apua.

tota..

Haluisko joku auttaaa, ku mul on hirvee kasa postimerkkejä eikä mitää hajuu et onko noilla ees mitää arvoo. mitä pitäis tehä? :)

5

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri maiden

      merkit eri kasoihin niin on helpompi laskea. Onko siinä paljonkin samanlaisia (esim. kilokaupalla massaa)?

      • läjän sitten

        hankit? Onko merkit jo liotettu irti vai leikettäkö koko kasa?


      • merkkejä..
        läjän sitten kirjoitti:

        hankit? Onko merkit jo liotettu irti vai leikettäkö koko kasa?

        Romania 2
        polska 1
        Vietnam 11
        Norge 2
        Canada2
        Berlin 5
        Espana 16
        Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.


      • hakea kirjastosta
        merkkejä.. kirjoitti:

        Romania 2
        polska 1
        Vietnam 11
        Norge 2
        Canada2
        Berlin 5
        Espana 16
        Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.

        Michel-postimerkkiluettelo, josta merkkien euromääräiset hinnat näkyvät. Voit tuurilla löytää myös lisää kansallisuuksia merkeillesi.


      • montaa
        merkkejä.. kirjoitti:

        Romania 2
        polska 1
        Vietnam 11
        Norge 2
        Canada2
        Berlin 5
        Espana 16
        Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.

        merkkiä ollut. Itse ostelen kippareilta usein satseja, joissa voi olla satoja ja joskus tuhansiakin merkkejä ja paljon samanlaisia. Menee aikaa, kun ne lajittelee ja etsii parhaimmat leimat kokoelmaansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe