Mitäköhän kyseinen rotus mahtaa maksaa?
Hepatiitti A -rokotus
6
4118
Vastaukset
- Nimetön
A-hepatiitti-rokotus maksaa noin satasen. Kaks piikkiä, 50 euroo kipale.. Itse otin just A-ja B-hepatiittirokotuksen ja maksan siitä 150 euroa.
- A-ja B-hepat.
Apteekista saat ihan varmaa ja oikeaa tietoa hinnoista....kalliita ovat, mutta siltikkin suosittelen ottamaa sekä A-että b-hepatiitti rokotuksen. Kolmen piikin jälkeen saat n.10v suojan!
- on noin 18-20 euroa
ja niitä otetaan ainkin 2 että saa pitkäaikaisen suojan. Yhdelläkin jos pärjää, mutta täytyy uusia jos haluaa 20v suojan
- 47-35€
...riippuen siitä, että otatko Havrix-nimisen (n.47€) vai Epaxal-nimisen (n.35€). Sama vaikuttava aine, eri valmistaja, siitä hinnan ero
- ninni**
kävin just ottamassa ton rokotuksen pulssista ja makso 52 euroa(siis per rokotus) ja rokotuksia otetaan kaksi kappaletta. sillä pitäis saada elinkauinen suoja
- niin eri tietoa
Mutta vinkkinä vaan, että jos asuu suomen ja ruotsin rajalla, kannattaa ostaa Havrix ruotsin puolelta..tulee säästöä melkeen 20 euroa per piikki, eli 35-40 kahta piikkiä kohden..ja kun mekin ostettiin kahdelle aikuiselle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665605Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942951- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581349Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146