Fantasiani

-Nainen43-

Taas se tapahtui, vaikka uutisen pitäisi minua naisena järkyttää. Uutisotsikko: nuori nainen raiskattiin Oulussa. Toiset pitivät kiinni kun yksi raiskasi. Järjellä kun tilannetta ajattelen, on nuori tyttö ollut mitä karmeimmassa tilanteessa.
Mutta minulle mieli tekee kepposia tällaisten asioiden suhteen vähän väliä.
Ajatus siitä että pari miestä pitää kiinni ja yksi rajusti nai, saa minut kostumaan hetkessä ja fantasian liikkeelle...

8

2315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...olisi, jos yksi naamioitunut mies tekisi sen?

      Terv. Maski

    • 1 mietiskelijä

      Tämä on aika tavallinen raja-alue monelle ihmiselle. Sun tapauksessa se on juuri tuo mainitsemasi raiskaustapaus, mutta muille se voi olla jotakin muuta mistä voi kyllä tutrvallisesti fantisoida mutta jota ei sittenkään lähtisi toteuttamaan. Moni mies ajatteelee salssa minkälaista miehen välinen sekai olisi, tai millaista se olisi tulla puli väksisin naiduksi, mutta he eivät ikinä kuitenkaan kokeile sitä todellisuudessa. Se on paitsi aika riskialtista (monelta kantilta katsottuna) eikä sitä tiedä ryhtyykö vastapuoli jälkenpäin hankalaksi. En myöskään tiedä jos juttu ihan toimisi lavastettuna sillä tavalla kuin se toimii ja kutkutaa mielkuvitusmaailmassa. Epäilisin että "the set up would kill the cat..."
      Mutta tuo toiveen ja toteutuksen sumea rajaseutu on silti varsin mielenkiintoinen osa ihmisen psyykeä. Siinä joutuu aina asettamaan rajoja ja tappelemaan viettien ja järjen temmelyskentällä.

      • -Nainen43-

        Tuo tilanne, että olen yksin kolmen miehen kanssa, on muutaman kerran toteutettu. Niissä tilanteissa olen ollut se huomion keskipiste, hyvänäpitäjiä ympärillä. Sitä en vaan ole (ja itse asiassa voin sanoa että joutunut) kokenut, että tämä porukka minut väkisin ottais. Innolla olen mukana ollut ja miehet äärimmäisen helliä herrasmiehiä.


      • 1 mietiskelijä
        -Nainen43- kirjoitti:

        Tuo tilanne, että olen yksin kolmen miehen kanssa, on muutaman kerran toteutettu. Niissä tilanteissa olen ollut se huomion keskipiste, hyvänäpitäjiä ympärillä. Sitä en vaan ole (ja itse asiassa voin sanoa että joutunut) kokenut, että tämä porukka minut väkisin ottais. Innolla olen mukana ollut ja miehet äärimmäisen helliä herrasmiehiä.

        Oikeat raiskaajat eivät turhia tunteile ja hellyys on kyllä kaukana. Kiinostavaa näissä raiskausfatasioissa on usein juuri tuo yhdistelmä rajuus-hellyys joka aina haaveisaa toimii aivan moiteettomasti. Toinen on se "uhrin" toive voida kontrolloida tilannetta ja säätää mielensä mukaan. Nämä asiat kuuluvat oikeasti vaikkapa SM:n osastolle (musteista riipuen). Siellä domi ja subi päättävät ensin pelisäännöistä ja hätäkoodeista. Jokainen voi mennä mukaan suht (!) turvallisesti. Päätös on kuitenkin aina subin oma, niin kuin sun kohdalla. Helliähän ne rajut ukot olivat :/
        Ero todelliseen raiskaukseen onkin sitten aika suuri. Uhri (joka kaiken lisäksi voi olla tosi nuori ja elänsä alussa) ei tiedä vaanivasta vaarasta mitään etukäteen, ei siten pysty puolustautumaan tehokkaasti, ei pysty neuvottelemaan, saa usein paitsi fyysisiä vammoja AINA mielenterveydellisiä vaurioita, jotka saattavat oikeasti tuhota ko. henkilön seksualisen minäkuvan vuosiksi tai jopa loppulisesti. Nämä kovia kokeneet naisparat ovat miehille varsin vaikeita tyttöystäviä, sillä tuota hyväksikäytön tuomaa pelkoa ei mikään normaali hellyys ja huolenpito enää pysty täysin paikkaamaan. Voi vain yrittää tsempata ja jaksaa. Siinä se haaveen ja totuuden ero juuri piilee...


      • 1 mietiskelijä kirjoitti:

        Oikeat raiskaajat eivät turhia tunteile ja hellyys on kyllä kaukana. Kiinostavaa näissä raiskausfatasioissa on usein juuri tuo yhdistelmä rajuus-hellyys joka aina haaveisaa toimii aivan moiteettomasti. Toinen on se "uhrin" toive voida kontrolloida tilannetta ja säätää mielensä mukaan. Nämä asiat kuuluvat oikeasti vaikkapa SM:n osastolle (musteista riipuen). Siellä domi ja subi päättävät ensin pelisäännöistä ja hätäkoodeista. Jokainen voi mennä mukaan suht (!) turvallisesti. Päätös on kuitenkin aina subin oma, niin kuin sun kohdalla. Helliähän ne rajut ukot olivat :/
        Ero todelliseen raiskaukseen onkin sitten aika suuri. Uhri (joka kaiken lisäksi voi olla tosi nuori ja elänsä alussa) ei tiedä vaanivasta vaarasta mitään etukäteen, ei siten pysty puolustautumaan tehokkaasti, ei pysty neuvottelemaan, saa usein paitsi fyysisiä vammoja AINA mielenterveydellisiä vaurioita, jotka saattavat oikeasti tuhota ko. henkilön seksualisen minäkuvan vuosiksi tai jopa loppulisesti. Nämä kovia kokeneet naisparat ovat miehille varsin vaikeita tyttöystäviä, sillä tuota hyväksikäytön tuomaa pelkoa ei mikään normaali hellyys ja huolenpito enää pysty täysin paikkaamaan. Voi vain yrittää tsempata ja jaksaa. Siinä se haaveen ja totuuden ero juuri piilee...

        Tärkeintä fantasioiden toteuttamisessa on luottamus. Olivatpa ne minkälaisia tahansa. Dom/sub-suhteissa sub on se todellinen hallitsija ja Dom vain työkalu, jos yksinkertaistaen asian ilmaisisi.

        Terv. Master StockingMask


      • Young Master
        StockingMask kirjoitti:

        Tärkeintä fantasioiden toteuttamisessa on luottamus. Olivatpa ne minkälaisia tahansa. Dom/sub-suhteissa sub on se todellinen hallitsija ja Dom vain työkalu, jos yksinkertaistaen asian ilmaisisi.

        Terv. Master StockingMask

        On mastereillakin rajoja ;)

        Oma karkea yleistykseni olisi että rajat määrää sub, rajojen sisällä määrää dom.


      • Young Master kirjoitti:

        On mastereillakin rajoja ;)

        Oma karkea yleistykseni olisi että rajat määrää sub, rajojen sisällä määrää dom.

        noinhan se on


    • terve!...

      Tämä osa poistettiin uutisoinnista puolentunnin kulutta sen julkaisusta netissä.

      "leikannu saksilla välilihan kokonaan halki yhdistäen suolikanavan ja sukupuolielimet, koska nainen piti häpäistä ja merkitä saastuneeksi ettei kukaan muu raiskaa häntä enää erehdyksessä"

      Miksi? no koska tasa-arvo ulkomaalaisvaltuutettu kusipää kuitenkin tehny valituksen

      Tässä viimeisin raiskaustapaus...
      http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poliisi julkisti piirroksen Oulun Heinätorin puiston raiskaajasta/1135225697319

      mä listisin ton paljain käsin kun saisin kiinni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe