Club Silja Hel-Sto-bonusristeily Commodore-luokassa varattu :)

SiljaCommodore

Varasin tossa äsken Siljan Hel-Sto-bonusristeilyn Commodore-luokassa. Ei saanut aikaisemmin kuin 16.9, joten näköjään pitää olla hyvissä ajoin jos haluaa ns. paremman hytin bonusmatkalleen. Olemme aikaisemmin vaan ottaneet niitä tavallisia hyttejä, kun ollaan bonusmatkalle menty, mutta olin kuullut huhuja, että hyvissä ajoin pitää olla jos haluaa Commodoreen, ja nimenomaan matalasesonkina. En ollut tajunut, että tosiaan ½ vuotta ennen "pitää" varata. Hyvä, että vihdoinkin onnistui! :) Lisäksi kiitos Siljalle mahdollisten matkustuspäivien selvittämisestä!!

9

1580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.Satonen

Itse olen ollut commodoressa bonusmatkalla matalasesongilla varmaan yli kymmenen kertaa. Ajoissa pitää tosiaan olla aina liikkeellä. Esim. nyt olen lähdössä vapun tietämillä 29.4. commodoreen matalasesongin pisteillä. Varasin matkan muistaakseni jo syyskuussa 2006. Itse olen aina saanut halutun päivän. Ja olen aina silloin saanut myös parvekkeellisen hytin kuin olen halunnut. Tosin se on hieman pienempi kuin ilman parveketta oleva. Mutta pidän siitä silti.

• SiljaCommodore

Mites tuota kuuluuko bonusmatkalaisille myös noi kaikki "Commodore-palvelut"? Eli Bon Vivant-aamiainen, Commodore lounge yms mitä kaikkia niitä nyt onkaan? Ja kuinka iso on hytissä oleva vuodesohva? Monelta pääsee laivaan, onko se toi sama 15.30, mitä normaalistikin?

• Tapsat
        SiljaCommodore kirjoitti:

Mites tuota kuuluuko bonusmatkalaisille myös noi kaikki "Commodore-palvelut"? Eli Bon Vivant-aamiainen, Commodore lounge yms mitä kaikkia niitä nyt onkaan? Ja kuinka iso on hytissä oleva vuodesohva? Monelta pääsee laivaan, onko se toi sama 15.30, mitä normaalistikin?

Laivaan pääsee klo 15:sta alkaen. Common kaikki palvelut kuuluvat myös bonusmatkalaisille.

• Matkaa suunnitteleva

Tuo oli hyvä tietää. Meillä on myös suunnitteilla samanlainen risteily bonuspisteillä. Nyt kyllä matka-aikataulu hieman muuttui... :)

• M.Satonen

Commodorematkalaisille kuuluu tuo bon vivant aamiainen. Suosittelen kuitenkin erikoisaamiaista ala carte ravintolassa. Tuo bon vivantin aamiainen on mielestäni melko suppea. Tosin paikkana ihanteellisen rauhallinen. Yleensä menen toisena aamuna bon vivantiin ja toisena erikoisaamiaiselle. Eli commodore maihinnousukortti käy molempiin paikkoihin lippuna.

Lähes samat tuotteet molemmista löytyy, mutta esimerkiksi pekonia saa erikoisaamiaisella syödä kuinka paljon jaksaa. Mutta kuohuviinit, graavilohet, mädit ym. löytyy molemmista.

Mielestäni aamiaista ei missään nimessä kannata tilata hyttiin vaikka se onkin mahdollista. Hyttiin tuotuna aamiainen on todella suppea.

• matkailija-71

Hei
      Kysyisin, että kun itselläni on nyt 49 Siljan pistettä ja sillä saisin Commodore-reissun tai kolme silja-luokan hytissä reissua, niin kumman valitsisin. Kannattaako törsätä kaikki pisteet commodore-hyttiin, onko se sen arvoinen mielestänne?

• M.Satonen

Tuolla 49 pisteellä saisit todellakin kolme matalasesongin silja-luokan risteilyä Turusta, mutta commodorematka on tietysti Helsingistä. Kolmen siljaluokan risteilyä tarkoittaa kolme yötä, kun yksi commodorematka on kaksi yötä.

Itse valitsisin ehdottomasti matkan commodoressa. Hienompi ja isompi hytti, mahdollisesti parveke sekä lounge josta voi lähes koko matkan ajan hakea pikkupurtavaa ja juotavaa maksutta (alkoholi maksaa, paitsi hytin jääkaapissa olevat). Lisäksi sauna käytössä maksutta, saunan saa myös privana. Muutenkin palvelu loungessa on erinomaista.

• Eviel
        M.Satonen kirjoitti:

Tuolla 49 pisteellä saisit todellakin kolme matalasesongin silja-luokan risteilyä Turusta, mutta commodorematka on tietysti Helsingistä. Kolmen siljaluokan risteilyä tarkoittaa kolme yötä, kun yksi commodorematka on kaksi yötä.

Itse valitsisin ehdottomasti matkan commodoressa. Hienompi ja isompi hytti, mahdollisesti parveke sekä lounge josta voi lähes koko matkan ajan hakea pikkupurtavaa ja juotavaa maksutta (alkoholi maksaa, paitsi hytin jääkaapissa olevat). Lisäksi sauna käytössä maksutta, saunan saa myös privana. Muutenkin palvelu loungessa on erinomaista.

Kannattaa käydä kokeilemassa Commodore-risteily, jos sillä ei ole aiemmin käynyt, niin on sitten vertailukohtaa oikein kunnolla. Ja onhan Hel-Sto risteily ihan erilainen kuin Tku-Sto.

Ei matkaa tarvitse aina puolta vuotta aiemmin varata, itse olen saanut bonusmatkoja muutaman viikon tai kuukauden parinkin päähän.

Aamiaisasiassa liityn aikaisempiin mielipiteisiin: varsinkin jos olet tavalla tai toisella ruokarajoitteinen niin aamiaiselle kannattaa mennä Maximen erikoisaamiaiselle. Itse olen ruoka-allerginen ja ainakin minulle sopivampi ruoka löytyy sieltä paremmin. Tosin Bon Vivant-aamiainen kannattaa ainakin kerran kokeilla, niin näkee millainen sekin on.

• Anonyymi

Olen sinkkunainen ja käyn usein viihteellä, joka kerta vähintään yksi varattu mies yrittää mua mukaansa ravintolasta ja innostuvat vain kun sanon että varatut eivät viehätä. Yhteinen tekijä näille miehille on työmatka ja hotellissa yöpyminen/risteily. näiden 20 v aikana kun olen baareissa viihtynyt olen tavannut tasan yhden MIEHEN joka kiinnostui/ihastui ja tyytyi ainoastaan kertomaan siitä koska sanoi olevansa avoliitossa ja oli ollut uskollinen 18 v vaikka tilaisuuksia olisi ollut pettää. Kolme vuotta sitten tapasin "eronneen" miehen tavattiin usein, kävimme kahden viikon lomalla jne ei ollut syytä epäillä alussa, kun ymmärsin tilanteen katkaisin välit. Nyt tuli taas vastaava tapaus vastaan, olen katkaissut välit jag mietin tässä otanko vaimoon yhteyttä? Kumpikaan näistä miehistä eivät olleet innostuneita kumin käytöstä=ovat valmiita altistamaan vaimonsa mahdollisille taudeille! Petetyt naiset, olisitteko halunneet että teille olisi kerrottu miehenne kaksoiselämästä?? Ensimmäinen tapaus oli 28 v ja toinen 45, eli ei katso ikää/liiton pituutta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe