Vatsassa on jo pitkään ollut outoja tuntemuksia. Makuulla ollessa vatsa sykkii sydämen tahtiin, ihan näkyvästi siis. Alavatsa on kova, kun makaan suorana selälläni, niin suunnilleen navan alapuolella on pieni kova kumpu. Olen laihtunut muutaman kilon, ja vaikka minulla on edelleen vararavintoa vatsanseutuvilla, tämä saattaa toki olla vain "uusi" mahani.
Vatsa kurisee ja päästelee outoja ääniä, joskus tosi rytmikkäästi. Välillä alavatsaa kivistää, kuten kuukautiskivuissa ja usein auttaa vessassa käynti. Joskus on tunne, että tarvitsee mennä kakalle, mutta sitten ei tulekaan mitään.
Ilmavaivoja on usein, mutta niitä on ollut aina, koska minulla on laktoosi-intoleranssi. Syön paljon kasviksia ja hedelmiä.
Oudointa on kuplamaiset tuntemukset vatsan sisällä, en osaa kunnolla paikantaa tai selittää niitä. Välillä vatsa vain pulpahtaa. Tunne ei tule niin ylös, että sen tuntisi kädellä, mutta sisäpuolella pulpahtelee välillä.
Mikä ihme vialla, vai onko mikään vialla? Suoliko se siellä vaan elää omaa elämäänsä?
Vatsa elää..
..omaa elämää
5
1087
Vastaukset
- .....
Välillä alavatsan seutuvilla on outoa paineen tunnetta.
- qwerty.
Vatsan alueella on isoja valtimoita. Sykkeen tunne voi tulla siitä, että ilmavaiva tai jokin antaa valtimon sykkeelle lisää kaikupohjaa. Mutta mene, hyvä ihminen, lääkärille. Näillä palstoilla voi vain spekuloida, mistä voisi olla kysymys...
- Tinttuli
Heippa. Et mainitse viestissäsi kumpaa sukupuolta mahdat olla. Itselläni oli samanlaisia tuntemuksia kun olin raskaana...
- mutta
en raskaana. Testi todisti, koska oli itsellänikin tämä mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670