apua.

tota..

Haluisko joku auttaaa, ku mul on hirvee kasa postimerkkejä eikä mitää hajuu et onko noilla ees mitää arvoo. mitä pitäis tehä? :)

5

602

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri maiden

merkit eri kasoihin niin on helpompi laskea. Onko siinä paljonkin samanlaisia (esim. kilokaupalla massaa)?

• läjän sitten

hankit? Onko merkit jo liotettu irti vai leikettäkö koko kasa?

• merkkejä..
        läjän sitten kirjoitti:

hankit? Onko merkit jo liotettu irti vai leikettäkö koko kasa?

Romania 2
        polska 1
        Vietnam 11
        Norge 2
        Canada2
        Berlin 5
        Espana 16
        Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.

• hakea kirjastosta
        merkkejä.. kirjoitti:

Romania 2
        polska 1
        Vietnam 11
        Norge 2
        Canada2
        Berlin 5
        Espana 16
        Suomi 16 sitten vielä coskoslovensko merkkejä paljon ja jotain venäläisiä muista mitä en oik osannu lajitella mitennkää. merkeistä ei mitkää taida olla samanlaisia. En mä ees oikee mista mistä nää on hankittu, mut joksus ku olin pieni nii sillo. On liotettu irti.

Michel-postimerkkiluettelo, josta merkkien euromääräiset hinnat näkyvät. Voit tuurilla löytää myös lisää kansallisuuksia merkeillesi.

• montaa
        merkkejä.. kirjoitti:

Romania 2
        polska 1
        Vietnam 11
        Norge 2
        Canada2
        Berlin 5
        Espana 16

merkkiä ollut. Itse ostelen kippareilta usein satseja, joissa voi olla satoja ja joskus tuhansiakin merkkejä ja paljon samanlaisia. Menee aikaa, kun ne lajittelee ja etsii parhaimmat leimat kokoelmaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1462
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      69
      917
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      819
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      258
      700
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      674
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      39
      625
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      72
      564
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      554
    Aihe