Haluisko joku auttaaa, ku mul on hirvee kasa postimerkkejä eikä mitää hajuu et onko noilla ees mitää arvoo. mitä pitäis tehä? :)
apua.
5
552
Vastaukset
- eri maiden
merkit eri kasoihin niin on helpompi laskea. Onko siinä paljonkin samanlaisia (esim. kilokaupalla massaa)?
- läjän sitten
hankit? Onko merkit jo liotettu irti vai leikettäkö koko kasa?
- merkkejä..
läjän sitten kirjoitti:
hankit? Onko merkit jo liotettu irti vai leikettäkö koko kasa?
Romania 2
polska 1
Vietnam 11
Norge 2
Canada2
Berlin 5
Espana 16
Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti. - hakea kirjastosta
merkkejä.. kirjoitti:
Romania 2
polska 1
Vietnam 11
Norge 2
Canada2
Berlin 5
Espana 16
Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.Michel-postimerkkiluettelo, josta merkkien euromääräiset hinnat näkyvät. Voit tuurilla löytää myös lisää kansallisuuksia merkeillesi.
- montaa
merkkejä.. kirjoitti:
Romania 2
polska 1
Vietnam 11
Norge 2
Canada2
Berlin 5
Espana 16
Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.merkkiä ollut. Itse ostelen kippareilta usein satseja, joissa voi olla satoja ja joskus tuhansiakin merkkejä ja paljon samanlaisia. Menee aikaa, kun ne lajittelee ja etsii parhaimmat leimat kokoelmaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4215067Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602946Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912509- 421748
- 541718
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!481674- 871517
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101237MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151157Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1671114