiessa saa puhua.Hyvältä vaikut-
taa.
Kohtalo kutoo.
Sanat:Rauni Kouta Säv:Toivo Kärki
Onni kangasta kutoo,
kirkkaat on loimet sen.
Poljin nousee ja putoo,
riemuiten,rakastaen.
Murhe kangasta kutoo,
tummat on loimet sen.
Kyynel katkera putoo,
kangasta tummentaen.
Kohtalo ihmisen elämään kutoo
kangasta monen kirjavaa.
Yhdellä tummaa se on,kuni yö
ja toisella helmen hohtoisaa.
Joillekin sukkula nauraa ja soi,
joillekin pirta vain suruja toi.
Kohtalo ihmisen elämään kutoo,
kangasta monen kirjavaa.
Laulanut:Henry TheelOlipa ystävällinen teko Sinulta kirjoittaa nuo laulun sanatkin. Vai Henry itse se olikin.
Uskotkos, että minulla on korvanapit jotka sain Henryn siskolta ja hän oli saanut ne Henryltä joskus. - Mermanni
Mutta sanoja en saanut.Nuoteista olisi niin nuukaa mutta sanat olisin halunnut
- jenkaten
Onkkelis kirjoitti:
Olipa ystävällinen teko Sinulta kirjoittaa nuo laulun sanatkin. Vai Henry itse se olikin.
Uskotkos, että minulla on korvanapit jotka sain Henryn siskolta ja hän oli saanut ne Henryltä joskus.Eipä kiittelemistä.Tulipa ainakin yksi päivän
hyvä työ tehtyä.
Sinulla on hieno muisto Henry Theelistä.Kaikkea
hyvää Sinulle ja ystävillesi "Kohtalo kutoo"
tangon merkeissä.
- jenkaten
postiasi."Jenkaten"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483