Hei!
Kaivataan erittäin hyviä neuvoja miten ruskettua tasaisesti ja terveellisesti.... Mitä, miten paljon ja millaista aurinkorasvaa tarvitaan kun aurinko porottaa koko päivän, varmaan ainakin 25 astetta? Tavallisesti nahka ei kyllä Suomen oloissa helposti pala, mutta entäs etelän auringossa.... kaipaan neuvoja näin ekakertalaisena!
Terveellisesti rusketusta
2
938
Vastaukset
- varovaisuutta
Pari ensimmäistä päivää pitää olla tosi varovainen, jos ihan kalpeena talven jäljiltä menee. Korkea suojakerroin eikä missään tapauksessa koko päivää auringossa. Varjon alla ruskettuu ihan yhtä hyvin, tasaisemmin ja turvallisemmin. Suojakerroin saa olla ihotyypistä riippuen vähintään 10, mutta ihon saatua väriä, pienempikin kerroin riittää.
Kasvojen ihoa kannattaa suojata ehkä vieläkin tehokkaammalla voiteella. Älä ota aurinkoa yläosattomissa. Nimimerkki kerran rintansa polttanut.
Pään suojaaminen auringossa, sekä runsas veden juominen tärkeitä, pari litraa päivässä menee kevyesti. Ei metallisankaisia aurinkolaseja.
Ranta- tai allaselämän lisäksi kannattaa harrastaa liikuntaa, jonka yhteydessä aurinko takuuvarmasti tarttuu.
Hyvää matkaa! - ja ihanaa matkaa
lepäilin viime kesänä 5 päivää aurinkovarjon alla välillä uiden ja viimeisenä päivänä olin pari tuntia aamupäivän auringossa. sain kauniin rusketuksen. olemme vaaleita ja afrikanmusta väri ei sovi meille.
koko ajan suojauduin hyvälaatuisella öljyllä. kannattaa panostaa laatuun. erikoisesti on suojeltava kasvot ennen uintia ja tietysti veden kestävällä. märät kasvot palavat muuten hetkessä.
voihan hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892