Lentokentältä matkalaukun kanssa keskustaan. Kestokaapas miten pääsee? Bussilla tai metrolla mut miten ostetaan lippu ja kuka sen tarkistaa? Ihan pihalla tästä julkisesta liikenteestä kun suomessa omistan oman auton...
Lentokentältä keskustaan...
3
1743
Vastaukset
- ei selviä
mikä maa, mikä lentokenttä? sitten on helpompaa auttaa...
- jotain__
munirail, eli metro. Maksetaan automaatilla. Oliskohan joku 5 dollaria. Siinä on sellanen portti mihin laitetaan lippu. Ihan simppeli systeemi.
Shuttle van "kimppataxi" maksaa n.$15 tippi.
Yleensä väsyttää maahantuloselvitysten jälkeen sen verran, että shuttle van on hyvä vaihtoehto. Pääsee suoraan lentokentältä hotellin ovelle.- Kulsi
Ota Bart http://www.bart.gov/index.asp
Automaatista saa lipun kortilla tai käteisellä. Sitten vaan portin läpi läpi; lippu lukijaan ja saat sen takaisin. LAITA LIPPU TALTEEN, sillä sitä tarvitaan kun poistut määräpään asemalla. Samalle lipulle voi ladata "arvoa", eli sitä käytetään useasti jos niin haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892