imuauto 1500 euroa?

kauhiast hämmästyny

Että onko millään mitään rajaa. Anopilla tukkeutui viemäri, imuauton käyttö kustansi 1500 euroa. Vajaa kahden tunnin homma, firma paikallinen. Siis liki 9 000 mummoa. Kusetetaanko nyt anoppia, vai onko taksat näin pilvissä?

7

8442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi

irrota 100 tunti ja matka-ajat laskutetaan sekä vesi ainakin näin talvella. Eli 400 - 500 olisi kohtuuhinta.

Jos oli päivän ainut keikka ja lapset huutaa uusia vaatteita?

• suostu

Onhan tuo törkeä hinta. Jyväskylän seudulla minulla oli myös tukos juhlapyhien aikaan ja imuauton käynti maksoi jotain 300 euroa.

Ei kannata suosiolla maksaa moista summaa, vaadi perusteet ja kiistä lasku.

Eihän edes talokohtaisen p.säiliön tyhjennys noin paljoa maksa.

• kva

Olisko markat ja eurot menneet sekaisin?

• ryöstö yrittäjä

Vapaa kilpailu antaa mahdollisuuden laskuttaa miten paljon kehtaa. Pitäisi ain akysyä tuntiveloitus etukäteen.

• olla hyvä

työnjälki? Enintään kolmannes tuosta, tai sitten helvetin hyvät perusteet.

• makua

Jos ovat tulleet erittäin raskaalla - ja todella kalliilla - kalustolla, tuntitaksa voisi olla max. 200-250 euroa/tunti. Kenties kilometritaksa päälle, 1-1.5 eur/km.

Hinta siis kahden tunnin työstä ylärajallaan ehdottomasti 500 juroa. Tavallinen tyhjennyskeikkahan on luokkaa 50-100 juroa.

Ellei muu auta, niin käänny kunnallisen kuluttajaneuvojan puoleen. Tuossa on selvä petkutuksen maku, vaikka tekisi homman jouluaattona.

• höh

oisko tullut yksi nolla liikaa?
      meillä on tukkeutunut viemäri kuin myös kerran jäätynyt ja hinta on 90-150e ollut aina.Tais maksaa tuo sulatus ton 150e ja tukoksesta maksettiin 90e ja itestä seki oli kova hinta:D

tiä sitten ainakaan täällä "lapissa" ei ole tuon kovemmat hinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe