Miten kala naisella ja vaaka miehellä menee yhdessä?
Kertokaa kiitos!
3
780
Vastaukset
- susanne86
kahdesti olen kokeillut,eikä toiminut. Tosin itse olen vaaka ja mies oli kalat!
- sivusta seurannut
molemmat liian ailahtelevaisia ja päättämättömiä. Tarvitsevat voimakastahtoisemman merkin kumppanikseen ja suojeliakseen.
- ulla
Kyllä olen toista mieltä, olen ollut vaakamiehen kanssa 20 vuotta. Olen edelleen tyytyväinen liittooni. En sano etteikö ole erimielisyyksiä ja riitoja ollut. Mutta vaakamies on hyvin kärsivällinen, eikä edes suostu, että nukuis sohvalla ym. Yhdessä ollaan ja piste, on pitkät mökötyksetkin jossain vaiheessa sovittu.
Kalat on välillä todella oikuttaita ja tuulella käyviä kuten varmaan tiedetään, aina jostain puhaltaa. Ja Jos vaaán saat kesytettyä, onneksi olkoon.
Muista, ettei vaakamiestä saa kahlita, jos hän tietää, että sinuun voi luottaa hän on luottamisen arvoinen. Pitää päänsä, asiassa kuin asiassa, jonka on päättänyt pitkän harkinnankin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73853
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104708- 35577
- 40575
- 29572
- 46570
- 33559
- 50540
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34537- 35464