Alcudia Viva Sunrise:aamiainen/puolihoito???

oskari

Onko kenelläkään kokemuksia Alcudiasta Viva Sunrise hotellin aamiaisista tai puolihoidosta? - hinta-laatu -suhde?
-onko paljon valikoimaa/vaihtelua?
- onko hinnalla eroa etukäteen tai paikanpäältä varattaessa?
- onko paljon jonotusta/ruuhkaa (iso hotelli)?
Mukavaa, jos joku viitsii kertoa kokemuksistaan.

6

3679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut

Aamiainen todella hyvä ja monipuolinen. Ostettiin paketin yhteydessä. Ainoa huono puoli hotellissa oli englantilaiset/ruotsalaiset vanhemmat turistit jotka varasivat aurinkotuolin jo klo.07.00 aamulla ja tulivat altalle klo.16.00. Hyvä ja viihtyisä hotelli hyvällä paikalla

• oskari

Kiitos vastauksestasi.
        Entä oliko se aamiainen kovaa jonotusta tai yleensä ruuhkaista (huomattiin vasta varauksen tehtyämme, että on todella ISO hotelli!)? Ollaan menossa kahden alle kouluikäisen kanssa ja pitkät jonotukset nälkäisinä joka aamu on tuskaa... :)

• matkaaja siel päin käynyt :D
        oskari kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi.
        Entä oliko se aamiainen kovaa jonotusta tai yleensä ruuhkaista (huomattiin vasta varauksen tehtyämme, että on todella ISO hotelli!)? Ollaan menossa kahden alle kouluikäisen kanssa ja pitkät jonotukset nälkäisinä joka aamu on tuskaa... :)

Siis mä olen ollut tuolla joitakin kertoja juuri tuossa hotellissa.

ekaksi sanon neuvona..ottakaa huone ihmeessä uima altaalle päin vaikka maksaakin ennemmän, mutta sen arvoista se on.

Aamupalalla ei ole ruuhkaa ainakaan ollut kun olen ollut.
        vaikka hotelli täynnä ollutkin aika hyvin.

Uima-altaat ovat hyvät!
        Vaikka en koskaan niissä uinutkaan.

Varmasti olette valinneet oikean paikan, kerta lapsiakin mukana.
        Ette tule pettymään varmasti.

Illalla hotellin ravintolassa on myös hyvät ruuat, lasagne on hyvää ja tosi edullinen.

Sitten siellä aivan lähellä on pizzeeria Romo..kannattaa käydä ainakin kerran aivan huippu pizzat ja rauhallinen paikka.

muistakaa Alcudian markkinat lauantaina, kysykään oppaalta :D

Mäkin tulen tässä kohta tuohon hotellin, mutta pummilla asustan siel ;)

Kun iso hotelli on, niin paikkoja myös tuollaiseen asumiseen löytyy.
        no 50e/yö ei ole paha..jos tahdonkin kunnon huoneen.

• bibble

olemme lähdössä suurella porukalla viva hotelliin. kertokaa hotellista jotain. luin juuri että jotkut varaavat aurinkotuoleja alk. klo. 07.00. koko päiväksi? onko paikkoja muillekkin?
        vai joutuuko lähtemään rannalle? mihin vuodenaikaan hotellissa oon paljon porukkaa?
        millaisia shoppailu mahdollisuudet ovat? ostoskeskuksia lähellä? suosituksia? mitkä ravitolat ovat hyviä? kertokaa mahd. paljon koko paikasta (alcudiasta)ja hotellista!

• Viva Espanja
        bibble kirjoitti:

olemme lähdössä suurella porukalla viva hotelliin. kertokaa hotellista jotain. luin juuri että jotkut varaavat aurinkotuoleja alk. klo. 07.00. koko päiväksi? onko paikkoja muillekkin?
        vai joutuuko lähtemään rannalle? mihin vuodenaikaan hotellissa oon paljon porukkaa?
        millaisia shoppailu mahdollisuudet ovat? ostoskeskuksia lähellä? suosituksia? mitkä ravitolat ovat hyviä? kertokaa mahd. paljon koko paikasta (alcudiasta)ja hotellista!

Juu, me oltiin Alcudiassa vuosi sitten huhtikuun lopulla/ toukokuun alussa. Hotellissa ei ainakaan silloin sesongin alussa ollut ruuhkaa. Aamupala oli hyvä, oli kaiken maailman leivät, murot myslit, leikkeleet, letut, makkarat, tomaatit, kurkut, pullat, hedelmät, vihannekset jnejne...Eikä tuolloin ainakaan tarvinnut jonotella mitään, senkun valkkasi pöydän ja kävi täyttelemässä lautasta vähän väliä omaan tahtiin milloin milläkin herkuilla. Varattiin aamupala jo silloin kun matkakin, mutta hyvin olisi onnistunut aamupalan tilaaminen siellä paikan päälläkin respasta. Palvelu hotellilla oli ihan ok ja lapsiperheelle hotelli on varmasti loistava valinta, aika rauhallinen ainakin silloin vaikka kyseessä oli iso hotelli.

• useimmiten kielletty
        bibble kirjoitti:

Olen tyynen rauhallisesti siirtänyt varatuilta aurinkotuololeilta pyyhkeitä syrjään, useimmiten varaajaat ovat maailman röyhkeimpiä, eli saksalaisia. Varaavat altaan parhaimmat aurinkopaikat, syövät lounaaksi aamiaiselta varastamansa eväät, pitävät varmuuden vuoksi pari lähintä aurinkotuolia myös varattuina, ettei oma rauha häiriinny. Minua eivät kuseta, se on varma. Aamiaisella menevät aina samoille paikoille ja suurin huvini on viedä niiden paikat, jolloin ovat ihan pallo hukassa..

Eikun rohkeasti vaan omat paikat ottamaan, toki korrektisti. Mutta jos aurinkopedit ovat tuntitolkulla käyttämättä, siitä vaan. Itse kysyin hotellihenkilökunnalta, miten toimia, ja he neuvoivat nostamaan pyyhkeet siististi sivuun ja menemään reilusti paikoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162