Montako ihmistä polttareihinne on yleensä osallistunut? Asia ei minulle ole nyt ajankohtainen, mutta oonpahan yön pimeinä tunteina (:PPPP) miettinyt, että kun minulla ei kovin suurta yhtenäistä kaveriporukkaa ole, onko ihan säälittävää jos polttareissa olisi noin 4 ihmistä? :p Ja lisäksi semmonen juttu, tekeekö jutusta ihan supersäälittävän jos morsian itse järkkää omia polttareitaan? Tällöin ei siis kyse todellakaan olisi mistään nöyryytysjutusta vaan pikemminkin hemmottelupäivästä... Jotenkin epäilen ystäväni intoa alkaa järjestämään mitään sen kummempaa. :D
Mietityttää
haaveilija...
1
635
Vastaukset
- kaaso
polttareissa voi olla just niin monta henkilöö kun itse haluat. Mun kamun polttareihin on tulossa 6hlöä. Tee selväks niille jotka sun polttarit järjestää, että et halua mitään nöyryytystä ja hassuja vaatteita tms. Vaan hemmottelua ja mukavaa yhdessä oloa. Anna niille siis rajat joiden sisällä saavat järjestää,mutta jätä homman hoito niille. Jos ne on tosi ystäviä ne järjestää sulle sun näkösen ja ikimuistoisen ihanan päivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999