Seksi ja kuukautiset?

sonniko

Kuinka te muut isät hoidatte seksin kun naisella on kuukautiset? Onko se käsipeli vai jokin muu peli? Viikko on kuitenkin pitkä aika odottaa!?

41

8997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isikki

      Ihan tavallisesti ollaan aina toimittu, nuolemisesta en tosin ole kiinnostunut menkkojen aikana.

      • babyboom

        tuo äskönen kirjoitus oli kuin mun miehen kirjoittama :) eli yhdyntöjä on kuukautisten aikana.


      • isikki
        babyboom kirjoitti:

        tuo äskönen kirjoitus oli kuin mun miehen kirjoittama :) eli yhdyntöjä on kuukautisten aikana.

        Siis onko sinulla mitään yhdyntöjä vastaan kuukautisten aikana?


      • babyboom
        isikki kirjoitti:

        Siis onko sinulla mitään yhdyntöjä vastaan kuukautisten aikana?

        mulla ei ainakaan todellakaan ole mitään sitä vastaan vaikka kuukautiset on.


    • nainen vastaa

      samalla tapaa tai sitten otan suihin=)

      • oikein tahdo

        innosta harrastaa kun pahimpina päivinä valuu verta ja klönttejä. Onneks mulla on fiksu mies joka ajattelee muutaki ku seksiä.
        Johan se alkaa maistua puulta puolin ja toisin jos ei koskaan saa vaan mennä sänkyyn hyvän kirjan kans ja nukahtaa kun siltä tuntuu.
        En halua tehdä seksistä jokapäivästä ettei siihen kyllästy.
        Tämä siis mun mielipide. (johon mieheni yhtyy)


      • babyboom
        oikein tahdo kirjoitti:

        innosta harrastaa kun pahimpina päivinä valuu verta ja klönttejä. Onneks mulla on fiksu mies joka ajattelee muutaki ku seksiä.
        Johan se alkaa maistua puulta puolin ja toisin jos ei koskaan saa vaan mennä sänkyyn hyvän kirjan kans ja nukahtaa kun siltä tuntuu.
        En halua tehdä seksistä jokapäivästä ettei siihen kyllästy.
        Tämä siis mun mielipide. (johon mieheni yhtyy)

        Voiko seksiin kyllästyä? Ei täällä ainakaan sellaista ole koskaan ollu, vaikka parhaina aikoina melkein joka päiväistä on ollu. Nyt kun on vauva, seksi on rajoittunut muutamaan kertaan viikossa


      • tarpeeksi
        babyboom kirjoitti:

        Voiko seksiin kyllästyä? Ei täällä ainakaan sellaista ole koskaan ollu, vaikka parhaina aikoina melkein joka päiväistä on ollu. Nyt kun on vauva, seksi on rajoittunut muutamaan kertaan viikossa

        monta


    • siis oma

      mielipiteeni seksistä kuukautisten aikana on mielipide on tämä: Pidän ehdottomasti seksistä tuolloin. mies on jopa sanonut että hän tietää milloin "ne päivät" lähestyvät kun minä alan enemmän kiehnäämään ympärillä. Kiihottua ja kiihottaa voi muullakin tapaa kuin pelkästään alapäähän koskemalla :) Enkä minä tarvitse niin pitkää esileikkiä jotta valmis olisin, voisi jopa sanoa että seksi on panemista kuukautisten aikana, ei rakastelua sillä sen verran paljon lujempaa ja kovempaa siellä valtatiellä ajellaan =P

    • akka

      Minä antaisin mut ukko ei tykkää:( nimittäin kunno kyyti niitte aikaan kivutki lievittää!!!!!
      Ukolle annan suulla kyllä jos se niin haluaa tai vaikka runkkaan mällit ei tarvi ukon olla ilman...

    • vanhaisoisä.

      usein sitä on joutunut hoitelemaan omin käsin,

      useita kuukausiakin,
      aina sulee sellaisia aikoja.

      Tuskin itsekään olet niin kyvykäs,
      että aina viehättää.

      Toki kun vaihtaa 3-4 kertaa niin ehkä sitten.

    • ainakin yleensä

      Naiset, ainakin kaikki tyttöystäväni ovat olleet erityisen halukkaita juuri kuukautisten aikana joten en löydä mitään syytä mikset voisi rakastella jos naisesi sitä haluaa.

    • isikki

      Voisiko noistakin vastauksista päätellä, että useimmiten kuukautisaikoina pihtaava nainen käyttääkin menkkoja lähinnä tekosyynä sille ettei tarvi aina sitä tunteetonta pikahöyläämistä. Vähän sama asia kuin seksistä kieltäytyminen päänsärkyyn vedoten.

      Toki on myös naisia jotka eivät ihan tosissaan voisi kuvitellakaan seksiä kuukautisten aikana. Itse en ole kyllä törmännyt seurustelusuhteeseen sellaisen kanssa mutta tiedän että näitäkin löytyy.

      • babyboom

        kuukautisten aikana hygieniasta on pidettävä parempaa huolta, joten yhdyntä on niiden aikana on pieni riski.

        Itse en seurusteluaikoina halunnut seksiä kuukautisten aikana sen takia, että jännitin mitä mies ajattelisi kun näkisi vertani. Sehän voi olla aika sotkuista puuhaa eikä veri lähde helposti lakanoista.


      • akka
        babyboom kirjoitti:

        kuukautisten aikana hygieniasta on pidettävä parempaa huolta, joten yhdyntä on niiden aikana on pieni riski.

        Itse en seurusteluaikoina halunnut seksiä kuukautisten aikana sen takia, että jännitin mitä mies ajattelisi kun näkisi vertani. Sehän voi olla aika sotkuista puuhaa eikä veri lähde helposti lakanoista.

        eihä sitä tarvi lakanoita sotkea kun sen voi näpsäkästi tehä suihkussa:) pääsee pesee sotkut pois kätsysti aktin jälkee


      • babyboom
        akka kirjoitti:

        eihä sitä tarvi lakanoita sotkea kun sen voi näpsäkästi tehä suihkussa:) pääsee pesee sotkut pois kätsysti aktin jälkee

        synnytyksen jälkeen eka kerta oli suihkussa ;)


      • ....................
        babyboom kirjoitti:

        kuukautisten aikana hygieniasta on pidettävä parempaa huolta, joten yhdyntä on niiden aikana on pieni riski.

        Itse en seurusteluaikoina halunnut seksiä kuukautisten aikana sen takia, että jännitin mitä mies ajattelisi kun näkisi vertani. Sehän voi olla aika sotkuista puuhaa eikä veri lähde helposti lakanoista.

        Kannattaa säästää huonompia pyyhkeitä pepun alle laitettavaksi. Ei mene patjat eikä matot pilalle.


      • SEULANA
        .................... kirjoitti:

        Kannattaa säästää huonompia pyyhkeitä pepun alle laitettavaksi. Ei mene patjat eikä matot pilalle.

        ettei yöllä tampooni sidekään auta. Itse VOIn kyllä sekstata menkkojen aikana,ei se mua haittaa mutta meillä tahti on yleensä muutenkin sen verran kiivasta seksin suhteen että on ihan kiva "huilia" välillä :D


    • tulehduksenhan

      siitä saa, jos menkka-aikana paljaalla vetelee. Pestä täytyy ainakin ja heti ja hyvin. Kyllä siinä perää on ettei vuotopäivinä kannata panna v aikka himottaiskin. selviää sitten aikuisempana.

    • moni pääsee

      paljon vähemmällä. Kolme - neljä pv. enintään. Kestämistä siinäkin tietysti.

    • -NaineN-

      Heh onpa pitkä aika =)

      No meillä ainakin nussitaan silloin ihan normaalisti tai jos jostain syystä itseä ei haluta niin toki voin imutella miestä.
      Ei pitäis olla ongelma.

    • huomauttaa

      että joillakin naisilla, kuten minulla, on niin kovat kuukautiskivut, ettei seksi tule kysymykseenkään kuukautisten aikana, kun emätintä j virtsaputkea kouristaa niin helkkaristi. Joudun muutenkin syömään kuukautisten aikana ihan sairaasti särkylääkkeitä. Itse seksuaalinen haluni on kuukautisten aikana samaa luokkaa kuin muulloinkin, mutta seksi ei silloin onnistu.

      • justiinsajoo78

        mulla kans sama homma. monta kertaa yritetty miehen kanssa ja kova kammo siitä jäänyt, sattui aivan kauheasti. muutenkin olotila fyysisesti huono kun on menkat, ei tee mieli. mies runkkailee sen aikaa mitä ne kestää, yleensä 5 päivää.


    • ilman seksiä

      ... ainakaan kuukautisten vuoksi. Olen nainen ja nautin seksistä aina täysillä. Vuotoaikana vaan suojataan petiä enemmän tai sitten hoidetaan hommat vaikka pesuhuoneen puolella.

      ..ja sinulle nainen joka kärsit kuukautiskivuista suosittelen hakeutumista gynen vastaanotolle. Nimittäin niihin saattaa olla ihan oikea syykin ja vieläpä helposti hoidettavissa. Omat runsaat vuotoni ja -kipuni hävisivät noin vuoden kuluttua siitä kuin olin vaihtanut hormoonikierukkaan. Suosittelen sitä kaikille naisille.

      • mutta

        Itse olen kuukautiskipuihin kokeillut vaikka mitä.Kyllähän ne säryt saa kuriin jotenkin, mutta itselläni kouristaa virtsaputkea ja vaginaa aivan helvetisti-eli ei seksiä kuukautisten aikana.Ja gynelle olen käyny, mutta vielä ei ole helpotusta löytynyt.


      • maukkaaaaaaaaaaaaaah

        "suosittelen sitä kaikille lyhytkullisille", minulla ainakin on kolmen eri naisen kanssa kierukka tuikinut mulkeroon


      • gggggghkp
        maukkaaaaaaaaaaaaaah kirjoitti:

        "suosittelen sitä kaikille lyhytkullisille", minulla ainakin on kolmen eri naisen kanssa kierukka tuikinut mulkeroon

        Kierukka on kohdun sisällä. Sinnekö asti sun mulkeros ulottuu?


      • valehtelet
        maukkaaaaaaaaaaaaaah kirjoitti:

        "suosittelen sitä kaikille lyhytkullisille", minulla ainakin on kolmen eri naisen kanssa kierukka tuikinut mulkeroon

        kierukan tarkistuslangatne on voineet tuntua, mutta ei itse kierukka.


      • anonyymi alistettu

        loppu meiän mammalla menkat kokonaan ku otti hormonikierukan pari-kolme vuotta sitte


      • jatkuvasti..
        anonyymi alistettu kirjoitti:

        loppu meiän mammalla menkat kokonaan ku otti hormonikierukan pari-kolme vuotta sitte

        kireukan jälkeen;joten se kapine lähti ja lensi ku leppäkeihäs..


    • Kiihkeää rakastelua.

      Siis hyvinvoivassa suhteessa. Kyllä se onnistuu kuukautisten aikana. Suikun kautta sänkyyn ja pyyhettä alle, ettei lakanat sotkeudu. Tuntuma on vähän erilainen johtuen poikkeavasta liukasteen koostumuksesta.

      Kahden eri naisen kanssa olen harrastanut kuukautisten aikana eikä kumpikaan ole ollut sitä vastaan.

      • joku roti ukoillakin

        Kovimpa pitkään sinun naisillasi nuo menkat kestäneet. Itselläni ne kestävät yleensä neljä päivää ja kyllä mun mies saa sen aikaa tulla toimeen ilman.
        Ihan jo pelkästään senkin vuoksi, että menkkojen aikaan tulehdusriski kasvaa ja onhan se toki muutenkin silloin tosi sotkuista touhua.

        Jos olisin itse mies, niin tuskin edes voisin kuvitellakaan yhtyväni naisen kanssa hänen kuukautistensa aikaan. No tietysti tähän tuli nyt myös mukana se naisnäkökulma, koska olen nainen ja tiedän millaista olo menkkojen aikaan voi pahimmillaan olla. Eipä siinä silloin juuri muutoinkaan tee mieli alkaa haarojaan miehelle levitellä. Jos mun mies ei pysty tuota neljää päivää kuukaudessa olemaan ilman, niin sitte ei auta muuta, kuin nyrkkikylikkiä apuun.


      • Miehekäs...
        joku roti ukoillakin kirjoitti:

        Kovimpa pitkään sinun naisillasi nuo menkat kestäneet. Itselläni ne kestävät yleensä neljä päivää ja kyllä mun mies saa sen aikaa tulla toimeen ilman.
        Ihan jo pelkästään senkin vuoksi, että menkkojen aikaan tulehdusriski kasvaa ja onhan se toki muutenkin silloin tosi sotkuista touhua.

        Jos olisin itse mies, niin tuskin edes voisin kuvitellakaan yhtyväni naisen kanssa hänen kuukautistensa aikaan. No tietysti tähän tuli nyt myös mukana se naisnäkökulma, koska olen nainen ja tiedän millaista olo menkkojen aikaan voi pahimmillaan olla. Eipä siinä silloin juuri muutoinkaan tee mieli alkaa haarojaan miehelle levitellä. Jos mun mies ei pysty tuota neljää päivää kuukaudessa olemaan ilman, niin sitte ei auta muuta, kuin nyrkkikylikkiä apuun.

        "mun mies saa sen aikaa tulla toimeen ilman. "

        Siis ilman sinua. Oletko 100-varma, ettei hän käy menkkojesi aikana jonkun toisen luona?


      • joku roti ukoillakin
        Miehekäs... kirjoitti:

        "mun mies saa sen aikaa tulla toimeen ilman. "

        Siis ilman sinua. Oletko 100-varma, ettei hän käy menkkojesi aikana jonkun toisen luona?

        Jo on "miehekkäällä" älyvapaat jutut. Todellakin oon vahvasti sitä mieltä, että jos mies ei tuu toimeen omineen niitä muutamaa päivää, jonka vaimon menkat kestää, vaan pitäis mennä jo vieraisiin. Niin eipä semmoisella äijällä paljon älli korvienvälissä pakota.
        Kyllä noin käyttäytyvä mies on täysin epäkelpo isäksi ja perheensä pääksi, jos antaa kikkellille ohjat järjen asemasta.
        Jos mulla ois noin pimpan kipee mies, niin kyllä joutaiskin mennä, minne tappi näyttää.


      • ei luuseri
        joku roti ukoillakin kirjoitti:

        Jo on "miehekkäällä" älyvapaat jutut. Todellakin oon vahvasti sitä mieltä, että jos mies ei tuu toimeen omineen niitä muutamaa päivää, jonka vaimon menkat kestää, vaan pitäis mennä jo vieraisiin. Niin eipä semmoisella äijällä paljon älli korvienvälissä pakota.
        Kyllä noin käyttäytyvä mies on täysin epäkelpo isäksi ja perheensä pääksi, jos antaa kikkellille ohjat järjen asemasta.
        Jos mulla ois noin pimpan kipee mies, niin kyllä joutaiskin mennä, minne tappi näyttää.

        on haitarimulkkujen juttuja. Niitä katoppas kiinnostaa, kun kerran eukko ei antanut kun oli puolukkapäivät.


      • ,,,,.-.,
        ei luuseri kirjoitti:

        on haitarimulkkujen juttuja. Niitä katoppas kiinnostaa, kun kerran eukko ei antanut kun oli puolukkapäivät.

        maalaripäivinäkin.

        Kierukan takia tulee tiputtelurähmiä ynnä muuta kivaa ensin 5-6 päivää, jonka jälkeen vasta alkavat varsinaiset puolukkaputoukset. Nekin kestävät 5-6 päivää. (Kyllä, olen ollut täysin tietoinen tästä, kuin myös mieheni).

        Tiputtelujen aikaan ollaan pikasesti suihkussa, harvemmin pyyhkeen kanssa sängyssä. Useimmiten hoidellaan käsipelillä. Mikä on joskus ihan virkistävää, yritän jättää nuo suuhoidot (loppuun asti viedyt) noille puolukkapäiville.

        Ja sitten kun itse käytän kuppia, niin mies voi hoidella minut vibralla ja sormillaan. Siistiä puuhaa on.


    • ddeet

      Meillä mennään silloin kakkoseen

    • oosnkqjnwgrqkb

      Meillä ei miehelle kuukautisten aikaan maistu, minulle kyllä passaisi. Käteni ja suuni on käytettävissä aina tarvittaessa, mutta meillä se on miehen halukkuus jota odotellaan kuin kuuta nousevaa :)

    • leikkimieltä

      sehän tekee vain hyvää odottaa n.viikko... seksi tuntuu sen jälkeen entistä paremmalta !!!! monet harrastavat ilman kuukautisiakin pientä leikkimistä välillä... ei aina tarvitse olla tositoimissa... se on välillä tylsää....

    • Kelonmies

      en koske pitkällä tikullakaan sellaseen jolla on "ne" päivät. Hyi helv....

    • Anonyymi

      Onko dildot jää asennossa hyvä ? Oon niin kyllästy sormetuksen . Laukean kyllä 3 kertaa sormetuksella .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe