Ex-mies ei jätä rauhaan

Paniikissa

Ex-mies vainoaa sairain tekstiviestein, sähköpostein ja soittamalla koko ajan. En vastaa viesteihin enkä puheluihin. Mutta hän vain roikkuu ja ahdistelee. Mitä voin tilanteessa tehdä, jonkinlainen loppu tälle pitäisi saada, koska olen täysin loppu henkisesti hänen häiriköinnistään. Kenen puoleen käännyn, poliisin? Kuinka kauan ihmisen pitää kestää ahdistelua? Pelkään ettei hän lopeta koskaan.

7

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ole yksin

      www.rikosuhripaivystys.fin sivuilla voit anonyymisti keskustella ja kysyä. Kannattaa säästää todisteeksi kaikki mailit ja tekstiviestit mitä häirikkö lähettelee. Oikeuden lähestymiskiellon luulisi hillitsevän ahdistelijaasi. Koeta kestää siihen saakka.

    • Sharianna

      ite oon käyny saman läpi ja tuntu ettei pääse rautakangellakaan eroon mutta loppupeleissä se kannatti vaikka ero oli riitaisa. Itse itkin aikaisemmin täälä netissä apua samalla lailla. Nyt siitä on kaksi vuotta ja vaikka elänkin ihanassa parisuhteessa niin silti entisen elämän kamaluudet tulevat vieläkin uniin. Tsemppiä ja tiiän että tuossa vaiheessa tuntuu että kaikki kaatuu päälle niin voin sanoa kokemuksella että kaikki selkiää usko pois!! Voimia jaksamiseen!!

    • ja säästin

      ja viestit jätin todistus aineistoksi ja aina kun soitti otin kaverin "kainaloon" kuuntelemaan (silloin kun sellainen vieressä oli). Niiden perusteella sain maksimin eli vuoden lähestymiskiellon...

      • viimeseen asti

        kiinni siitä ettet vastaa mihinkään viesteihin tai puheluihin, jos kerrankin erehdyt antamaan sen verran periksi se yltyy kahta hullummaksi.

        Hommaa vielä Hells Angelsit antamaan sille pieni opetus.


    • Drama Queen

      Mulla on sama homma, itse asias kakskin exää roikkuu perässä. Toinen syyttää siitä, että käytin häntä vaan hyväkseni, toinen taas ruikuttaa rakkautta. Voi jestas sentää. Toisen sain tiuskittuu hiljaseks jollon rupes syyttää mua siitä että olisin huono äiti. :D
      Voi meitä... millasii viestei se sit lähettelee??
      *halit*

      • Cube*

        Mikä olikaan se syy miksi sä ne sitten jätit?


    • CK.

      Aloita vaikka tällä. Vaihdat nyt ensin alkuun sen puhelinnumerosi ja säädät sen salaiseksi. Sitten lopetat tuon nykyisen sähköpostiosoitteen käyttämisen. Teet uuden osoitteen, josta kerrot vain lähimmille tutuille.

      Jos häiriköinti on sairasta, niin onhan sulla sen lähettämät sähköpostit ja tekstarit tallessa, jos sä aiot poliisille juttua viedä. Ota joitain sen hulluja juttuja koneelle talteen ja sen jälkeen teet noi yllämainitut asiat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe