Miehet kadehtivat toistensa seksikokemuksia, mutta että ne kadehtivat naistenkin seksikokemuksia.
Siis kadehtijoina on ne pienimunaset luuserimiehet, joita ei kukaan huoli.
Kateelliset miehet
32
1378
Vastaukset
- aina...
perusteet ja vaikka ei löytyisikään niin ne keksitään vaikka omasta päästä!
Nih! :)- ensi kertaa
ensi kertaa elämässäs päässyt lutkailemaan?
Maksoitko? Vai lutkailiko joku ilmaiseksi sinun, ällöttävän ruman lutkan, kanssa? - heti.....
ilmestyi yksi kateellinen pikkumuna.
- mitään anneta...
ei jää muuta osaa kuin nimitellä ihmisiä lutkiksi ja rentuiksi.
- menee
Voi vittu tuota sunkin aloitusta.Luuleksä tosiaan,että MIEHET on kateellisia jos joku saa mitättömän kaadon. Enempi naureskellaan,miten helppo tapaus oli kyseessä. EI kyllä riemulla rajaa,kun tollaisia aloituksia täältä aina vaan löytyy.
- joku.mies...
kadehdi toistensa seksikokemuksia, eivätkä varsinkaan naisten, tämä on varma,
sinä elät jossakin haave-haave prinsessa maailmassa, ja soisin sinun jo sieltä laskeutuvan!- miehet kadehtivat
toistensa seksikokemuksia. Seksikokenut mies on pukki, renttu, naistennaurattaja jne. Onhan se nyt halveksittavaa, että ihmisellä on seksikokemuksia. Itse vosutellaan naisia, joita ei edes saada.
- ei ole
niin kateuden syövyttämä kuin osattomaksi jäänyt pienimunanen mies.
- tauteja...
miehet kadehtivat kirjoitti:
toistensa seksikokemuksia. Seksikokenut mies on pukki, renttu, naistennaurattaja jne. Onhan se nyt halveksittavaa, että ihmisellä on seksikokemuksia. Itse vosutellaan naisia, joita ei edes saada.
joten miksi sellaisia pitäisi ehdoin tahdoin saada?
Siis ongelmahan on se että ne on tyrkyllä joka paikassa :) - on tauteja...
tauteja... kirjoitti:
joten miksi sellaisia pitäisi ehdoin tahdoin saada?
Siis ongelmahan on se että ne on tyrkyllä joka paikassa :)Itsehän seurasi valitset. Mä en ainakaan ole eläessäni kohdannut tautipesäkkeitä, ehkä liittyy seuraan tai paikkoihin, missä käyn.
Käytkö ehkä hotelli Vantaassa vosuja jahtaamassa? Tai siis, heidän tyrkytyksensä kohteeksi joutumassa?
Mä olen nähnyt ja kuullut tuhat kertaa miesten kadehtivan miehiä, tyyliin "se ja se saa aina kaikki naiset". Jotkut tietysti pitää miesten toimintaa typeränä kukkoiluna.
Mutta kyllä miehet varmasti tietävät, kellä on paras menekki markkinoilla. Surkimusten edessä yksikään nätti nainen ei ole "helppo". - kate
ei ole kirjoitti:
Miten sä väittämäsi perustelet.Oletko sinä ihan kokoja vertailemalla "totuuteesi" päätynyt.Varmaan työstä on käynyt.Onhan miehiä sentään enemmän kuin ne mitkä koe-eläimiksi olet saanut.Tai jos väität,että kaikki on läpi käyty,niin ainakin minä olen jäänyt välistä pois.
- LAKI...!!!
on tauteja... kirjoitti:
Itsehän seurasi valitset. Mä en ainakaan ole eläessäni kohdannut tautipesäkkeitä, ehkä liittyy seuraan tai paikkoihin, missä käyn.
Käytkö ehkä hotelli Vantaassa vosuja jahtaamassa? Tai siis, heidän tyrkytyksensä kohteeksi joutumassa?
Mä olen nähnyt ja kuullut tuhat kertaa miesten kadehtivan miehiä, tyyliin "se ja se saa aina kaikki naiset". Jotkut tietysti pitää miesten toimintaa typeränä kukkoiluna.
Mutta kyllä miehet varmasti tietävät, kellä on paras menekki markkinoilla. Surkimusten edessä yksikään nätti nainen ei ole "helppo".joka velvoittaa suomivosut vuosittain karanteeniin tautien leviämisen estämiseksi ja samaten ulkomaanlennoilta palatessa kulku suoraan häkkiin :)
- eliminoida
LAKI...!!! kirjoitti:
joka velvoittaa suomivosut vuosittain karanteeniin tautien leviämisen estämiseksi ja samaten ulkomaanlennoilta palatessa kulku suoraan häkkiin :)
saman tien kaikki taudilliset, myös suomalaiset vosujen kanssa häseeräävät miehet.
Jäisi suunsoitto vähemmälle näiltä vosujen saastuttamilta mammanpojilta. - näin on
ei ole kirjoitti:
näin on
miesten ja naisten syy, että kukaan ei heille anna
näin on - rupettaa
kate kirjoitti:
Miten sä väittämäsi perustelet.Oletko sinä ihan kokoja vertailemalla "totuuteesi" päätynyt.Varmaan työstä on käynyt.Onhan miehiä sentään enemmän kuin ne mitkä koe-eläimiksi olet saanut.Tai jos väität,että kaikki on läpi käyty,niin ainakin minä olen jäänyt välistä pois.
Mä kans oon kateellinen iso munasille miehille,ne kun aina saa. Kehtaavat sitten vielä kehuskella saamisillaan. Pilkkaavat meitä pieni munasia.
Aloittajalle,vaik nainen onkin,olen tosi kateellinen,sillä kun on seksi juttuja tooosi paljo. - edelliseen
rupettaa kirjoitti:
Mä kans oon kateellinen iso munasille miehille,ne kun aina saa. Kehtaavat sitten vielä kehuskella saamisillaan. Pilkkaavat meitä pieni munasia.
Aloittajalle,vaik nainen onkin,olen tosi kateellinen,sillä kun on seksi juttuja tooosi paljo.Niin kai sä oot nainen? En oikein usko,että miehen päästä on lähtöisin aloitus.Tai mistä nää ny tietää.
- ilman...-
seksiä ja nainen rypee siinä,kyllä kadehtii tai on sit homo.
- onkin miehiä
LAKI...!!! kirjoitti:
joka velvoittaa suomivosut vuosittain karanteeniin tautien leviämisen estämiseksi ja samaten ulkomaanlennoilta palatessa kulku suoraan häkkiin :)
suurin osa hiviä kotimaahan tuojista on huoramiehiä.
- nimittäin..
Vilpittömästi pitää tunnustaa, että kun kuuntelee Thailandian matkoilta palanneiden kavereiden kertomuksia, niin välillä iskee karmea kateus päälle. Faktat on kuitenkin pakko tunnustaa eli se, ettei tällä hetkellä varoja ole tarpeeksi Thaikkulassa matkailuun. Mutta ehkäpä jo ens kuussa =)
ps suominaisista ei kannata kadehtia, heh- Thaikku-taa
No tervetuloa AIDS sitten taas vaan...hehee - tosi "kateuden" aihe.
- vili
ja vitut. pitäisikö olla kateellinen naisille että saa parrua joltain toiselta äijältä...ompahan paskaa. miehet kadehdi toisiaa, koska emme ole ämmiä.
- haastetta...
riittää kun hametta nostaa
...mistä ei mitään tiedä???
Mulla ei ole aavistustakaan toisten miesten / naisten seksikokemuksista.- aavistele
mitä voisi olla,,,;))))
- Emmanuele
noinkin. siksi pitää vosutella kun eivät ite saa.
- vosut :)
ole kivoja :)
- Hossi
Ihmeessä olisin muka kateellinen toisen seksitouhuista ei vähempi vois kiinnostaa mitä toiset puuhaavat makuuhuoneen oven takana.
Pikemminkin olen kateellinen heille jotka elävät onnellisesti parisuhteessa mut siitä huolimatta heille nostan peukkua ja toivotan onnea jatkossakin. naispuolisten kavereidensa miesten parempia kaupparasseja ja ekstoottisempia lomamatkoja. Miehen yks menestyksen mittari on se kuinka paljon irtopillua on onnistunut / onnistuu haalimaan ja naisten se kuinka hyvän yksittäisen uroksen onnistuu nappaamaa. Kattellisia me on ollaan kaikki toisillemme jostakin, ei ihmisillä ne on vaan vähän eri asioita.
- nussin sinua neito
että joku sonnii nussii heidän mahdollista tulevaa vaimoa/tyttöystävää. Semmoinen worst-case-scenaria ja vähentää valintaa.
- elämä on
Ehkä kannattaa etsiä niitä neitsyitä sitten. Tai etsiä tuleva vaimo/tyttöystävä, jolle itsekin kelpaa. Tai sitten katkerana haukkua niitä, jotka ovat jonkun muun kanssa mieluummin.
- lklhilhl
Tuota miten se koko ilmenee, jollei sitä missään ole näkyvillä pidetty. Joku ajatusvirhe sinulla nyt selvästi on.
- ap. kuvittelee,
että miehet jotka jää aina ilman on pienimunaisia. Eihän sen niin tarvi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4792397Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211521Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351260- 251223
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2721135Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112