Minun pitäisi muuttaa tämän vuoden puolella kokkolaan ja olen miettinyt näitä venetsialaisia. En oikein tiedä niistä mitään mutta luin että ovat siis mökkikauden päättäjäisjuhlat? Ovatko isotkin bileet silloin kokkolassa vai juhlitaanko niitä lähinnä mökeillä?
http://www.kookas.fi/forum/thread/10118
Venetsialaiset
4
909
Vastaukset
- sulla on
ne on nimenomaan huvilakauden päättäjäiset, nykyisin noin 2 päivän pippalot ilotulituksineen ja kannattaa ehdottomasti käydä rantatien silloilla välillä hickarö-öja siinä 10-12 välillä illalla, on hienon näköistä silloilta ku suurinpiirtein kaikilla mökeillä on rannassa kynttilämeri ja siellätäällä ammutaan raketteja. puoleltäöin kaupunki on järjestänyt yleensä ilotulituksen kaupungintalolta. sitten päivisin on sambakulkuetta ja kaikenlaista muuta tapahtumaa, omasta mielestä juhlat menee paremuusjärjestyksessä näin, Joulu, venetsialaiset, juhannus, uusivuosi
- Jarbeliini
Jätä muuttamatta, sielutonta!
- haukialapo
Biletystä riittää kaupungissa uskomattoman hyvin ehkä vuoden parhaat bailut :)
- alshfnf
joo kyllä se kaupunki täynnä on! siirny meren rannoilta enemmän keskustaan.,...
ps. kaikki on kännissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702382Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1491094Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
- 120988
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979