Tietääkö kukaan järjestääkö mikään valmennuskurssi kursseja Joensuun oikeustieteelliseen?
Joensuun oikeustieteellinen
9
1574
Vastaukset
- hallintotieteellinen?
xxx
- auts auts
Auts, kohta tulee romua niskaan, kun oikeat oikkarit huomaavat, että joku on kutsunut Joensuun tiedekuntaa oikeustieteelliseksi!
- 214421241
Tiedekunnan nimi on kauppa- ja oikeustieteellinen tiedekunta.
Laitoksen nimi on oikeustieteiden laitos.
Suoritettava tutkinto on hallintotieteiden kandidaatti, maisteri, lisensiaatti tai tohtori.
Näin. - sisäänpäässyt
214421241 kirjoitti:
Tiedekunnan nimi on kauppa- ja oikeustieteellinen tiedekunta.
Laitoksen nimi on oikeustieteiden laitos.
Suoritettava tutkinto on hallintotieteiden kandidaatti, maisteri, lisensiaatti tai tohtori.
Näin.valmennuskursseista, mutta minusta sinne oli melko helppo päästä sisälle. Luet vaan kirjan niin hyvin, että osaat sen... Viime vuonna sivujakin oli vain 200.
- jgsdjgjdopp
Joensuussa tulee olemaan "aivan oikea" oikeustieteiden notaarin ja maisterin tutkinnon suorittamismahdollisuus syksystä 2013 alkaen. Minuakin kiinnostaa että mistä voi löytää valmennuskursseja joensuun oikeustiedettä varten. Kaikkialla on valmennuskursseja vain Helsinkiin, Vaasaan, Turkuun ja Rovaniemelle.
- oboe1
Minäkin olen googlettanut ahkeraan valmennuskursseista, mutta netistä en löydä mitään tietoa Joensuussa järjestettävistä valmennuskursseista oikeustieteitä varten. Uskoisin, ettei niitä järjestetäkään, sillä info asiasta olisi pitänyt tulla tämän vuoden puolella.. Täytynee vaan itse yrittää pitää se nenä ahkeraan siinä kirjassa, hakijoita tulee varmasti olemaan enemmän kun tarpeeksi :P
- Abi13
Moi! Täällä on kans yks Joensuun oikikseen nyt keväällä 2013 hakeva ja ilmoittauduin eilen valmennuskurssille.
Joensuun ja Turun oikeustieteellisillä on tänä vuonna yhteinen valintakoe, joten Turun kurssit käyvät myös Joensuuhun hakeville. Esimerkiksi Lexkurssit järjestävät Turun ja Joensuun oikikseen valmennuskurssit, joiden kautta voi hankkia myös majoituksen. Itse ilmoittauduin tehoplus kurssille, jota oltiin netissä kehuttu paljon ja se oli hintatasoltaan myös paljon edullisempi kuin esimerkiksi eximian ja valmennuskeskuksen kurssit.
Keskustelupalstoilla oltiin paljon kehuttu näitä kursseja ja ne ovat (mikäli oikein ymmärsin) Turun oikeustieteen opiskelijoiden itse järjestämiä, joten eiköhän ne ole aika hyvin perillä miten oikikseen pääsee sisälle. - jokuvaan5
Joensuun oikikseen otetaan vain 40 ja lappiin otetaan jota kuinkin 140, että mielummin sinne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408