neitsytnaiselle sopiva kumppani

nisa

Hei,

Kysyisin mielipidettänne neitsytnaiselle sopivasta kumppanista. Vaakoja on ollut useita ja yksi kala. Kauriin kanssa oli suhde mutta hän oli aika kova luonne.

23

10823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo mainitsemasi

      Kalat, Kauris ja Vaaka sopivat minusta Neitsyt-naiselle. Vaa'an ja Kalojen kanssa täytyy olla vähän kärsivällisempi; että jos olet nuori Neitsyt, niin kannattaa muistaa olla kritisoimatta liikaa :)

      Kauriista saa ehkä enemmän vastusta. Kauris ei ole niin herkkätunteinen. Mutta totta on, että Kauriissa on tiettyä kovuutta. Yhden Kauriin kanssa sain tarpeekseni tästä piirteestä.

      Neitsyt ja Rapu tulevat myös hyvin toimeen keskenään.

      Terv. Neitsyt-nainen

    • katja

      ehdottomasti vesimies.

      • Tea.a

        Mikä tekee vesimiehestä sopivan neitsyelle?


    • törmäilyjä...

      Matkan varrelle mahtuu pari Vaakaa, Kaksonen, Kauris ja sitten se merkki, johon henk.koht. oon huomannut tuntevani erityistä vetoa: Härkä.
      Vaaka ihan ok, Kaksonen liian ailahtelevainen, Kauris lievästi puiseva... Härkä, niissä herroissa on tarpeeksi vastusta ja haastetta, nam!

    • Missukka

      Skorppari. Sopivan salaileva, jotta uteliaisuus säilyy. Hullutteleva tosikko.

    • riippuu iästä

      Neitsytnaiselle sopii merkki kuin merkki, kunhan on kertynyt elämänkokemusta. Neitsyt on luontainen ihmistuntija, joten kykyä - ja myös halua - on ymmärtää toista. 'Kypsälle' neitsytnaiselle sopii mahdollisimman monimutkainen ja hankala kumppani - esim. kuten minulla: vaaka :)

      • Nimetön

        Härkä on sopivasti maanpinnalla, hyvä huumori ja nautiskelija - opettaa näitä itsekriittiselle neitsyellekin. Skorpionin kanssa neitsyt nainen saa säpinää ja seksiäkin. On sitä haastetta ja vaihtelevuutta, tosin raha-asioissa ovat niin pihejä ja tarkkoja.
        Vaaka ja vesimies ilmanmerkkeinä , maassa tukevasti olevalle neitsyellä ovat liian boheemeja. Kala liian tunteellinen, oinas ja leijona liian hallitsevia ja itsekeskeisiä. jOusimies liian menevä. Kauris on synkkä ja synkistää neitsyttä entisestään. Rapu tunteellinen, varsinkin jos on mies...
        Tosin kyllähän sitä sitten paljon antaa joustoa kun toisen luonteen tuntee - oli se sitten mikä oli. Tosin niin paljon ei oma luonteeni jousta, että oinaaseen päätyisin.


    • Cryz(NeitsytN)

      En allekirjoita Vaakaa koska Vaaka ei tykkää puhua syvällisiä ja on pohjimmiltaan tosi töykeä ja pinnallinen...

      Vesimiehen suojelevaisuus sulostuttaa, mutta touhotus ja miellyttämisentarve vihastuttaa.

      Härkä on raivostuttava seläntakana puhuja joka yrittää esittää auttavaista jolla ei sitten taas ole suurintakaan kiinnostusta tutkia toisen sielunelämää, ovat kaikenlisäksi ankaria ihmisille ja steretypioittavat ihmisiä lokeroihin.

      Leijona käyttäytyy ylimielisesti ja luulee tuntevansa,

      Kauris sensijaan on ylitylsä, hikipinko persoona jonka luonteessa ei ole salaperäisyyden häivähdystäkään.

      Skorppari sen sijaan osaa lukea ajatuksiani ja osuu usein todella oikeaan, on huomaavainen(mikäli sellaisen luonteen Skorpparien joukosta löytää). Sekä osaa antaa minulle tilaa tarpeeksi. Sitoo kengännauhani ja ottaa kopin jos kaadun kännissä polveni ruvelle:DD *heh*

      Sensijaan jousimiehellä ei ole tippaakaan huomaavaisuutta ja he ovat puupökkelöitä joiden tarkoitus ei ole kuin loukata ja alentaa kiltti Neitsyt-luonne:(

      Oinas on kyllä ihan kultainen muttei arvosta tippaakaan rauhaa ja omaa hetkeä... jota minä taas pidän suuressa arvossa...

      TOKI voi johtua siitä että olen sekä nousevalta merkiltäni Skorpioni että kuu(tunteet/rakkaus)merkiltäni myös Skorpioni, joka tekee minusta aika kärkkään sanomaan ja riehumaan...*wirne* ...lisäksi on vielä tämä Lohikäärme-luonne tässä varjopuolena vielä että sellasta...
      Ainakin tiedän mitä haluan vaikken kyllä niin kärkkäästi sitten pohjimmiltani arvostelekaan:DD
      *sori*

      • Oinas2007

        Jep jep olen oinas ja tulen hyvin juttuun neitsyt naisen kanssa, kohta saadan oma perhe ja ollaan todella onnellisia.
        Rakastan rauhaa, hiljaisuutta ja omaa aikaa pidän todellakin omassa arvossani, mutta välillä on kiva mennäkin aika haipakkaa. Ehdotan neitsyt naisia oinaille, jotenkin meillä natsaa tosi hyvin ja kaikki vaan paranee mitä pidemmällä suhteemme etenee...


      • yhdeltä neitsyeltä

        Vaaka on henkevä ihminen; keskustelutaitoa löytyy etenkin vaaka-miehiltä (naiset ovat asia erikseen...) Vaaka on materialisti, totta, mutta huumorintajuinen.

        Vesimiehet ovat minusta horoskooppikunnan pinnallisia; syvällistä keskustelua ei saa millään aikaan; ovat lisäksi ääri-ihmisiä - mielipide jokaisesta ihmisestä on äärimmäinen (vihaa/rakastaa); henk. koht. en pidä tavasta, jolla vesimies mollaa muita ihmisiä.

        Härkä on ystävänä hyvää seuraa neitsyelle: älyllinen esteetikko.

        Leijona on liian muista riippuvainen. Ihan lämmin ihmimen, mutta NIIN riippuvainen..

        Kauriin kanssa synkkaa aina, mutta pitkässä juoksussa käyttää neitsyttä yleensä hyväkseen. Neitsyt on liian kiltti kauriille.

        Skorpparin kanssa neitsyt tulee aina toimeen, mutta selkäänpuukotus-mahdollisuus pitää aina pitää mielessä - ei siis ystäväksi asti.

        Jousimiehet ovat yleensä liian itsekeskeisiä. Eivät jousta missään. Älyllisesti eivät 'uusiudu', eli ovat "puupökkelöitä" siinä mielessä.

        Oinaiden kanssa olen aina tullut toimeen Seurustelusta ei kokemusta.


      • neitsykkä
        yhdeltä neitsyeltä kirjoitti:

        Vaaka on henkevä ihminen; keskustelutaitoa löytyy etenkin vaaka-miehiltä (naiset ovat asia erikseen...) Vaaka on materialisti, totta, mutta huumorintajuinen.

        Vesimiehet ovat minusta horoskooppikunnan pinnallisia; syvällistä keskustelua ei saa millään aikaan; ovat lisäksi ääri-ihmisiä - mielipide jokaisesta ihmisestä on äärimmäinen (vihaa/rakastaa); henk. koht. en pidä tavasta, jolla vesimies mollaa muita ihmisiä.

        Härkä on ystävänä hyvää seuraa neitsyelle: älyllinen esteetikko.

        Leijona on liian muista riippuvainen. Ihan lämmin ihmimen, mutta NIIN riippuvainen..

        Kauriin kanssa synkkaa aina, mutta pitkässä juoksussa käyttää neitsyttä yleensä hyväkseen. Neitsyt on liian kiltti kauriille.

        Skorpparin kanssa neitsyt tulee aina toimeen, mutta selkäänpuukotus-mahdollisuus pitää aina pitää mielessä - ei siis ystäväksi asti.

        Jousimiehet ovat yleensä liian itsekeskeisiä. Eivät jousta missään. Älyllisesti eivät 'uusiudu', eli ovat "puupökkelöitä" siinä mielessä.

        Oinaiden kanssa olen aina tullut toimeen Seurustelusta ei kokemusta.

        Täällä yksi neitsytnainen joka on ollut jo 11v onnellisesti naimisissa oinasmiehen kanssa. Hyvin toimii kaikinpuolin! Otetaan huomioon ja annetaan "hengitys"-tilaa sopivassa määrin. Onneksi löysin! ;-)


      • tin tin
        Oinas2007 kirjoitti:

        Jep jep olen oinas ja tulen hyvin juttuun neitsyt naisen kanssa, kohta saadan oma perhe ja ollaan todella onnellisia.
        Rakastan rauhaa, hiljaisuutta ja omaa aikaa pidän todellakin omassa arvossani, mutta välillä on kiva mennäkin aika haipakkaa. Ehdotan neitsyt naisia oinaille, jotenkin meillä natsaa tosi hyvin ja kaikki vaan paranee mitä pidemmällä suhteemme etenee...

        aivan oikeessa oot =)


    • .....

      härkä, neisyt, rapu. härkä miehet kyl pettäjiä

      • Codetsu

        pettää voi jokainen merkki !!

        leimaamalla jonkun merkin pettäjäksi kuvastaa vain katkeruuttasi entisiin kumppaneihisi olivat he sitten mitä merkkiä tahansa


    • skyline84

      itse olen neitsyt horoskoopiltani ja ollut vuoden härän kanssa..kihlattu ja tosi onnellinen!

    • joutsenlaulu

      Härkä sopii parhaite ehdottomasti, on kokemusta

    • .......

      Itse seurustelen kauriin kanssa ja hän on juuri oikea minulle! eli sanoisin kauris... muista merkeistä on vähän huonoja kokemuksia, niin en voi suositella, mutta kaikki ovat yksilöitä, omanlaisia ja erilaisia, horoskoopista huolimatta.

    • nimimerkki-

      kokemusta on ;);)

    • anne100

      Itse ollut yhdessä härän kanssa kohta 10 vuotta ja viidettä hääpäivää vietettiin tuossa jokin aika sitten.
      Olen onnellinen.....

    • neitsytakka

      Tosi mielenkiintoisia vastauksia tullut tähän aloittaneelle. Silti olisi hyvä kaikkien aina huomioida että muidenkin asioiden kuten nousumerkin, eritoten Kuun ja Venuksen, tapauksesta riippuen Marsinkin asema on myös tärkeä parisuhteen vertailemisessa.

      Sillä selittyy sekin, että Neitsyt rakastuu hurjasti Oinaaseen. Kartalta löytyy silloin tekijöitä, jotka eivät liitykään Aurinkomerkkeihin, vaan vaikkapa esimerkkinä siihen, että Oinaan Venus onkin Härässä ja läheisessä aspektissa Neitsyen Aurinkoon.

      No, vuosia näitä asioita seurailleena tuleekin otsikkoni mukainen ajatus tässä ensimmäisenä mieleen. Mielenkiintoista on myös, että kun mies vaihtuu, vaihtuu kartatkin edelliseen verraten elementin tai jonkin muun loogisuuden mukaan aivan kuten kellon rattaassa, joka voi olla vaikkapa Auringon ja Kuumerkin vaihtuminen tarkalleen saman elementin merkkiin tai negatiivisiin merkkeihin. Esimerkiksi joskus seurustelin Härän kanssa, sitten menin naimisiin Ravun kanssa. Eron jälkeen tapasin Neitsyen ja seuraava avopuoliso olikin Skorpioni. Huomasitteko tästä mitä tarkoitin? Astrologia on tosi kiehtovaa!

    • ......

      sopiiko neitsyt ja neitsyt yhteen?

      • kääk-juoru

        Joskus luki muistaakseni jossain ikivanhassa horoskooppikirjassa neitsyt & neitsyt -suhteesta, että : "nalkuti, nalkuti, nipoti, nipoti, mutta hyvin pyyhkii". No joo... ihan syvältä tämä, että muistan ulkoa tommosia turhia asioita, mutta sitten mitkään tärkeät ei jää päähän... :)


    • Tin tin

      Itse olin naimisissa vaakan kanssa, meni tylsäksi. Sitten ollut rapua, leijonaa ja nyt oinas eli haasteellisia tapauksia =) härkiä on hyvinä ystävinä mutten seurustelisi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe