Onko kellään ylimääräsenä ko. kamoja bensa V8;iin pikku lohkon päälle. Tai muita hyviä vinkkejä.
Älä vastaa jollei pippelisi ympärillä ole karvoja ;)
V8;iin remmi tai ruuvi
Stuntman
4
1391
Vastaukset
- Peke piru
niin selitäs tyhmälle, mitä eroa on remmi- ja ruuviahtimessa?
Viimeksi kun vessassa kävin, niin oli siellä muutama haiven. - muija ajeli eilen
minutkin posliiniksi, joten jäit nyt ilman asiallista vastausta.
- uudeltamaalta
tällä sivustolla ei näköjään ole enää ollenkaan järkevää keskustelua.vaan asiasta tietämättömät lapsukaiset kirjoittelevat täyttä paskaa.no onnex vielä on asiallisiakin sivuja.vai muija ajeli?ettei ollu äiti?
- v koneisiin
miksi v koneisiin yleensä laitetaan remmiahdin.miksi ei turboahdinta??? vastauksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1742139Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3131819- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821268Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972