Onko härkänainen vaikea kumppani?

Miehet vastatkaa

Olen itse härkänainen ja kiinnostaisi tietää mitä hyvää/huonoa meistä teidän mielestänne löytyy.

16

4485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkänaiset

ovat täydellisiä, kun kukaan ei kommentoi :)

• sopivat parhaiten

yhteen. Heillä molemmilla on samat tavoitteet.

• tavotteita
        sopivat parhaiten kirjoitti:

tarkoitat?

• härkäpä

Ollaan vaikeita ja totisia ! ei jakseta ainakaan "sopivien" rapujen kujeita...

• hyvää ja
        tavotteita kirjoitti:

tarkoitat?

...sopusuhtaista elämää naisen kannssa, joka ajattelee samoin kuin minäkin. Harva Härkää ymmärtää, mut haluan olla itsenäinen ja sikäli itsepäinen.

• voivat
        härkäpä kirjoitti:

Olla jääräpäitä, mut sitkeitä kuitenkin kaikissa asioissa ja mistään en luovuta, mitä saanut olen. Vien asiat loppuun asti, mitä olen aloittanut. Voin olla hiljaa viikonkin jos haluan.

• Pölyliina
        sopivat parhaiten kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa että kaksi härkää sopisivat saman katon alle! Kokemusta 12v:n ajalta, ja erohan siitä tuli. Sarvet kalisten, sieraimet punaisena hehkuen laitoimme sorkat vastakkain ja eri suuntiin.

• jotenkin
        Pölyliina kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa että kaksi härkää sopisivat saman katon alle! Kokemusta 12v:n ajalta, ja erohan siitä tuli. Sarvet kalisten, sieraimet punaisena hehkuen laitoimme sorkat vastakkain ja eri suuntiin.

noin siinä pahimmassa tapauksessa saattaa käydä. Veden merkit tasapainottaa härkiä sopivasti, ilman merkit taas on liian vastakohtaisia usein. Toiset maamerkit kyllä sopii myös. Kyllä kaksi härkääkin saattaa tulla toimeen keskenään, mutta silloin vaikuttaa kyllä muutkin, kuin vaan aurinkomerkit.

• pirelli
        härkäpä kirjoitti:

ollaan totisia ja tosiaan rapujen sanakääntelyt ja kuivat vitsit ei pure. Kertokaahan miten ravusta pääsee eroon olen kyllästynyt "mähän palvon suo" lässytykseen. Kun on rahaa ravulla niin omistaa koko maailman, mutta kun loppuu alkaa tyhmä lässytys palvomisesta ja tullaan tasottaan taloutta mun helmoihin.Olen härkänainen ja liian kiltti.

• Härkäpäinen =)
        Pölyliina kirjoitti:

Joopa joo..olen härkä ja itse olin 10 v. naimisissa härkämiehen kanssa.Ero tuli ja nyt olen seurustellut vuoden taas härkämiehen kanssa (on samana päivänä synttärit =) )ja ollaan kuin vastarakastuneita eikä seksi voisi olla parempaa..En tiedä onko merkillä väliä, mutta ainakin tuntuu että parempi pysyä omassa merkissä. Tosin, kuka sitä ensin mukavan tyypin tavattuaan kyselee horoskooppimerkkiä..?Sattumoisin vaan kemiat kohtaa aina härkien kanssa..ja ystävänä leijona on ykkönen.Parhaimmat ystäväni ovat kaikki meinaan leijonia =)

• oli meilläkin
        pirelli kirjoitti:

ollaan totisia ja tosiaan rapujen sanakääntelyt ja kuivat vitsit ei pure. Kertokaahan miten ravusta pääsee eroon olen kyllästynyt "mähän palvon suo" lässytykseen. Kun on rahaa ravulla niin omistaa koko maailman, mutta kun loppuu alkaa tyhmä lässytys palvomisesta ja tullaan tasottaan taloutta mun helmoihin.Olen härkänainen ja liian kiltti.

Kun se lässytys jatkuu suhteen loputtuakin- ja paljastuu että sen takana on toivoton rahatilanne- niin alkaa epäillä kaikenlaista mennyttäkin.

• vaan

että ootte vitun dominoivia ja täynnä itteenne.

• härkänaisen kumppani

Rakastava, hellä, symppis.Puolisona hyvä.
      Ja ennenkaikkea hyvä sängyssä.Sexxikäs,tosi hyvä rakastaja.Liian kova työmyyrä, ei hellitä helpolla.

• kas vaan

härkänainen taas provoilee..

• niin,
        kas vaan kirjoitti:

härkänainen taas provoilee..

siinä härkänainen kertoi mitä toivoisi että siitä ajatellaan, harmi vaan kun on niin umpikiero ettei siitä voi noin hyvää sanoa.

• olen härkänainen

Uskon tosiaan, että eroa on sillä kuvaileeko härkänaista mies, joka on hänen kanssaan onnellisesti paraikaa suhteessa vai mies, joka on eronnut härkänaisesta. Kummasti ne negatiiviset puolet lisääntyvät eron jälkeen, varsinkin kun härkänainen on ollut se jättäjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1870
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      372
      1692
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1229
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1111
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      981
    Aihe