Pääseekö helposti, esim junalla..haluisin yhdistää samaan reissuun viela sunny beachin. Meneekö sinne junia myöskin, tai busseja? Moldova olis kanssa mielenkiintoinen.....vinkkejä?!
Bukarestista Sofiaan
6
1492
Vastaukset
- eu01
Pääsee toki, se on kuitenkin yhdentoista tunnin matka:
- päivällä
Bucuresti Nord 10:30 - Sofia 21:32
- yöllä
Bucuresti Nord 19:39 - Sofia 06:23
Sofiasta pääsee Varnaan (sieltä paikallisbussi kulkee Sunny Beachiin):
Sekin kestää!
Sofia - Varna
06:40 - 14:15
09:50 - 18:00
10:30 - 20:05
13:15 - 21:22
22:00 - 07:15
23:15 - 07:45- timppa31hki
Pääsiskö bukarestista suoraan varnaan tai johonkin rantapaikkaan...ja sieltä sitte sofiaan...
- eu01
timppa31hki kirjoitti:
Pääsiskö bukarestista suoraan varnaan tai johonkin rantapaikkaan...ja sieltä sitte sofiaan...
No on se mahdollista, tuskallisen pitkä tämäkin, esim.:
Bucuresti Nord 10:30
Ruse(BG) 14:25
=== vaihto ===
Ruse(BG) 16:20
Varna 20:23 - Timppa31Hki
eu01 kirjoitti:
No on se mahdollista, tuskallisen pitkä tämäkin, esim.:
Bucuresti Nord 10:30
Ruse(BG) 14:25
=== vaihto ===
Ruse(BG) 16:20
Varna 20:23Ollaan siis tekemässä sellainen reissu jossa nähtäs Bukarest, sofia, sunny beach vähintään. Pystyiskö nää kierteeän ihan tässä järjestyksessä..ettei tarvis mennä kahta kertaa jotain väliä..Eli pääsiskö jotenkin suoraan bukarestista sunny beachille? Ja mielusti matkustaisyöjunissa/busseissa...
- lentää
Timppa31Hki kirjoitti:
Ollaan siis tekemässä sellainen reissu jossa nähtäs Bukarest, sofia, sunny beach vähintään. Pystyiskö nää kierteeän ihan tässä järjestyksessä..ettei tarvis mennä kahta kertaa jotain väliä..Eli pääsiskö jotenkin suoraan bukarestista sunny beachille? Ja mielusti matkustaisyöjunissa/busseissa...
Sofian ja Varnan välillä voi lentääkin. Nyt ostettuna 80 euroa per suunta (veroineen)
http://82.103.104.123/crs/?lg=en (Hemus Air)
- Bussilla tai junalla?
Kulkeeko joku juna tai bussi Bukarestistä Moldovaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730