Onko härkänainen vaikea kumppani?

Miehet vastatkaa

Olen itse härkänainen ja kiinnostaisi tietää mitä hyvää/huonoa meistä teidän mielestänne löytyy.

16

4380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkänaiset

      ovat täydellisiä, kun kukaan ei kommentoi :)

      • sopivat parhaiten

        yhteen. Heillä molemmilla on samat tavoitteet.


      • tavotteita
        sopivat parhaiten kirjoitti:

        yhteen. Heillä molemmilla on samat tavoitteet.

        tarkoitat?


      • härkäpä

        Ollaan vaikeita ja totisia ! ei jakseta ainakaan "sopivien" rapujen kujeita...


      • hyvää ja
        tavotteita kirjoitti:

        tarkoitat?

        ...sopusuhtaista elämää naisen kannssa, joka ajattelee samoin kuin minäkin. Harva Härkää ymmärtää, mut haluan olla itsenäinen ja sikäli itsepäinen.


      • voivat
        härkäpä kirjoitti:

        Ollaan vaikeita ja totisia ! ei jakseta ainakaan "sopivien" rapujen kujeita...

        Olla jääräpäitä, mut sitkeitä kuitenkin kaikissa asioissa ja mistään en luovuta, mitä saanut olen. Vien asiat loppuun asti, mitä olen aloittanut. Voin olla hiljaa viikonkin jos haluan.


      • Pölyliina
        sopivat parhaiten kirjoitti:

        yhteen. Heillä molemmilla on samat tavoitteet.

        Ei pidä paikkaansa että kaksi härkää sopisivat saman katon alle! Kokemusta 12v:n ajalta, ja erohan siitä tuli. Sarvet kalisten, sieraimet punaisena hehkuen laitoimme sorkat vastakkain ja eri suuntiin.


      • jotenkin
        Pölyliina kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa että kaksi härkää sopisivat saman katon alle! Kokemusta 12v:n ajalta, ja erohan siitä tuli. Sarvet kalisten, sieraimet punaisena hehkuen laitoimme sorkat vastakkain ja eri suuntiin.

        noin siinä pahimmassa tapauksessa saattaa käydä. Veden merkit tasapainottaa härkiä sopivasti, ilman merkit taas on liian vastakohtaisia usein. Toiset maamerkit kyllä sopii myös. Kyllä kaksi härkääkin saattaa tulla toimeen keskenään, mutta silloin vaikuttaa kyllä muutkin, kuin vaan aurinkomerkit.


      • pirelli
        härkäpä kirjoitti:

        Ollaan vaikeita ja totisia ! ei jakseta ainakaan "sopivien" rapujen kujeita...

        ollaan totisia ja tosiaan rapujen sanakääntelyt ja kuivat vitsit ei pure. Kertokaahan miten ravusta pääsee eroon olen kyllästynyt "mähän palvon suo" lässytykseen. Kun on rahaa ravulla niin omistaa koko maailman, mutta kun loppuu alkaa tyhmä lässytys palvomisesta ja tullaan tasottaan taloutta mun helmoihin.Olen härkänainen ja liian kiltti.


      • Härkäpäinen =)
        Pölyliina kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa että kaksi härkää sopisivat saman katon alle! Kokemusta 12v:n ajalta, ja erohan siitä tuli. Sarvet kalisten, sieraimet punaisena hehkuen laitoimme sorkat vastakkain ja eri suuntiin.

        Joopa joo..olen härkä ja itse olin 10 v. naimisissa härkämiehen kanssa.Ero tuli ja nyt olen seurustellut vuoden taas härkämiehen kanssa (on samana päivänä synttärit =) )ja ollaan kuin vastarakastuneita eikä seksi voisi olla parempaa..En tiedä onko merkillä väliä, mutta ainakin tuntuu että parempi pysyä omassa merkissä. Tosin, kuka sitä ensin mukavan tyypin tavattuaan kyselee horoskooppimerkkiä..?Sattumoisin vaan kemiat kohtaa aina härkien kanssa..ja ystävänä leijona on ykkönen.Parhaimmat ystäväni ovat kaikki meinaan leijonia =)


      • oli meilläkin
        pirelli kirjoitti:

        ollaan totisia ja tosiaan rapujen sanakääntelyt ja kuivat vitsit ei pure. Kertokaahan miten ravusta pääsee eroon olen kyllästynyt "mähän palvon suo" lässytykseen. Kun on rahaa ravulla niin omistaa koko maailman, mutta kun loppuu alkaa tyhmä lässytys palvomisesta ja tullaan tasottaan taloutta mun helmoihin.Olen härkänainen ja liian kiltti.

        Kun se lässytys jatkuu suhteen loputtuakin- ja paljastuu että sen takana on toivoton rahatilanne- niin alkaa epäillä kaikenlaista mennyttäkin.


    • vaan

      että ootte vitun dominoivia ja täynnä itteenne.

    • härkänaisen kumppani

      Rakastava, hellä, symppis.Puolisona hyvä.
      Ja ennenkaikkea hyvä sängyssä.Sexxikäs,tosi hyvä rakastaja.Liian kova työmyyrä, ei hellitä helpolla.

      • kas vaan

        härkänainen taas provoilee..


      • niin,
        kas vaan kirjoitti:

        härkänainen taas provoilee..

        siinä härkänainen kertoi mitä toivoisi että siitä ajatellaan, harmi vaan kun on niin umpikiero ettei siitä voi noin hyvää sanoa.


    • olen härkänainen

      Uskon tosiaan, että eroa on sillä kuvaileeko härkänaista mies, joka on hänen kanssaan onnellisesti paraikaa suhteessa vai mies, joka on eronnut härkänaisesta. Kummasti ne negatiiviset puolet lisääntyvät eron jälkeen, varsinkin kun härkänainen on ollut se jättäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe