suomen pelkurein kunta

sutta pakoon

Pannaan pystyyn äänestys jossa arvioidaan mikä Suomen kunta on eniten sutta pelkäävistä paskahousuista tunnetuin ?

Oma arvio on että Pohjois-Savon piällysmiehet taitaa olla arkajaloin maanosa Suomesta.

Pitäisikö nämä sitten siirtää Ruotsun armeijaan jossa heidät koulutettaisiin miehiksi.

21

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita vikiseviä

      poroisäntiä hyryn ja suomussalmelta.juuri äsken tuli ohjelma jossa nämä tumpelot koittivat saaha hukkaa hengiltä mutta susi oli aina liian ovela ja pääsi pakoon.hyvä näin.poro pitäisi muutta vapaaksi riistaksi jota kaikki saavat metsästää.poro on täysin turha ja arvoton elukka ja maistuu sitä paitsi ihan vetiseltä majavanlihalta

      • majavanliha

        sen takia vetiselle kun se asustaa paljon vedessä???Kerro kerro mulle kun en tiedä.


      • tyhmyytesi
        majavanliha kirjoitti:

        sen takia vetiselle kun se asustaa paljon vedessä???Kerro kerro mulle kun en tiedä.

        iltasatujen puutteesta lapsena.kerro kerro kerro millaista oli elää insestin uhrina????


      • uhrivai
        tyhmyytesi kirjoitti:

        iltasatujen puutteesta lapsena.kerro kerro kerro millaista oli elää insestin uhrina????

        se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. tais eno painaa sua pienenä. ikävöit enoa vai miksi otit puheeks.


      • kyllä he vikisevät,...

        mutta aivan muusta syystä.


        Majavanliha on hyvää. Jos se poronliha,

        majavanlihalle maistuu, se on sitten hyvää oikein

        laitettuna.


        Kevättalvella nämä porot majailevat viitostien

        kupeessa, katsos jos susi ei syö eikä käy

        pyydykseen. Hommataan porot autojen alle.


      • koska säälin
        uhrivai kirjoitti:

        se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. tais eno painaa sua pienenä. ikävöit enoa vai miksi otit puheeks.

        teidän sisäsiittoista sukuanne.vaikka olihan se varmaan elämäsi huippuhetki kun isäsi sammuttua sait saunan jälkeen naida äitiäsi.


      • lisää
        koska säälin kirjoitti:

        teidän sisäsiittoista sukuanne.vaikka olihan se varmaan elämäsi huippuhetki kun isäsi sammuttua sait saunan jälkeen naida äitiäsi.

        ongelmistasi. tunnut kirjoittavan omakohtaisista kokemuksistasi. mielenkiintoista.


      • nyt vain
        lisää kirjoitti:

        ongelmistasi. tunnut kirjoittavan omakohtaisista kokemuksistasi. mielenkiintoista.

        pitää hyväksyä nämä totuudet.ymmärrän että se sinua sattuu mutta se on ensi askel parannukseesi.


    • aseineen..

      mehtään!

      Jospa niistä sillätavalla kouliintuisi miehiä.

      Suurinosa heistä kun on, hamettavaille akkoja ja

      tyhjännaurajia.

    • pässinlihaa

      kyseessä ei ole oikeastaan kunta vaan alue suomessa. tämä pelkureita täynnä oleva alue koostuu kunnista jotka jäävät kehäkolmosen sisäpuolelle. jos sinne yksikin susi eksyy niin se teidän susihalaajien mielestä tulisi heti poistaa.

      • aina vieritä

        ongelmiasi toisille.on väärin sanoa "helsingin herrat".kyllä ne kansanedustajat ovat pitkin suomea sinne valittu,ei pelkästään pääkaupunkiseudulta.ja loppuun haluan lisätä että itse asustelen täällä kainuussa en etelässä


    • lilopi

      Eiköhän se ole Hämeenlinna. Nähdään yksi susi ja heti on poliisit,TV ja radio varoittamassa ihmisiä. Tuo jos mikä on lapsellista. Olisihan se järkytys jos susi astelis jotain viherpipeltäjää vastaan siellä. Perkele, meilläpäin näkyy harva se päivä susia eikä niistä kukaan varoita.

      • kuvia jos kerran

        joka päewä susia näet.todisteita suurille puhuille!!vae oltkos sinäkin niitä paskanjauhajia??


      • eichmanni

        tämmösiä havaintoja tehdään? Pihasudet on poistettu sitä mukaa kun niitä ilmaantuu. Esim Kaavilta on ammuttu jo viisi sutta, enpä usko että jossain päin "harva se päivä" susi tulee vastaan.Propakandaa!
        Yritätäkö pelotella naisia vai imeväisiä.
        Nyt mee peiton alle imemään peukaloo.Hopi hopi!


      • kirjoitukseen

        jossa pyydetään todisteita siitä että suet käyvät pihoissa.otappa ensi kerralla kuva.kuvan saat heleposti kun kerran niitä niin usein näet.ihtekkin olen kuullut etää ihmiset on pakotettu sanomaan että suet käyvät pihoissa jotta saataisiin metästäjille kaatolupia.sitten rktl:n miehet menneet pihhaan ja kysyneet niin sanottu että ei täällä mitään susia ole käynynnä.hieman hämärää touhua tälläinen mutta sopii kyllä savolaisten ja kuhmolaisten tyyliin.


      • väittänyt
        kuvia jos kerran kirjoitti:

        joka päewä susia näet.todisteita suurille puhuille!!vae oltkos sinäkin niitä paskanjauhajia??

        En ole väittänyt itse nähneeni niitä,enkä edes sitä että niitä nähdään joka päivä. Opettele lukemaan ja varsinkin kirjoittamaan.


      • tänne
        eichmanni kirjoitti:

        tämmösiä havaintoja tehdään? Pihasudet on poistettu sitä mukaa kun niitä ilmaantuu. Esim Kaavilta on ammuttu jo viisi sutta, enpä usko että jossain päin "harva se päivä" susi tulee vastaan.Propakandaa!
        Yritätäkö pelotella naisia vai imeväisiä.
        Nyt mee peiton alle imemään peukaloo.Hopi hopi!

        Tuleppa tänne keskiseen suomeen niin voin sinulle peukalon imemiset näyttää!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe