Minulla on aataminomenan yläpuolella vasemmalla puolella patti, ehkä noin sentin pituinen. Ei ole kipeä. Se tuntuu aika kovalta mutta liikkuu kun sitä painaa. Imusolmukkeita itselläni on tuntunut koko ikäni ajan nivusissa ja kaulassa. En ole niihin kiinnittänyt huomiota. Kysyin vanhemmiltani ja sanoivat että vaikuttaisi imusolmukkeelta eikä siitä ole sen enempää puhuttu. Ajattelin vain, että kuuluuko imusolmukkeiden olla "irrallisia" kun tuntuu että tuo ei ole kiinni missään. Patin huomasin viime maanantaina. Joku asiasta tietävä voisi sanoa mielipiteensä. Kiitos etukäteen!
Aataminomenan yläpuolella patti
3
4147
Vastaukset
- pattikaula
minulla kaula täynnä pieniä sentin kokoisia patteja, jotka ovat kovia ja muljuvia. ne ovat imusolmukkeita. olen 24-v ja joskus aikoinaan olin niistä todella huolestunut, mutta siinä ne ovat olleet vuosikausia ja kerran on ultrattukin ja normaaleja olivat :) mutta jos sinua huolestuttaa niin voithan käydä näyttämässä sitä lääkärille. imusolmukkeiiden kuuluukin olla tällaisia muljuvia ja irrallisia.
- ystäväni
Ystäväni rairastui akuuttiin leukemiaan viikko sitten. mene nyt heti näyttämään pattiasi ja otatuta verikokeet välittömästi. Tsemppiä!!!!
Tästä edespäim kysyt vain lääkäreiltä, etkä näiltä palstoilta. - Anonyymi
Kystalta kuulostaa, käy näyttämässä lääkärille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070