Haluisko joku auttaaa, ku mul on hirvee kasa postimerkkejä eikä mitää hajuu et onko noilla ees mitää arvoo. mitä pitäis tehä? :)
apua.
5
574
Vastaukset
- eri maiden
merkit eri kasoihin niin on helpompi laskea. Onko siinä paljonkin samanlaisia (esim. kilokaupalla massaa)?
- läjän sitten
hankit? Onko merkit jo liotettu irti vai leikettäkö koko kasa?
- merkkejä..
läjän sitten kirjoitti:
hankit? Onko merkit jo liotettu irti vai leikettäkö koko kasa?
Romania 2
polska 1
Vietnam 11
Norge 2
Canada2
Berlin 5
Espana 16
Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti. - hakea kirjastosta
merkkejä.. kirjoitti:
Romania 2
polska 1
Vietnam 11
Norge 2
Canada2
Berlin 5
Espana 16
Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.Michel-postimerkkiluettelo, josta merkkien euromääräiset hinnat näkyvät. Voit tuurilla löytää myös lisää kansallisuuksia merkeillesi.
- montaa
merkkejä.. kirjoitti:
Romania 2
polska 1
Vietnam 11
Norge 2
Canada2
Berlin 5
Espana 16
Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.merkkiä ollut. Itse ostelen kippareilta usein satseja, joissa voi olla satoja ja joskus tuhansiakin merkkejä ja paljon samanlaisia. Menee aikaa, kun ne lajittelee ja etsii parhaimmat leimat kokoelmaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo844912Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2334684Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682418Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752406- 622370
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802235- 531916
- 281547
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1261457Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1131414