eikö teitä hävetä tää skeida?!?
Kammottavaa skeidaa!!
19
1177
Vastaukset
- Cube*
ja muut tyhmät kysymykset..ym *reps*
- Wastaaja
..vaihdossa emätinpierusta muka on? *reps*
Ainoa juttu on, että emätinpiereskelyt kuuluis ehkä kuitenkin tonne seksiarealle. Onko ihmiset niin häveliäitä, etteivät kehtaa kirjoittaa sinne seksin alaan liittyviä kysymyksiään?;D Wastaaja kirjoitti:
..vaihdossa emätinpierusta muka on? *reps*
Ainoa juttu on, että emätinpiereskelyt kuuluis ehkä kuitenkin tonne seksiarealle. Onko ihmiset niin häveliäitä, etteivät kehtaa kirjoittaa sinne seksin alaan liittyviä kysymyksiään?;Dväärä palsta, mut kun se tyttö on ollu tääl jo kauan, mut se aihe ei kuulu tänne?
- -k32v-
Nekocat kirjoitti:
väärä palsta, mut kun se tyttö on ollu tääl jo kauan, mut se aihe ei kuulu tänne?
sefulle olis käyttöö, mut täällä noi sefut olis aika lyhytikäisii.. ei ne jaksais, liika rasittavaa.
- .......
miksi häpeäisin sinun skeidaasi?
Mä en häpeä skeidaani muulloin kuin krapula-aamuina, vieraassa wc:ssä.
- Wastaaja
Suurimmaksi osaksi kauheaa paskaa, muutamaa hyvää kirjoittajaa fiksuja ohikulkijoita lukuunottamatta.
S- tana hävettäis, jos joku tuttu tunnistais mut täältä.;D Joskus on kuitenkin vain helpompaa keskustella anonyymien ihmisten kanssa, kuin omien kavereiden, joille pitää kuitenkin jatkuvasti selitellä, miksi juuri nyt en kaipaa elämääni "spesiaalisäpinöitä" tms.:/ - Wastaaja
Wastaaja kirjoitti:
Suurimmaksi osaksi kauheaa paskaa, muutamaa hyvää kirjoittajaa fiksuja ohikulkijoita lukuunottamatta.
S- tana hävettäis, jos joku tuttu tunnistais mut täältä.;D Joskus on kuitenkin vain helpompaa keskustella anonyymien ihmisten kanssa, kuin omien kavereiden, joille pitää kuitenkin jatkuvasti selitellä, miksi juuri nyt en kaipaa elämääni "spesiaalisäpinöitä" tms.:/..tiedoksi, että aiemmat kommenttini tähän ketjuun olivat *tietoista* provoa, joten hillitkää hermonne hermostumatta.
:) - -k32v-
Wastaaja kirjoitti:
S- tana hävettäis, jos joku tuttu tunnistais mut täältä.;D Joskus on kuitenkin vain helpompaa keskustella anonyymien ihmisten kanssa, kuin omien kavereiden, joille pitää kuitenkin jatkuvasti selitellä, miksi juuri nyt en kaipaa elämääni "spesiaalisäpinöitä" tms.:/siis vaihtoehtojahan olis oikeesti tosi paljo toho tyyliin jolla vastailis, niistä jokaine sais valita omansa:
1. häröily
2. paskanjauhanta
3. toiste haukkumine
4. yleine huutelu ja vittuilu
5. toiste kehumine
6. olevinaan asiassa pysymine mut ei kuitenka
7. komppaamine
8. nipottamine
9. pätemine
10. peeloilu, provoilu, trollailu ja fleimaamine
ja varmaa vielä jotai muutaki :D :D
et niinku jos vaiks noista jonku valitsis iha sama minkä, nii varmaa joku vetäis herneet. se olis sit niinku loppupeleis
a) aloituksesta
b) muitte vastauksista
c) yleisestä ilmapiiristä
d) viitseliäisyydestä
ja
e) yleisestä henkisestä tilasta jus sillä hetkellä
kiinni se mite paljo jaksais lähtee mukaan. ja siitä mite paljo muut jaksais alkaa ja jatkaa :D
>> joille pitää kuitenkin jatkuvasti selitellä, miksi juuri nyt en kaipaa elämääni "spesiaalisäpinöitä" tms.:/ - Wastaaja
-k32v- kirjoitti:
siis vaihtoehtojahan olis oikeesti tosi paljo toho tyyliin jolla vastailis, niistä jokaine sais valita omansa:
1. häröily
2. paskanjauhanta
3. toiste haukkumine
4. yleine huutelu ja vittuilu
5. toiste kehumine
6. olevinaan asiassa pysymine mut ei kuitenka
7. komppaamine
8. nipottamine
9. pätemine
10. peeloilu, provoilu, trollailu ja fleimaamine
ja varmaa vielä jotai muutaki :D :D
et niinku jos vaiks noista jonku valitsis iha sama minkä, nii varmaa joku vetäis herneet. se olis sit niinku loppupeleis
a) aloituksesta
b) muitte vastauksista
c) yleisestä ilmapiiristä
d) viitseliäisyydestä
ja
e) yleisestä henkisestä tilasta jus sillä hetkellä
kiinni se mite paljo jaksais lähtee mukaan. ja siitä mite paljo muut jaksais alkaa ja jatkaa :D
>> joille pitää kuitenkin jatkuvasti selitellä, miksi juuri nyt en kaipaa elämääni "spesiaalisäpinöitä" tms.:/Ne on kanssa oma lukunsa. Mut oikeasti.. ainakin jotkut niistä on ihan rakkaitakin. Puhutaan todellisistakin asioista. Samoin kuin kavereidenkin kanssa. Aina ei vaan jaksa.:/
Listasi oli hyvä k32v.:) Vapaa valinta kullakin tallaajalla. Ei mulla piereskelykeskusteluakaan vastaan mitään oo: voihan ihmisen anaali- ja..köh.. emätintoiminnotkin liittyä logiikkaan.;D *vai: voiko sittenkään?:/* - -k32v-
Wastaaja kirjoitti:
Ne on kanssa oma lukunsa. Mut oikeasti.. ainakin jotkut niistä on ihan rakkaitakin. Puhutaan todellisistakin asioista. Samoin kuin kavereidenkin kanssa. Aina ei vaan jaksa.:/
Listasi oli hyvä k32v.:) Vapaa valinta kullakin tallaajalla. Ei mulla piereskelykeskusteluakaan vastaan mitään oo: voihan ihmisen anaali- ja..köh.. emätintoiminnotkin liittyä logiikkaan.;D *vai: voiko sittenkään?:/*vaikee sanoo,.. tyhmii kysymyksii ku oikeesti olis aika vähä. et se mittais enempi vastaajia (ei wastaajaa tai joskus ehkä sitäki:) ja niitte henkistä kypsyyttä, kuin sitä kysyjää ;)
ja tossa oli sitä itseironiaa nyt sit mukana.. :D
et kyllä tää olis sellasta mielipidemittailuu et ei mitää rajaa. tosissaa oikeen vois ottaa tai jos ottaa (niinku joskus aina tuppaa käymään) nii saa vaan hatutuksen palkaks ja sais syyttää vaa omaa tyhmyyttään ;D - Wastaaja
-k32v- kirjoitti:
vaikee sanoo,.. tyhmii kysymyksii ku oikeesti olis aika vähä. et se mittais enempi vastaajia (ei wastaajaa tai joskus ehkä sitäki:) ja niitte henkistä kypsyyttä, kuin sitä kysyjää ;)
ja tossa oli sitä itseironiaa nyt sit mukana.. :D
et kyllä tää olis sellasta mielipidemittailuu et ei mitää rajaa. tosissaa oikeen vois ottaa tai jos ottaa (niinku joskus aina tuppaa käymään) nii saa vaan hatutuksen palkaks ja sais syyttää vaa omaa tyhmyyttään ;Dmä en ottanut piereskelyketjua tosissani.;D Jätin sen lukematta, mistä syystä kommentointini rajoittuu ko. käydyn keskustelun osalta hyvin vähään.:)
Kaikesta saa kysyä. Mikäs siinä.
PS. Wastaajalla tai ilman. Aivan sama. Monenlaisia mielipiteitä mahtuu maailmaan, ja mun puolestani niin saa ollakin. - -k32v-
Wastaaja kirjoitti:
mä en ottanut piereskelyketjua tosissani.;D Jätin sen lukematta, mistä syystä kommentointini rajoittuu ko. käydyn keskustelun osalta hyvin vähään.:)
Kaikesta saa kysyä. Mikäs siinä.
PS. Wastaajalla tai ilman. Aivan sama. Monenlaisia mielipiteitä mahtuu maailmaan, ja mun puolestani niin saa ollakin.ehkei ne pieruketjut oo kuitenka niitä universumin tärkeimpii :D :D
ja sillä olis "rasitteena" toi, et se vetäis rajaa kuitenki mihin vastais ;) hyvä tyyli. et ehkä tää yllättyis jos se löytyis käymästä kiihkeää keskustelua jostai eritteestä :D heh - Wastaaja
-k32v- kirjoitti:
ehkei ne pieruketjut oo kuitenka niitä universumin tärkeimpii :D :D
ja sillä olis "rasitteena" toi, et se vetäis rajaa kuitenki mihin vastais ;) hyvä tyyli. et ehkä tää yllättyis jos se löytyis käymästä kiihkeää keskustelua jostai eritteestä :D heh..epätodennäköistä. Ne eriteväittelyt meinaan.;D
Piereskely nyt tietysti on ihmisille muiden eläinlajien tavoin ominainen toiminto.:/ *reps*
- adrianleewerkuhn1
hävettää itseni vain sikäli, jos satun joskus kommentoimaan asiatonta aloitusta asian vierestä.
- Wastaaja
.. ei hävetä yhtään, koska tämä palsta ei merkitse minulle niin paljoa.;D
PS. Millä tavalla tämän ketjun aloitus sinusta oli asiaton, hyvä nimim. adrianleewerkuhn? Käsittääkseni aloittaja ei syytellyt siinä nimellä ketään, ei solvannut yhtäkään yksittäistä kansanryhmää, viestin sisältö ei ollut rasistinen etc., mitkä tekijät taas minun näkemykseni mukaan tekevät aloituksesta asiattoman.
Oliko aloitus mahdollisesti sinun kirjoittamasi, nimim. adrianleewerkuhnn?:) - adrianleewerkuhn1
Wastaaja kirjoitti:
.. ei hävetä yhtään, koska tämä palsta ei merkitse minulle niin paljoa.;D
PS. Millä tavalla tämän ketjun aloitus sinusta oli asiaton, hyvä nimim. adrianleewerkuhn? Käsittääkseni aloittaja ei syytellyt siinä nimellä ketään, ei solvannut yhtäkään yksittäistä kansanryhmää, viestin sisältö ei ollut rasistinen etc., mitkä tekijät taas minun näkemykseni mukaan tekevät aloituksesta asiattoman.
Oliko aloitus mahdollisesti sinun kirjoittamasi, nimim. adrianleewerkuhnn?:)kieltämättä vastaa keskimääräistä tasoani, mutta minun on valitettava pakko nyt kieltäytyä kahmimasta kunniaa, jota en millään muotoa katso ansaitsevani...
- Wastaaja
adrianleewerkuhn1 kirjoitti:
kieltämättä vastaa keskimääräistä tasoani, mutta minun on valitettava pakko nyt kieltäytyä kahmimasta kunniaa, jota en millään muotoa katso ansaitsevani...
Selkis.:)
- effo-teppo
adrianleewerkuhn1 kirjoitti:
kieltämättä vastaa keskimääräistä tasoani, mutta minun on valitettava pakko nyt kieltäytyä kahmimasta kunniaa, jota en millään muotoa katso ansaitsevani...
on siitä tyhmä, ettei se ota kunniaa vaikka se tarjottimella eteen kannettaisiin. Minulle kyllä kelpaisi koska olen vähäosainen useammassakin kuin vain pelkästään yhdessä merkityksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4792397Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211521Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351260- 251223
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2721135Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112