Gallup naisen rinnoista

Kyselijää

Kaksi vaihtoehtoa, kertokaa kumpi on enemmän teidän mieleenne.

1. Hyvin pienet rinnat, joista ei juurikaan "saa otetta", kuppikokona A, kiinteät

2. "Normaalin kokoiset" rinnat, jotka "sopivat" hyvin miehen kämmeneen eli B kuppikoko, mutta melkein C, ei hirveän kiinteät

Vastaukseksi riittää pelkkä numero, mutta voitte tietenkin perustellakin vastauksenne miksi juuri se :)

32

2249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wastaus:

sun rinnat on parhaat maailmassa! Tuli jo selväksi, mitä plaatua ne ovat.

• ...aivan sama ajatus kuin edelliselläkin vastaajalla.

• 1111111111

11111111111

• kysyn, missä

vaihtoehto c eli suuret tai todella suuret d, dd ja siitä isommat rinnat jotka ei sillä koolla enää voi olla kovin kiinteätkään... mutta ainapa niistä on tykätty... ;)

• Hossi

Koko on täysin merkityksetön seikka jos tässä kohtaa tarkoitetaan kiinnostuksen heräämisestä toista kohtaan.'

Katseeni osuu kyllä totaalisesti eri paikkaan ku rintojen seutuville joten minulle käy kummat tahansa. Kuhan vaan eivät ole mitään hitsarinkinnas mallia :)

• miiskuliinuli

Hehhee, sori vaan, mutta pisti silmään tuo "kummat tahansa". Voi jestas; aina näitä rinta-asioita pohditaan... Eikös olisi mukava jos toinen rinta olisi pieni ja kiinteä ja toinen iso ja vähemmän kiinteä? Taisi olla huono läppä, mutta minua ainakin naurattaa... Pliis, palauttakaa minut maan pinnalle! ;D

• MUOTOUTUVAT

jA IHANAN TÄYTELÄISET MENEE OHI SUN NOISTA...

• täyteläiset

ovat parhaimmat ja kiihoittavimmat D-E KUPPOSET.

• Erkki Esimerkki

Rinnoista viis, kunhan on hyvä perse. Onks sulla?

• teline...

johon ne kupit on kiinnitetty :)

• tissifriikki

Pääasia että niihin saa koskea, käyttöön ne on tarkoitettu eikä näyttelyesineiksi!

• miesten mies.

minä tykkään omistani,ja kiihotun aivan hullunlailla kun vaimo vaan jaksais puristella minun nännejäni rakastelun aikana,muitten tissit ei niin kiinnosta vaikka vaimolla on varmaan kokoa90/DD,taidan olla aika pervo puoliso.

• tissifriikki
        miesten mies. kirjoitti:

minä tykkään omistani,ja kiihotun aivan hullunlailla kun vaimo vaan jaksais puristella minun nännejäni rakastelun aikana,muitten tissit ei niin kiinnosta vaikka vaimolla on varmaan kokoa90/DD,taidan olla aika pervo puoliso.

Kiitä onneasi että sulla on sentään pienemmät kuin vaimollasi, muuten voisi tulla mustasukkaisuuskohtaus...!!!

• Kyselijää

Täällä itsekseen hymähtelin jo muutamalle teistä, tai teidän viesteillenne.

Mutta niin joo, valikoima jäi vähän pieneksi :D Joten tuokaa omat vaihtoehtonne mukaan kans.

• kysymyksessäsihän...

ei ole mitään hymähdeltävää sinänsä. ;)

• räpeltäjä-räplääjä

just semmoset ku sulla on ,on ne parhaat. Sellaiset, jotka on sun kaverilla, on ne huonoimmat... (toivottavasti itsetunto kohosi)

• Sepe.

8. Kun rinnat on sillä oikealla ihmisellä, niin ne on parhaat juuri sellaisena ja niissä paikoissa, missä on.

• nuo molemmat

ihme kyssäri!

• Tohtori Sykerö

Mitä mieltä olette amputoiduista rinnoista?

• Enpä ole vielä tähän päivään menessä nähnyt A-koon tisuja livenä, joten paha mennä sanomaan miltä ne näyttää.

Veikkaisin kuitenkin, että kokonaisuus ratkaisee esim XS/S-kokoiselle saattaa sopia tuollaiset pienet ihan hyvin...

• Sun tissit on paljon paremmat kuin nuo toiset. Aivan ihanat... Helpottiko?

• kuin on...

Mikko Kivisellä

• Neuvoja.

mikä hel*tti siinä on, että aina kun puhutaan C-kupin tai vieläkin isommista rinnoista, niin se liitetään roikkuviin tai einiinkiinteisiin rintoihin ja pienet taas kiinteisiin?!

Olen nähnyt naisia, joiden a-kupin rinnat roikkuvat!

Tuo on täysin väärä käsitys!

Rintojen kiinteys on johtuu perintötekijöistä elil rintojen muodosta sekä siitä miten niitä pitää kiinteinä esim. kuntoilemalla.

• kuinka monta

lasta on imettänyt. muuttuu ne pienetkin kärpäslätkiksi :(

• miiskuliinu

Ihan uteliaisuudesta kysyn sinulta; miten rinnat pysyvät kiinteinä kuntoilemalla?

• asiahan ei minulle kuulu
        miiskuliinu kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kysyn sinulta; miten rinnat pysyvät kiinteinä kuntoilemalla?

juoksemista, hölkkää ja muita ylös alas rintoja hölskyttäviä liikkeitä ja sitä vastoin teet rintalihaksia vahvistavia liikkeitä. Niin ja kunnon urheiluliivit päälle joka kerta jumpatessa. Very simple life for simple ladys.

• miiskuliinu
        asiahan ei minulle kuulu kirjoitti:

juoksemista, hölkkää ja muita ylös alas rintoja hölskyttäviä liikkeitä ja sitä vastoin teet rintalihaksia vahvistavia liikkeitä. Niin ja kunnon urheiluliivit päälle joka kerta jumpatessa. Very simple life for simple ladys.

Tuon tietää jokainen nainen, mutta nyt annettiin ymmärtää, että kuntoilu pitää rinnat kiinteinä. Vai ymmärsinkö väärin?

• Neuvoja.
        kuinka monta kirjoitti:

lasta on imettänyt. muuttuu ne pienetkin kärpäslätkiksi :(

sillä rinnathan palautuvat.
        Se kärpäslätkäefekti johtunee osin raskausarvista, jotka voi välttää voitelemalla rinnat joka päivä raskauden ajan. Raskauden ajan ihon kosteuttaminen vatsan, reisien ja takapuolen alueelta on muutenkin tärkeää.

• Neuvoja.
        miiskuliinu kirjoitti:

säännöllisesti twisteriä (edullinen laite) sekä voimistuliikkeitä, joissa pidetään käsiä koholla.

Miehille tiedoksi, että juuri siksi esim. partureiden tissit ovat timmissä kunnossa.

Pojat voivat sitten valaista, mikä ammatti takaa miehisen potenssin säilymisen pitempään... ;D

• on kuulemani...

mukaan naisille luotu imettämistä varten, eikä
      meille miehille leikkikaluiksi...

muta siltikin mies kun olen niin..
      tissiä on kiva imeä ja suukotella, vaikka maitoa ei tuliskaan :))

koolla ei sen enempää väliä...

• on hyvät, ehkä jopa maailman parhaat, oli ne sit kummat tahansa. Nyt voit yrittää kehittää jonkun sortin oikean keskustelunaiheen / kysymyksen kun saatiin vähän tytölle kehuja, sillä mitäpä ne meidän pikku tytöt olis ilman kehuja, ei yyyhtikääs yyhtikääs mitään.

• Ninja-

Kai sä ajattelet jotain muutakin joskus, kuin mitä miehet naisten tai sun rinnoista ajattelee? Voi jukukeko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2429
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      479
      2397
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1521
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      35
      1260
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      25
      1223
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      272
      1135
    10. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1112
    Aihe