Söin ravintolassa äsken

Veronmaksajien laskuun

Hinta oli 79,60 €. Savulohikastiketta ja pennepastaa sun muuta lisuketta. Ruoka oli erittäin maistuvaa. Parasta työssäni on ruoka-etuus.

Kiitos teille ateriastani. Huomenna uudestaan taas.

Mitä etuuksia te saatte työpaikanne tarjoamana? Virallisesti kyse oli liikeneuvottelusta. Nam.

17

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä..

Kiva kun maittoi.

• hyvä, että

maistui! Mietin vain sitä, että savulohi yhdistettynä pennepastaan kuulostaa melko rahvaanomaiselta, mutta junteille onneksi kelpaa mikä vain. Hyvä ettei ole niin nokonuukaa. Ole hyvä vain. :)

• Veronmaksajien laskuun

Makoisaa oli ottamatta kantaa rahvaanomaisuudelta kuulostavuuteen. Mulle ei vaikutelmilla ja kuulostavuuksilla ole merkitystä, maulla ainoastaan kun ruuasta puhutaan, hienostelijoille jätän rahvaanomaisuuden mietiskelemiset.

Oletko suomenruotsalainen?

• finska
        Veronmaksajien laskuun kirjoitti:

Makoisaa oli ottamatta kantaa rahvaanomaisuudelta kuulostavuuteen. Mulle ei vaikutelmilla ja kuulostavuuksilla ole merkitystä, maulla ainoastaan kun ruuasta puhutaan, hienostelijoille jätän rahvaanomaisuuden mietiskelemiset.

Oletko suomenruotsalainen?

bättre folke :)

Voihan se ollakin makoisaa, luotan sanaasi.

Itsekin on tullut harrastettua ministeriöiden kustantamia - etten sanoisi kosteitakin - lounaita. Oikein mukavaa. :)

• nainen...

Ja minä syön ja juon aina ilmaiseksi kun te rikkaat business miehet tarjoatte mulle ravintolassa... ;)

• Jardiz

tsihi hihi... höpsöttelijät!

• tarjoilua...

isomahaisilta bisnesmiehiltä?

• nainen...
        tarjoilua... kirjoitti:

isomahaisilta bisnesmiehiltä?

Katkera huorittelu by mies jolla ei ole varaa naiseen, jolle ei kelpaa muu kuin herrasmiesmäinen kohtelu. ;)

• aina...
        nainen... kirjoitti:

Katkera huorittelu by mies jolla ei ole varaa naiseen, jolle ei kelpaa muu kuin herrasmiesmäinen kohtelu. ;)

maksaa, oli huora tai sitten ei...

• scale

Meneppäs joskus syömään tuonne sipuliin, niin kaiken muun lisäksi sulla on vielä syömisen jälkeen nälkäkin.
      Ai nii äläkä unohda jättää pikkurillejä pystyyn :D

• Rockarolla

No tuota, saan ajella eri veneillä kesällä ja pitkiä reissuja. Myös vesiskootterilla jne.
      Talvisin moottorikelkalla jne. sinne sun tänne makkaraa paistamaan, pilkille tms. ja palkka juoksee.

Saan lainata firman asuntoja eri puolelta Suomea ilmaiseksi viikon ajan ja osa näistä on järven sekä meren rannalla loma tms. käyttöön. Muutamissa isoissa kaupungeissa olevia asuntoja, joista muutama 3 h ja k. Saa ottaa myös kahdeksikin viikoksi, jos ei ole käyttöä sillä viikolla.

Ilmainen sairaanhoito ympäri Suomea. Jos vaikka Lapissa sairastut, niin tsekkaat vain firman jakamasta luettelosta lähimmän paikan.

Niin, ja palkka on työmäärään nähden ruhtinaallinen.
      Viime vuonna työpaikalla vain 125 pv. Muuten lomia ja vapaita. N. kolme viikkoa oli sairaslomaa.

• niin sitä pitää

Lienet SAK:n palkkalistoilla ?

• kahden tunnin työstä

kahdeksan tunnin palkka kerran viikossa muun palkan lisäksi. Eli n. 120 €/viikko ylimääräistä.

Sitten on noi lounassetelit, liikuntasetelit ja laivareissut (n. krt/kk).

Mutta yllätys, parasta työssäni on kuitenkin silloin tällöin talon tarjoamat kahvit kakulla. Oikeesti, silloin kaikki työkaverit ovat koolla, ilmapiiri leppoinen ja ollaan tehty hyvä tulos (hyvästä tuloksesta maksetaan toki tulospalkkaakin) :D

• - Pienet päiväsakot.
      - Alhainen veroprosentti.
      - Sunnuntaisin vapaa päivä.

• työsuhteilija

kuullostaa tutulta.. mullakin on samat edut. Ollaankohan me samassa työpaikassa? Mulle kuuluu myös pari kahvitaukoa.

• työpaikan :)
        työsuhteilija kirjoitti:

kuullostaa tutulta.. mullakin on samat edut. Ollaankohan me samassa työpaikassa? Mulle kuuluu myös pari kahvitaukoa.

etuutena palkanalennus jos meni koulutukseen

• Demarinuori

Minä syön veronmaksajien rahoilla joka päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2429
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      479
      2397
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1521
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      35
      1260
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      25
      1223
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      272
      1135
    10. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1112
    Aihe