Olen itse härkänainen ja kiinnostaisi tietää mitä hyvää/huonoa meistä teidän mielestänne löytyy.
Onko härkänainen vaikea kumppani?
16
4396
Vastaukset
- härkänaiset
ovat täydellisiä, kun kukaan ei kommentoi :)
- sopivat parhaiten
yhteen. Heillä molemmilla on samat tavoitteet.
- tavotteita
sopivat parhaiten kirjoitti:
tarkoitat?
- härkäpä
Ollaan vaikeita ja totisia ! ei jakseta ainakaan "sopivien" rapujen kujeita...
- hyvää ja
tavotteita kirjoitti:
tarkoitat?
...sopusuhtaista elämää naisen kannssa, joka ajattelee samoin kuin minäkin. Harva Härkää ymmärtää, mut haluan olla itsenäinen ja sikäli itsepäinen.
- voivat
härkäpä kirjoitti:
Olla jääräpäitä, mut sitkeitä kuitenkin kaikissa asioissa ja mistään en luovuta, mitä saanut olen. Vien asiat loppuun asti, mitä olen aloittanut. Voin olla hiljaa viikonkin jos haluan.
- Pölyliina
sopivat parhaiten kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa että kaksi härkää sopisivat saman katon alle! Kokemusta 12v:n ajalta, ja erohan siitä tuli. Sarvet kalisten, sieraimet punaisena hehkuen laitoimme sorkat vastakkain ja eri suuntiin.
- jotenkin
Pölyliina kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa että kaksi härkää sopisivat saman katon alle! Kokemusta 12v:n ajalta, ja erohan siitä tuli. Sarvet kalisten, sieraimet punaisena hehkuen laitoimme sorkat vastakkain ja eri suuntiin.
noin siinä pahimmassa tapauksessa saattaa käydä. Veden merkit tasapainottaa härkiä sopivasti, ilman merkit taas on liian vastakohtaisia usein. Toiset maamerkit kyllä sopii myös. Kyllä kaksi härkääkin saattaa tulla toimeen keskenään, mutta silloin vaikuttaa kyllä muutkin, kuin vaan aurinkomerkit.
- pirelli
härkäpä kirjoitti:
ollaan totisia ja tosiaan rapujen sanakääntelyt ja kuivat vitsit ei pure. Kertokaahan miten ravusta pääsee eroon olen kyllästynyt "mähän palvon suo" lässytykseen. Kun on rahaa ravulla niin omistaa koko maailman, mutta kun loppuu alkaa tyhmä lässytys palvomisesta ja tullaan tasottaan taloutta mun helmoihin.Olen härkänainen ja liian kiltti.
- Härkäpäinen =)
Pölyliina kirjoitti:
Joopa joo..olen härkä ja itse olin 10 v. naimisissa härkämiehen kanssa.Ero tuli ja nyt olen seurustellut vuoden taas härkämiehen kanssa (on samana päivänä synttärit =) )ja ollaan kuin vastarakastuneita eikä seksi voisi olla parempaa..En tiedä onko merkillä väliä, mutta ainakin tuntuu että parempi pysyä omassa merkissä. Tosin, kuka sitä ensin mukavan tyypin tavattuaan kyselee horoskooppimerkkiä..?Sattumoisin vaan kemiat kohtaa aina härkien kanssa..ja ystävänä leijona on ykkönen.Parhaimmat ystäväni ovat kaikki meinaan leijonia =)
- oli meilläkin
pirelli kirjoitti:
ollaan totisia ja tosiaan rapujen sanakääntelyt ja kuivat vitsit ei pure. Kertokaahan miten ravusta pääsee eroon olen kyllästynyt "mähän palvon suo" lässytykseen. Kun on rahaa ravulla niin omistaa koko maailman, mutta kun loppuu alkaa tyhmä lässytys palvomisesta ja tullaan tasottaan taloutta mun helmoihin.Olen härkänainen ja liian kiltti.
Kun se lässytys jatkuu suhteen loputtuakin- ja paljastuu että sen takana on toivoton rahatilanne- niin alkaa epäillä kaikenlaista mennyttäkin.
- vaan
että ootte vitun dominoivia ja täynnä itteenne.
- härkänaisen kumppani
Rakastava, hellä, symppis.Puolisona hyvä.
Ja ennenkaikkea hyvä sängyssä.Sexxikäs,tosi hyvä rakastaja.Liian kova työmyyrä, ei hellitä helpolla.- kas vaan
härkänainen taas provoilee..
- niin,
kas vaan kirjoitti:
härkänainen taas provoilee..
siinä härkänainen kertoi mitä toivoisi että siitä ajatellaan, harmi vaan kun on niin umpikiero ettei siitä voi noin hyvää sanoa.
- olen härkänainen
Uskon tosiaan, että eroa on sillä kuvaileeko härkänaista mies, joka on hänen kanssaan onnellisesti paraikaa suhteessa vai mies, joka on eronnut härkänaisesta. Kummasti ne negatiiviset puolet lisääntyvät eron jälkeen, varsinkin kun härkänainen on ollut se jättäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982