arvoituksellisia miehiä ???

heipsanvaan

eivät osaa kertoa tunteistaan suoraan, vaan kaartelevat ja kiertelevät sanomatta mitään :(
eivät hae vakavaa suhdetta vaan haluavat vaan leikitellä tunteilla.
onks muilla samoja kokemuksia ?

15

2874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalana vastaan

      #leikittelymme# saattaa vaikuttaa siltä..
      etsimme vain siten oikeaa ja aitoa vastakaikua erottaaksemme jyvät akanoista.. luoja tietää, suurin osa muista merkeistä pelaa mitä julmimpia pelejä ja kalan itsesuojeluvaisto antaa hänet herkkänä merkkiä leikitellä samoin, mutta vain niin kauan, kunnes näkee, onko vastapuolen tunne aito vai pelkkää leikkiä.... vaan...

      miksi kalojen herkkyyyttä halutaan käyttää hyväksi, vaan sitten, jos leikittely suojamuurina, koska muut merkit eivät välttämättä ole kalojen herkkyyden arvoisia, itketään, kun kalat ovat ymmärtäneet asettaa myös suojamuurinsa.. kepeyden ja leikittelyn nimissä, niinkuin tässä joku itkee.

    • eri mieltä

      Miesystäväni on kala ja hän kyllä näyttää tunteensa aivan avoimesti ja jopa puhuu niistä. Hän etenee asioissa vaan kamalalla vauhdilla, että minua härkänaisena heikottaa :)

    • Nimetön

      Mulla 10kk kokemus Kalat-miehestä, joka alkuun vaikutti kiinnostuneelta, vaikka tosin ilmoitti heti alkumetreillä ettei halua mitään vakavaa.
      Harvoin ite ottaa ensin yhteyttä, vastaa kyllä jos soitan tai tekstaan. Pari kertaa olen "potkinu" pois, vaikka tuntuu pahalta ja vaikuttaa siltä että hänestäkin?
      Kun kysyn mitä haluaa musta, ei vastaa. Joskus suutun ja ihmettelen mitä mä hänen elämässään teen kun ei ole valmis mitään antamaan!? Ei kommentoi siihenkään mitenkään...Silti siinä miehessä on jotain mysteeristä!
      Miksi ihmeessä hän haluaa jollain tasolla pitää mut aalloillaan??? Ei jymmärrä...

      • päinvastainen kalamies

        hän jo haluaa vakiintua ja naimisiin, vaikka tunnettu vasta kuukauden päivät. Minua hänen vauhtinsa hirvittää ja koetan häntä jarrutella ja siitä hän ei tykkää.. Onko kalat aina näin vauhdilla menossa eteenpäin suhteessa? Kyse ei ole mistään nuorukaisesta vaan yli nelikymppisestä miehestä.


      • Aries
        päinvastainen kalamies kirjoitti:

        hän jo haluaa vakiintua ja naimisiin, vaikka tunnettu vasta kuukauden päivät. Minua hänen vauhtinsa hirvittää ja koetan häntä jarrutella ja siitä hän ei tykkää.. Onko kalat aina näin vauhdilla menossa eteenpäin suhteessa? Kyse ei ole mistään nuorukaisesta vaan yli nelikymppisestä miehestä.

        Riippuu varmaan paljon suhdehistoriasta..? Tällä mun tapauksella on pitkä (5v.) suhde takana ja omien sanojensa mukaan ero tuli yhtäkkiä...
        Minä taas olen exäni jättänyt, joten olenko tämän Kalan silmissä aina se jättäjä??? Ei uskalla heittäytyä??
        Käsittääkseni Kalat kuitenkin syvällä sisimmässään hakee sitä ikuista rakkautta? Ehkä kuukauden tuntemisen jälkeen naimisiin meno tuntuu kuitenkin ahdistavalta...


    • neiti näpsä

      on lähinnä juuri tyypillinen sovinistinen suomalaisjuntti; ketä voisi paneskella, ketä ihastella. naisiin takerrutaan, vaikea kasvaa menneistä ihmissuhteista eroon, ja toisella silmällä vilkuillaan (ja joskus paljon enemmänkin) muita naisia, heti kun arki ja vastuu saapuvat, ja romanttinen kuutamorakkaus lerpahtaa. pulloon tartutaan ja ollaan ihan holtittomia, vielä aikuisenakin. kuin 'velliä pussissa' kuvattiin osuvasti horoskoopissa. eikös me naiset haluta kunnon miehekkäitä miehiä, eikä mitään lastenleikkejä? ;)

      • Kalastaja

        Neiti näpsä jättää kalamiehet niitä arvostaville ja ottaa kumppanikseen vaikka voimakkaan oinaan.

        Minä ainakin haluan väsyttää oman kalani perusteellisesti, se on verkossa huomaamattaan.


      • pettynyt...
        Kalastaja kirjoitti:

        Neiti näpsä jättää kalamiehet niitä arvostaville ja ottaa kumppanikseen vaikka voimakkaan oinaan.

        Minä ainakin haluan väsyttää oman kalani perusteellisesti, se on verkossa huomaamattaan.

        Arvostin kalamiestä ja oli erittäin pitkäkestoinen väsytysoperaatio ennenkuin hänet sain.Olin todella onnelinen kunnes huomasin jatkuvasti kuinka kalamies hakemalla haki väärinkäsityksiä ja draamaa.Kalan täytyy saada olla oikeassa ja anteeksi pitää kalalta pyytää vaikka olisi itse syypää.Kaikki asiat väännellään ja käännellään mieluisaan suuntaan ja peruutellaan jos puhuu itsensä pussiin.
        ainaista nuoralla tanssia niiden muutamien ihanien päivien lomassa.
        Ikävä vain että osoittautui petturiksi ja nyt pitäisi ymmärtää kun oli juonut ja se oli vain seksiä ilman tunnetta.HÖH....että saa väännettyä tästäkin itsensä "uhriparaksi".Riitti,kiitti....vaihdan mieluusti toiseen merkkiin enkä retkahda koskaan kalaan enään vaikka olisi kuinka ihana.Tämä oli kolmas ja aina niissä kiehtoo se saavuttamattomuus ja haaste mutta nyt on tullut ikää sen verran ettei jaksa paukutella hiekkalaatikolla kakkuja enään.
        Kalat sopii varmasti sellaiselle ihmiselle joka antaa miehelle jakamattoman huomionsa ja palvoo ja imartelee ja osaa ennenkaikkea lukea ajatuksia.;)
        Olen varmaan törmännyt kehittymättömiin,itsekkäisin kaloihin joten älkää kalaset ottako henk.koht.en siis yleisä!


    • unlucky

      Olen tuntenut yhden kalamiehen jo ½-vuotta, enkä vielläkän voi sanoa että tunnen hänet. Tuntuu että hän vetää 6-0 koko ajan:(

    • unlucky artisti

      Olen tuntenut yhden kalamiehen jo ½-vuotta, enkä vielläkän voi sanoa että tunnen hänet. Tuntuu että hän vetää 6-0 koko ajan:(

    • toivomus...

      Kolme kalaa tullut elämän varrella vastaan, ikävä kyllä jokaisen itsekkyys on paljastunut ennemmin tai myöhemmin....eli minä itse, viis muista. Luulen että suraavan jätän tuntematta...
      Otan osaa kalojen lapset, paitsi jos olette aivopestävissä, eli kalat itsekkin, silloin oppi menee perille...

    • puoliso aah,

      mutta kalathan näyttävät tunteensa s:gyssä.
      Ihan mahoton,mennyt hyvin jo vuosia.

      • heipsaaannn

        kalamiehet osaavat huomioida toisen erinomaisesti sängyssä ja ovat aivan uskomattomia tuottamaan mielihyvää kaikin mahdollisin keinoin. tosin eivät halua kertoa tunteistaan suoraan, vaan uskovat hiljaiseen yhteisymmärrykseen..ja vievät mukanaan ihan totaalisesti pienillä teoillaan ja sopivilla tekstareilla ja huomionosoituksilla. viiihdyttävät naista monin eri tavoin.


      • kalatnainen
        heipsaaannn kirjoitti:

        kalamiehet osaavat huomioida toisen erinomaisesti sängyssä ja ovat aivan uskomattomia tuottamaan mielihyvää kaikin mahdollisin keinoin. tosin eivät halua kertoa tunteistaan suoraan, vaan uskovat hiljaiseen yhteisymmärrykseen..ja vievät mukanaan ihan totaalisesti pienillä teoillaan ja sopivilla tekstareilla ja huomionosoituksilla. viiihdyttävät naista monin eri tavoin.

        kalanaisena voin vain todeta, että outoja ovat kalamiehet kalanaisillekin, yhtä tutkimatonta uiskentelua syvyyksissä. No, ei se kalanaista haittaa, koska on itsekin vaikeasti ymmärrettävä, eikä oikein tiedä itsekään aina, mitä ja kenet haluaa. Haluaa kyllä koko ajan, mutta uiskennelkoon kalamies omaan suuntaansa, maamerkin kanssa on selkeämpää;-)


    • susanne86

      yhden sellaisen kalat miehen.. voihan olla sattumaakin..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe