Tietääkö kukaan järjestääkö mikään valmennuskurssi kursseja Joensuun oikeustieteelliseen?
Joensuun oikeustieteellinen
9
1617
Vastaukset
- hallintotieteellinen?
xxx
- auts auts
Auts, kohta tulee romua niskaan, kun oikeat oikkarit huomaavat, että joku on kutsunut Joensuun tiedekuntaa oikeustieteelliseksi!
- 214421241
Tiedekunnan nimi on kauppa- ja oikeustieteellinen tiedekunta.
Laitoksen nimi on oikeustieteiden laitos.
Suoritettava tutkinto on hallintotieteiden kandidaatti, maisteri, lisensiaatti tai tohtori.
Näin. - sisäänpäässyt
214421241 kirjoitti:
Tiedekunnan nimi on kauppa- ja oikeustieteellinen tiedekunta.
Laitoksen nimi on oikeustieteiden laitos.
Suoritettava tutkinto on hallintotieteiden kandidaatti, maisteri, lisensiaatti tai tohtori.
Näin.valmennuskursseista, mutta minusta sinne oli melko helppo päästä sisälle. Luet vaan kirjan niin hyvin, että osaat sen... Viime vuonna sivujakin oli vain 200.
- jgsdjgjdopp
Joensuussa tulee olemaan "aivan oikea" oikeustieteiden notaarin ja maisterin tutkinnon suorittamismahdollisuus syksystä 2013 alkaen. Minuakin kiinnostaa että mistä voi löytää valmennuskursseja joensuun oikeustiedettä varten. Kaikkialla on valmennuskursseja vain Helsinkiin, Vaasaan, Turkuun ja Rovaniemelle.
- oboe1
Minäkin olen googlettanut ahkeraan valmennuskursseista, mutta netistä en löydä mitään tietoa Joensuussa järjestettävistä valmennuskursseista oikeustieteitä varten. Uskoisin, ettei niitä järjestetäkään, sillä info asiasta olisi pitänyt tulla tämän vuoden puolella.. Täytynee vaan itse yrittää pitää se nenä ahkeraan siinä kirjassa, hakijoita tulee varmasti olemaan enemmän kun tarpeeksi :P
- Abi13
Moi! Täällä on kans yks Joensuun oikikseen nyt keväällä 2013 hakeva ja ilmoittauduin eilen valmennuskurssille.
Joensuun ja Turun oikeustieteellisillä on tänä vuonna yhteinen valintakoe, joten Turun kurssit käyvät myös Joensuuhun hakeville. Esimerkiksi Lexkurssit järjestävät Turun ja Joensuun oikikseen valmennuskurssit, joiden kautta voi hankkia myös majoituksen. Itse ilmoittauduin tehoplus kurssille, jota oltiin netissä kehuttu paljon ja se oli hintatasoltaan myös paljon edullisempi kuin esimerkiksi eximian ja valmennuskeskuksen kurssit.
Keskustelupalstoilla oltiin paljon kehuttu näitä kursseja ja ne ovat (mikäli oikein ymmärsin) Turun oikeustieteen opiskelijoiden itse järjestämiä, joten eiköhän ne ole aika hyvin perillä miten oikikseen pääsee sisälle. - jokuvaan5
Joensuun oikikseen otetaan vain 40 ja lappiin otetaan jota kuinkin 140, että mielummin sinne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315683
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus133852- 1932321
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631733Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771647Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194