Olen kuullut etta tuoli kohoaa kattoon jotenkin nain: tarvitaan 5henkiloa, yksi istuu tuoliin. Muut on ymparilla laittaa kadet jotenkin yhteen tai jotain sitten ns. Purkavat kadet ja yrittaa nostaa kahdella sormella ja tuoli nousee kattoon, jos kaikki uskovat 110prosenttisesti. Kysymys kuuluu miten kadet pitaa laittaa, ja pitaako lausua jotain tms. Tietaako kukaan? Mina tiedan vain sen, etta pentagrammi muodostuu 5:n henkilon ollessa tuolin ymparilla.
Tuoli nousee kattoon temppu
6
1157
Vastaukset
- ...
Eikö witch-man oo sama ku warlock?
eikö se kuullostais enemmä mieheltä?
(asiaan kuulumatta ja pointin ulkopuolella) - nousee
ja nosto tapahtuu yhdellä sormella,kun en aluksi uskonu kaverit tuli ja näytti.. kädet laitettiin päällekkäin..
- Anubis Valedro,Merlinin kir...
Sanon että täyttä paskaa on koko juttu ei ole taikuutta nähnytkään!(pelkkä silmänkääntö temppu)
- minä...
sanon ett on täyttä totta, olen ollu omin silmin todistamassa..
- Anubis Valedro,Merlini kirj...
minä... kirjoitti:
sanon ett on täyttä totta, olen ollu omin silmin todistamassa..
Selva.
- Ouija
Olen ollut itse monta kertaa nostamassa, kyllä
istuva henkilö nousee. Seuraavassa linkissä kuvia
vastaavanlaisesta nostosta:
http://www.lauralee.com/partylev.htm
Googlella löytyy ohjeita hakusanoilla "party levitation" ja "levitation stunt".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972