Johanna Pakonen tekee hyvää Iskelmää.

hp_guru

Kiitokset siitä. Kerrankin iskelmäbiisit uppoaa minuun. Johanna Pakonen osaa tehdä ilmeisesti minuun uppoavaa musiikkia. Etenkin tämä Kosketus Jää on koskettava biisi, saa melkein kyyneleet silmiin.

Onko täällä muitakin, jotka pitävät Johanna Pakosen musiikista?

Esimakua artistista!
http://www.iskelma.fi/uutiskuvat/JOHANNA_PAKONEN__KOSKETUS_JAA.mp3

Siis uskomaton biisi, koskettava. Kerrankin joku tekee iskelmää, jota kuuntelee mielellään. En ole koskaan pitänyt iskelmästä siis musiikkityylistä, mutta tämä biisi sai miettimään: Tekeekö joku oikeasti näin hyvää iskelmää?

Jos joku tekee vastaavaa iskelmää, olisin halunnut tietää lisää biiseistä ja laulajista.

Näppäimistö laulamaan! Ja tulevaisuutta..

5

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Studiolta

Samaa mieltä! Tuottajavelho Haverinen se biisit tekee. Kaikki mitä siltä pajalta tulee on tällaista "tuoreen" kuuloista iskelmää! Loistavia kappaleita!

• luetella.. :/

Tällaistahan iskelmä on ollut jo vuosikymmeniä! Vastaavia kappaleita on 80% iskelmämusiikin saralla. Ja jos yhtä paljon laitetaan kaikua mukaan lauluun niin jopa omakin ääneni kuulostaisi siedettävältä :)

• Diipa

No sitäpä varmaan tarkotettiinki, että Hyviä biisejä ovat. Ei se Pakonenkaan hassumpi laulaja oo ja nätti tyttöki vielä.

• Haverisesta

Niin siis tää tuottaja, joka näitä biisejä vääntää teki ennen kaikki Anna Eriksonin hitit ja myöskin Heidi Kyrön varmaan kaikki levyt. Viime vuosina tehny kaikki Pakosen levyt, Soidinmäkeä, pari Kantolan biisiä, Johanna D:tä, Tuupasta jne. Hyvää matskua sieltä tulee.

• Johanna Pakonen on loistava!

Ootko koskaan kuunnellut Einiä? Monet Pakosen fanit tykkäävät myös Einistä. Kristiina Mäen "20 suosikkia" voisi myös upota suhun!

Minua kun ei kauheasti Mattilat innosta!

Odotan Johannan uutta albumia innolla, varmasti loistava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe