Haluisko joku auttaaa, ku mul on hirvee kasa postimerkkejä eikä mitää hajuu et onko noilla ees mitää arvoo. mitä pitäis tehä? :)
apua.
5
437
Vastaukset
- eri maiden
merkit eri kasoihin niin on helpompi laskea. Onko siinä paljonkin samanlaisia (esim. kilokaupalla massaa)?
- läjän sitten
hankit? Onko merkit jo liotettu irti vai leikettäkö koko kasa?
- merkkejä..
läjän sitten kirjoitti:
hankit? Onko merkit jo liotettu irti vai leikettäkö koko kasa?
Romania 2
polska 1
Vietnam 11
Norge 2
Canada2
Berlin 5
Espana 16
Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti. - hakea kirjastosta
merkkejä.. kirjoitti:
Romania 2
polska 1
Vietnam 11
Norge 2
Canada2
Berlin 5
Espana 16
Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.Michel-postimerkkiluettelo, josta merkkien euromääräiset hinnat näkyvät. Voit tuurilla löytää myös lisää kansallisuuksia merkeillesi.
- montaa
merkkejä.. kirjoitti:
Romania 2
polska 1
Vietnam 11
Norge 2
Canada2
Berlin 5
Espana 16
Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.merkkiä ollut. Itse ostelen kippareilta usein satseja, joissa voi olla satoja ja joskus tuhansiakin merkkejä ja paljon samanlaisia. Menee aikaa, kun ne lajittelee ja etsii parhaimmat leimat kokoelmaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421851
- 961613
Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!
Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣1041349Haha, nyt vähän naurattaa:)
Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi1211286- 591278
luomua olla pitää
sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun1271151- 38917
Sofian dj-deitti
No nyt on päässy hyvään seuraan, joko päästään romanssin makuun? :)39906Martina neljäs sija
Eiköhän kaikki onnitella upeasta suorituksesta ,omassa sarjassa neljäs sija 💯hienoa Martina 🇫🇮👌💯103903Tuleeko mielipiteestä rikos?
Sananvapaus kyseenalaistetaan? Tuleeko sodan toisen osapuolen puolustusmielipide rikolliseksi toiminnaksi? Tai vastaavasti sodan osapuolen tekojen syy465891