Tuore Seura-lehti kertoi,että Suomalainen kirjakauppa ja Akateeminen kirjakauppa samoin ovat myyneet vain viitisenkymmentä kappaletta kumpikin tuota "kirjasta" :-D
Taisi Kuroskan kirja flopata
11
2064
Vastaukset
- ...book sales...
Akateeminen ja Suomalainen ovat myyneet kirjaa myymälöissään yhteensä jo viitisen sataa kappaletta, tosin kirjaa on myyty nettikauppojen kautta ja muiden jälleenmyyjien kautta jo n. 5000kpl.
- varo ettei tartuta...
...siitä voi saada pahan taudin.
- vanhaa tietoa
Seura oli ilmestynyt 2.3.2007 missä tuo kerrottiin ja tänä aamuna kampaajalla sitä luin!
Eli viimeinen Seura-lehti on.Asianhan voit sangen hyvin tarkistaa ko.lehdestä ihan itse. - ...book sales...
vanhaa tietoa kirjoitti:
Seura oli ilmestynyt 2.3.2007 missä tuo kerrottiin ja tänä aamuna kampaajalla sitä luin!
Eli viimeinen Seura-lehti on.Asianhan voit sangen hyvin tarkistaa ko.lehdestä ihan itse.Akateeminen oli tiedottajansa mukaan myynyt kirjaa ilmestymisviikolla jo noin 100kpl ja Suomalaisessa sitä myytiin noin 200kpl. Tässä pelkästään kahden jälleenmyyjän vajaan viikon myynti.
- halvalla
ja kohta tule lisää, kuka semmosta nyt säästämään.
- tehdä kirja..
missä se kertois kaikki, mitä sen sisko kertos sille salaisesti. Menis varmaan kuin kuumille kivile. Tienais.
- Tiedonjulkistamispalkinto
Ja kirjalle nimeksi:
Pääministerin morsiamen sisko.
Menekki olisi monta kymmentä, kun kaikki Iltalehden toimittajat ostaisi. Kansia kannattais taas tehdä tuhansia ja kaikki Suomen ja Ruotsin toimittajat julkistamistilaisuuteen. Sitten vielä oma tilaisuus sisällysluettelon julkistamiselle. - idea kerrassaan
Tiedonjulkistamispalkinto kirjoitti:
Ja kirjalle nimeksi:
Menekki olisi monta kymmentä, kun kaikki Iltalehden toimittajat ostaisi. Kansia kannattais taas tehdä tuhansia ja kaikki Suomen ja Ruotsin toimittajat julkistamistilaisuuteen. Sitten vielä oma tilaisuus sisällysluettelon julkistamiselle.nyök,nyök,nyök,nyök,nyök,nyök,nyök,nyök,nyök,nyöknyök,nyök,nyök,nyök,nyök,nyök,nyök,nyök,nyök och samma på svenska
- sivut
aukee, kun googlettaa siskon nimellä
- pian tulossa
Tiedonjulkistamispalkinto kirjoitti:
Ja kirjalle nimeksi:
Menekki olisi monta kymmentä, kun kaikki Iltalehden toimittajat ostaisi. Kansia kannattais taas tehdä tuhansia ja kaikki Suomen ja Ruotsin toimittajat julkistamistilaisuuteen. Sitten vielä oma tilaisuus sisällysluettelon julkistamiselle.kirja: Ku roskakomenttini Suomi24:ssä
Siihen olen listannut kaikki kommenttini Ku roskasta. Kirja julkaistaan pian. Salanimellä. Tilauksia otetaan vastaan.
- etukeno
näin pääsi käymään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078