Moikka!
Vien äitini ja 11-vuotiaan veljenpoikani Kööpenhaminaan huhtikuussa. Molemmat ovat minulle kovin rakkaita, ja niinpä haluaisinkin tehdä matkasta ikimuistoisen. Kyseessä on veljenpoikani ensimmäinen ulkomaanmatka. Olen meilaillut Tanskan turistibyroon kanssa, mutta en ole saanut sieltä vastauksia kaikkiin kysymyksiini. Sain sieltä kuitenkin postitse Köpiksen kartan. Legolandiasta ei ole vastattu kyselyihini lainkaan, liekö toimisto vielä edes auki.
Majoitumme Kööpenhaminan keskustaan (Savoy), ja käymme päiväseltään Legolandiassa. Erityisesti minua kiinnostaa, mikä on kätevin tapa matkata Köpiksestä Legolandiaan, ja mitä kannattaisi ottaa huomioon matkan suhteen? Olisiko kenties viisainta vuokrata auto? Onko sinulla Köpiksessä esim. opiskelijatuttua, joka ehkä haluaisi ansaita taskurahaa matkaoppaana? Entä tunnetko suomalaisia lapsiperheitä Köpiksessä? Olisi kiva ottaa joku ikätoveri kaveriksi veljenpojalleni Legolandiaan, sillä minä ja äitini emme astu jalallaakaan mihinkään härveleihin.
Kaikki info Tanskanmatkailuun liittyen otetaan avosylin vastaan. Puhun ruotsia ja englantia. Voisitko ystävällisesti meilata vastauksesi, suurkiitos etukäteen.
[email protected]
Auttakaa
4
1148
Vastaukset
- linkinjättäjä
"Legolandiasta ei ole vastattu kyselyihini lainkaan, liekö toimisto vielä edes auki.!
Se on muuten Legoland, ei landia. Taitaa avata maalis- huhtikuun vaihteessa:
http://www.legoland.dk/Visit/opening hours.htm?lc=en
Legoland on Billundissa, joten tutkipa liikenneyhteydet Köpis - Billund -välillä. - Köpisläinen
Mikäli tulette huhtikuun 13 jälkeen voisitte mennä myös Tivoliin. Se on keskustassa.
Legolandian matkaan saatte helposti koko päivän menemään.
Linkki Tivolin sivuille: http://www.tivoli.dk/ - MilliM_
Itse olen myöskin matkaamassa Kööpenhaminaan ensi viikonloppuna. Minua suunnittelussa auttoi Mondon Matkaopas Kööpenhamina. Toimitus parissa päivässä, jos tilaat Mondon nettisivuilta (www.mondo.fi). Kirja on suomeksi ja siinä on myös lapsiperheosio, jossa vinkkejä jotka saattavat kiinnostaa perheen pienimpiä.
Loisto hankinta ja paljon vinkkejä tms. - hyvin
Reissu meni tosin hyvin, Legolandissa kävimme junalla / bussilla. Meilaile jos sinulla on kysyttävää, vastailen mahdollisuuksien mukaan.
T:Alkuperäinen kysyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882