Minun ehdokkaani on se Johanna Pakonen - Kosketus Jää.
Mikä on teidän suosikkinne iskelmässä? Se voi olla laulaja tai biisi.
Kiitos.
Parhaat iskelmäbiisit koskaan?
8
1048
Vastaukset
- käntty
Onko joku lahkolainen tämä pakonen?
- hp_guru
Johanna Pakonen - Kosketus Jää
http://www.iskelma.fi/uutiskuvat/JOHANNA_PAKONEN__KOSKETUS_JAA.mp3 - käntty
hp_guru kirjoitti:
Johanna Pakonen - Kosketus Jää
http://www.iskelma.fi/uutiskuvat/JOHANNA_PAKONEN__KOSKETUS_JAA.mp3Ei mistään kotoisin,tyypillistä hakkaava rytmiä, laulaja ala-arvoinen, toivottavasti ymmärtää lopettaa.On se kumma kun ei sitten LAILA KINNUSEN,TAMARA LUNDIN, jälkeen tule kunnon laulajia.
- Anti-Käntty
käntty kirjoitti:
Ei mistään kotoisin,tyypillistä hakkaava rytmiä, laulaja ala-arvoinen, toivottavasti ymmärtää lopettaa.On se kumma kun ei sitten LAILA KINNUSEN,TAMARA LUNDIN, jälkeen tule kunnon laulajia.
Ei tarvii koskaan lopettaa kyseien laulajan, eikä lopetakkaan! Jos on jo 10 vuotta keikkaillu, niin ei paljo Käntyn sanat paina kun muut tykkää :) Tsemppiä!
- kinkeri1
Piritta Venhon laulu YKSIN RANNALLA on upea ja koskettava!
- juuriharja
Meiju Suvaksen Tuhma Annabelle.. mutta kun sitä ei mistään saa itselle.. :/
- VEXIN TEKSTI
MARKKU ARON OO-MIKÄ NAINEN JOHON HÄMEENLINNAN
PHIL SPECTOR ELI VEXI SALMI ON TEHNYT SANAT
"Paratiisi" on Suomen iskelmän ykkösbiisi! Baddingin musa on parasta laatua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319