Olen itse härkänainen ja kiinnostaisi tietää mitä hyvää/huonoa meistä teidän mielestänne löytyy.
Onko härkänainen vaikea kumppani?
16
4409
Vastaukset
- härkänaiset
ovat täydellisiä, kun kukaan ei kommentoi :)
- sopivat parhaiten
yhteen. Heillä molemmilla on samat tavoitteet.
- tavotteita
sopivat parhaiten kirjoitti:
tarkoitat?
- härkäpä
Ollaan vaikeita ja totisia ! ei jakseta ainakaan "sopivien" rapujen kujeita...
- hyvää ja
tavotteita kirjoitti:
tarkoitat?
...sopusuhtaista elämää naisen kannssa, joka ajattelee samoin kuin minäkin. Harva Härkää ymmärtää, mut haluan olla itsenäinen ja sikäli itsepäinen.
- voivat
härkäpä kirjoitti:
Olla jääräpäitä, mut sitkeitä kuitenkin kaikissa asioissa ja mistään en luovuta, mitä saanut olen. Vien asiat loppuun asti, mitä olen aloittanut. Voin olla hiljaa viikonkin jos haluan.
- Pölyliina
sopivat parhaiten kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa että kaksi härkää sopisivat saman katon alle! Kokemusta 12v:n ajalta, ja erohan siitä tuli. Sarvet kalisten, sieraimet punaisena hehkuen laitoimme sorkat vastakkain ja eri suuntiin.
- jotenkin
Pölyliina kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa että kaksi härkää sopisivat saman katon alle! Kokemusta 12v:n ajalta, ja erohan siitä tuli. Sarvet kalisten, sieraimet punaisena hehkuen laitoimme sorkat vastakkain ja eri suuntiin.
noin siinä pahimmassa tapauksessa saattaa käydä. Veden merkit tasapainottaa härkiä sopivasti, ilman merkit taas on liian vastakohtaisia usein. Toiset maamerkit kyllä sopii myös. Kyllä kaksi härkääkin saattaa tulla toimeen keskenään, mutta silloin vaikuttaa kyllä muutkin, kuin vaan aurinkomerkit.
- pirelli
härkäpä kirjoitti:
ollaan totisia ja tosiaan rapujen sanakääntelyt ja kuivat vitsit ei pure. Kertokaahan miten ravusta pääsee eroon olen kyllästynyt "mähän palvon suo" lässytykseen. Kun on rahaa ravulla niin omistaa koko maailman, mutta kun loppuu alkaa tyhmä lässytys palvomisesta ja tullaan tasottaan taloutta mun helmoihin.Olen härkänainen ja liian kiltti.
- Härkäpäinen =)
Pölyliina kirjoitti:
Joopa joo..olen härkä ja itse olin 10 v. naimisissa härkämiehen kanssa.Ero tuli ja nyt olen seurustellut vuoden taas härkämiehen kanssa (on samana päivänä synttärit =) )ja ollaan kuin vastarakastuneita eikä seksi voisi olla parempaa..En tiedä onko merkillä väliä, mutta ainakin tuntuu että parempi pysyä omassa merkissä. Tosin, kuka sitä ensin mukavan tyypin tavattuaan kyselee horoskooppimerkkiä..?Sattumoisin vaan kemiat kohtaa aina härkien kanssa..ja ystävänä leijona on ykkönen.Parhaimmat ystäväni ovat kaikki meinaan leijonia =)
- oli meilläkin
pirelli kirjoitti:
ollaan totisia ja tosiaan rapujen sanakääntelyt ja kuivat vitsit ei pure. Kertokaahan miten ravusta pääsee eroon olen kyllästynyt "mähän palvon suo" lässytykseen. Kun on rahaa ravulla niin omistaa koko maailman, mutta kun loppuu alkaa tyhmä lässytys palvomisesta ja tullaan tasottaan taloutta mun helmoihin.Olen härkänainen ja liian kiltti.
Kun se lässytys jatkuu suhteen loputtuakin- ja paljastuu että sen takana on toivoton rahatilanne- niin alkaa epäillä kaikenlaista mennyttäkin.
- vaan
että ootte vitun dominoivia ja täynnä itteenne.
- härkänaisen kumppani
Rakastava, hellä, symppis.Puolisona hyvä.
Ja ennenkaikkea hyvä sängyssä.Sexxikäs,tosi hyvä rakastaja.Liian kova työmyyrä, ei hellitä helpolla.- kas vaan
härkänainen taas provoilee..
- niin,
kas vaan kirjoitti:
härkänainen taas provoilee..
siinä härkänainen kertoi mitä toivoisi että siitä ajatellaan, harmi vaan kun on niin umpikiero ettei siitä voi noin hyvää sanoa.
- olen härkänainen
Uskon tosiaan, että eroa on sillä kuvaileeko härkänaista mies, joka on hänen kanssaan onnellisesti paraikaa suhteessa vai mies, joka on eronnut härkänaisesta. Kummasti ne negatiiviset puolet lisääntyvät eron jälkeen, varsinkin kun härkänainen on ollut se jättäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728