Lentokentältä matkalaukun kanssa keskustaan. Kestokaapas miten pääsee? Bussilla tai metrolla mut miten ostetaan lippu ja kuka sen tarkistaa? Ihan pihalla tästä julkisesta liikenteestä kun suomessa omistan oman auton...
Lentokentältä keskustaan...
3
1757
Vastaukset
- ei selviä
mikä maa, mikä lentokenttä? sitten on helpompaa auttaa...
- jotain__
munirail, eli metro. Maksetaan automaatilla. Oliskohan joku 5 dollaria. Siinä on sellanen portti mihin laitetaan lippu. Ihan simppeli systeemi.
Shuttle van "kimppataxi" maksaa n.$15 tippi.
Yleensä väsyttää maahantuloselvitysten jälkeen sen verran, että shuttle van on hyvä vaihtoehto. Pääsee suoraan lentokentältä hotellin ovelle.- Kulsi
Ota Bart http://www.bart.gov/index.asp
Automaatista saa lipun kortilla tai käteisellä. Sitten vaan portin läpi läpi; lippu lukijaan ja saat sen takaisin. LAITA LIPPU TALTEEN, sillä sitä tarvitaan kun poistut määräpään asemalla. Samalle lipulle voi ladata "arvoa", eli sitä käytetään useasti jos niin haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790