Etupenkki vapaa

Björn af Enehjelm

Ruotsia puhuva neito saa etupenkin paikan mersussani. Lähdetään Keski-Eurooppaan ajelemaan.
Tupakkaa en käytä enkä viinaa, joskus vähän
aperitiivia.

12

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katriina64

      tämän palstan "neitosia" lukuun ottamatta.

      Näyttelijättäristä tiedän kaksi, Jonna Järnefeldin ja vähän vanhempaa vuosimallia olevan Vapaaherratar Kyllikki Forssellin.

      Palstan neitokaiset taitavat olla uskollisia Kingkalelle, mutta jos porvaristyttö kävisi, niin heistähän löyttyy.

      • eivoiollatottaon on on

        näin tarkkasilmäisenä sanon olet syntynyt 42 vuonna.????


      • katriina64
        eivoiollatottaon on on kirjoitti:

        näin tarkkasilmäisenä sanon olet syntynyt 42 vuonna.????

        Muutenkin, onko nyt sopivaa käyttää sanoja kuten "lärviin"
        Tämä on nk. aatelispalsta.
        Hyvää yötä nyt kuitenkin sinullekin!
        Ilmeisesti olet matkaseuraa etsivän aatelisherran autokuski?


    • Duchesse

      etten ikimaailmassa istuisi chaufföörin viereen. Olen tottunut istumaan takapenkillä champanjaa siemaillen. Limousiinin pitää tietenkin olla ilmastoitu ja minun ja chaufföörin välissä panssarilasi. Enkä myöskään lähtisi minnekään "Eurooppaan ajelemaan". Kuinka vulgääriä! Kuten huomaatte, olen hyvin sivistynyt ja nyt menen pistämään iltakaffeet tulemaan. Saatan vielä palata.

    • Pertta-täti

      Minä puhun ruotsia, minä puhun yleensäkin ja melko paljon.
      Etupenkillä on mukavaa, voi katsella maisemia ja flirtata kuljettajan kanssa.

      Ja poikakulta, kun minun kanssani viikon vietät, niin johan sauhuttelet ja otat shampanjaa joka mutkassa.
      Sen jälkeen hankimme kuljettajan ja sitten saatkin kunnon kyytiä. Siis kuljettajalta ja voit keskittyä olennaiseen.

      • Duchesse

        Tarkistin Googlesta ja pikaisesti vilkaisten mainittua herraa ei sieltä löydy. Ties mikä hurmuri lienee. Minä ainakin ottaisin hovimestarini mukaan. Jos olette tosissanne ja lähdette ja ellei teillä hovimestaria ole, voin lainata omani. Chaufföörini voi huolehtia minusta, hän onkin aivan hurmaava.


      • Pertta-täti
        Duchesse kirjoitti:

        Tarkistin Googlesta ja pikaisesti vilkaisten mainittua herraa ei sieltä löydy. Ties mikä hurmuri lienee. Minä ainakin ottaisin hovimestarini mukaan. Jos olette tosissanne ja lähdette ja ellei teillä hovimestaria ole, voin lainata omani. Chaufföörini voi huolehtia minusta, hän onkin aivan hurmaava.

        Ensinnäkin, minä en ole mikään ruova! Toiseksi, minulla on kyllä omat sisäköt ja hovimestarit palveluksessani, joten tuskin kaipaan teko-aatelisten apua.

        Todella! Vaikuttaa todella siltä, että tämä "Duchesse" ei tunne minua ja se tekee tilanteen hyvin oudoksi, sillä minä olen ollut aateliskalenterissa iät ja ajat.


      • Duchesse
        Pertta-täti kirjoitti:

        Ensinnäkin, minä en ole mikään ruova! Toiseksi, minulla on kyllä omat sisäköt ja hovimestarit palveluksessani, joten tuskin kaipaan teko-aatelisten apua.

        Todella! Vaikuttaa todella siltä, että tämä "Duchesse" ei tunne minua ja se tekee tilanteen hyvin oudoksi, sillä minä olen ollut aateliskalenterissa iät ja ajat.

        kyllä tiedän Teidän olevan erittäin aatelinen, enkä missään tapauksessa halunnut loukata Teitä. Olen kyllä itsekin erinomaisen aatelinen.

        Emme ole koskaan tavanneet, mikä on suuri vahinko, ainakin minulle.


    • Grevinnan af Spillepengen

      Että oikein maksajan paikka olis vapaana mersussasi?
      Oletko manneja?

    • Rauha Tauti

      Mie sanon iha suoraa. Ota miut mukkaa. Mie oon tottunt kaike maailma reivilöihi ja muihi komeljanttareihi. Ei olt pehtoorist mihikää, hää vaa miu kalleintain jahtas.
      Mie hälle mainihi, jot tiijät sie, kui monta kertaa miu kallein on jo männyttä kessää, ja siihe mallii, jot syksy alkaa siihekii paikkaa jo pessääsä tehä.
      Tykkäät sie kersoist? Kato, ko miul on ne valmiin, ei tarviis siihekää hommaa ennää aikaa tuhlata.

    • miinalii

      kandidaatiksi, mutta titteli "neito" ei mitenkään sovi minulle- olen rehellinen rouvasihminen. Toinen kotimainen sujuu, mitä hyötyä siitä on keskellä Eurooppaa, saksan kieli on unohtunut.

    • mikä af

      aatelisarvo on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe