Gay-Gambia

onko sitä ?

Minkälainen on gay-skene Gambiassa ? Miten siellä suhtaudutaan homoseksuaalisuuteen ? Löytyykö "sopivia" klubeja ja samanhenkistä seuraa ?

26

6222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sven_P

      Ruotsissa ainakin suhtaudutaan jåå kun nähdään oma maanmies!

    • ...

      Kylläpä on tullut taas hienoja vastauksia...

      Gambia on muslimimaa ja homoseksuaalisuuteen suhtaudutaan negatiivisesti. Juttelin paikallisten nuorten kanssa asiasta ja tuntui, että sitä ei todellakaan hyväksytä. Näin yokosissa yhden homoparin ja heitä ei ainakaan hyvällä katsottu. En tiedä "sopivista" klubeista, itse kun en niitä heterona kaipaillut. Tämä siis vain minun kokemukseni...

    • DJ Yrjö-Poika

      ovat tämän puppelin havaintojen mukaan niitä pahimpia homostelijoita.. ;)

      • mieltä

        ja syy on yksinkertainen. Muslimit kun eivät saa piparia samanlailla kuin valkoiset, ovat he kiertäneet homoseksuaalisia "säännöksiä". Eli se joka ottaa laikkaa sisään on homo, mutta se joka sitä laikkaa tunkee sisään, niin on vielä muslimimaassa täysin hetero. This is the truth and the only truth. Olen asunut mullah maassa, joten heidän tapansa ja ristiriitainen käyttäytyminen on tullut hyvin tutuksi, moni miespuolinen ehdotti seksiä, vaikka en ees sinne päin ole itse kallellaan...


      • Granccino

        Muslimimiehet ovat todella homostelijoita. Kielletty hedelmä maistuu erityisen hyvälle!


    • gambia65257274

      Gambian presidentti on uhannut teloittaa kaikki homot maasta. Paikallisten kanssa keskusteltaessa tulee esille heidän homo-vastaisuus melko voimakkaasti. Ei siellä kukaan kimppuun käy, mutta kannattaa kuitenkin pitää homous omana tietona matkan ajan.

      • paa-vo69

        Islamin valta on tarkalleen ottaen aika hirveä. Minäkin chattailen kivojen gambialaisten tyyppien kanssa netissä, mutta kun islamin vallan vuoksi Gambia ei ole mikään suosittu turistimaa, niin lentoliput sinne maksavat neljä kertaa enemmän kuin lentoliput Thaimaaseen, vaikka matka Gambiaan on lyhempi ainakin Pariisista katsottuna.


    • 252525

      gambiassa homous on rikos. gambiassa ovat ottaneet kuoleman tuomion käyttöön vaihteesksi.
      gambian presidentti on tehnyt päätöksen, että kaikki pitkäaikais vangit tapetaan. oli se rikoksen syy sitten mikä tahansa.

    • Asiantuntija00100

      Kuulostaa mukavalta maalta tuo Gambia.Tappavat homoseksuaaleja? kai ne raiskaavat lapsiakin sekä myyvät naisia? Taidan sittenkin mennä Barbadokselle.

      Hyi hitto mitä pedofiilejä ja vanhoja lehmiä siellä Gambiassa käy uittamassa nakkiaan tai kostuttamassa torttuaan....

      • Traveller turisti

        Minulle tuli semmonen outo tunne kun katseli niitä bumsteripoikia jotka työkseen lirkuttelee naisille ja nyhtää niiltä rahaa että ne kyllä enemmän ja aidommin tykkäävät toisistaan kuin naisista jotka on vaan rahanlähteitä...


      • Mustaa makkaraa

        Polttavat myös noitia. Suomalaisia naisia ei haittaa kun ottavat gambialaista mekkaraa sisäänsä vaikka paikallisten naisten lihankäry kantautuu sieraimiin. Tämä on eettisesti ihan oikein. Kun puute on kova hyväksytään kaikki.


    • s7ni

      Aika oudot ja vainoharhaiset ovat tunteet sulla.Käsitätkö mitä homoista ajatellaan Gambiassa!?Tajuatko mistä kirjotat ollenkaan!? Mitä luulisit meikäläisten miettivän ja ajattelevan ja toimivan, jos täällä miehet iskisivät salailematta alle 15v tyttöjä kylillä? Se on aivan täysin verrannollinen asia. .. ttu sä oot juntti.Aivan naurettavan typerä tapaus.

      • satavuotiaskuski

        Kyllä mä mieluusti otan mustaa Gambialaista mokkakullia kun jotain juustonakkia suomalaiselta


    • maailmanreissaajat

      Olen mieheni kanssa käynyt kaksi kertaa Gambiassa ja ei ollut mitään ongelmia. Emme julkisesti kyl näyttäneet mitään, mutta silti saimme ystäviä joiden perheiden luona myös vierailimme.
      Ainakaan silloin ei ollut mitään clubeja ja ole varovainen kun yrität paikallisia iskeä. Tietyiltä gay sivuilta löydät myös Gambialaisia.

    • girl691

      Entäs nainen nainen parit!löydänkö Gambialaisen kaunottaren loman ajaksi!!!!

    • sdft6

      Te lepakot kyllä saatte elää,kaksi naista,ASIAA!

    • 40kaitsu

      onko mitää klubeja joss vois...?

    • Liisal1

      Gay porukkaa on pilvin pimein esim. Cape pointissa, tlevat mieleelään esittäytymään kun haluavat vähän irrotella, rohkeasti vaan!!
      Itse ole nainen mutta Homot saavat seuraa juuri Cape pointissa helposti

    • pimpelopom

      juuh me himppelipomppelipojat täällä vaan. jokos sinne saa tulla pyllyihin panemaan? Ne kun ovat ihanan piukat niiden peput; no niillä opaspojilla tietysti; kyl sä oot sitten kauhee!!

      • tyttöjäkin

        eräs mukava puhelias tyttö kysyi, tunnenko ketään suomalaista tyttö, antoi yhteystietonsa..


    • pimppipojat

      Ei tytöt ole homoja ne on lesboja, senkin pökkelö pimpinnuolija!

    • 28x...

      Hienoa ja älyllistä keskustelua jonka puheenvuorot olivat täyttä asiaa. Itse olen kyllä umpihetero ja vierastan kyllä kovasti ajatusta peppuseksistä. Anus on mielestäni vain yhtä tarkoitusta varten. Olen kyllä netistä hieman aikuisviihdettä tiiraillut, en kuitenkaan liiaksi asti. Minua on kummastuttanut hieman että saksalaiset ja ranskalaiset ukkelit pistävät tyttöjä peräaukkoon vaikka pipari on ihan siinä tuuman päässä. Olen keksinytkin siihen selityksen. Noissa maissa on paljon arabeja ja muslimeja jotka moisen tavan ovat muassaan tuoneet. Minua ei sinänsä kiinnosta mitä aikuiset ihmiset makuuhuoneissaan puuhaavat. Mutta olkaa siellä Gambiassa sitten tosi varovaisia. Hyvässä tapauksessa homostelijalta joka puuhasta kiinni jää leikataan pää irti...

    • sacce71

      Terve olen ollut Gambiassa pari kertaa,kyllä siellä on myös gay miehiä,pari gay discoa oli mutta ne kauempana keskustasta,uimarannoilla tapaa myös gaymiehiä,joiden luokse voi mennä pitämään hauskaa vuoteeseen,suihkuun,suosittelen todellakin Gambiaa jos tahtoo saada aitoa isoa mustaa patukkaa,itse lähden Gambiaan taas Joulukuussa 2017 joten jos matkaseura kelpaa otahan yhteys minuun [email protected] niin aletaan suunnittelemaan matkaa.olen 45v-ja versatile

    • LetkuLetkeä

      Eikös niillä kuitenkin ole tutkitusti maailman suurimmat meisselit, joten reilusti voita mukaan.

      • sacce71

        Suuret meisselit ovat sain 23cm gambialaista mokka kullia,toisella oli 24cm,joten sinne lähden taas viikon päästä saamaan suurta


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe