Ruotsia puhuva neito saa etupenkin paikan mersussani. Lähdetään Keski-Eurooppaan ajelemaan.
Tupakkaa en käytä enkä viinaa, joskus vähän
aperitiivia.
Etupenkki vapaa
12
1263
Vastaukset
- katriina64
tämän palstan "neitosia" lukuun ottamatta.
Näyttelijättäristä tiedän kaksi, Jonna Järnefeldin ja vähän vanhempaa vuosimallia olevan Vapaaherratar Kyllikki Forssellin.
Palstan neitokaiset taitavat olla uskollisia Kingkalelle, mutta jos porvaristyttö kävisi, niin heistähän löyttyy.- eivoiollatottaon on on
näin tarkkasilmäisenä sanon olet syntynyt 42 vuonna.????
- katriina64
eivoiollatottaon on on kirjoitti:
näin tarkkasilmäisenä sanon olet syntynyt 42 vuonna.????
Muutenkin, onko nyt sopivaa käyttää sanoja kuten "lärviin"
Tämä on nk. aatelispalsta.
Hyvää yötä nyt kuitenkin sinullekin!
Ilmeisesti olet matkaseuraa etsivän aatelisherran autokuski?
- Duchesse
etten ikimaailmassa istuisi chaufföörin viereen. Olen tottunut istumaan takapenkillä champanjaa siemaillen. Limousiinin pitää tietenkin olla ilmastoitu ja minun ja chaufföörin välissä panssarilasi. Enkä myöskään lähtisi minnekään "Eurooppaan ajelemaan". Kuinka vulgääriä! Kuten huomaatte, olen hyvin sivistynyt ja nyt menen pistämään iltakaffeet tulemaan. Saatan vielä palata.
- Pertta-täti
Minä puhun ruotsia, minä puhun yleensäkin ja melko paljon.
Etupenkillä on mukavaa, voi katsella maisemia ja flirtata kuljettajan kanssa.
Ja poikakulta, kun minun kanssani viikon vietät, niin johan sauhuttelet ja otat shampanjaa joka mutkassa.
Sen jälkeen hankimme kuljettajan ja sitten saatkin kunnon kyytiä. Siis kuljettajalta ja voit keskittyä olennaiseen.- Duchesse
Tarkistin Googlesta ja pikaisesti vilkaisten mainittua herraa ei sieltä löydy. Ties mikä hurmuri lienee. Minä ainakin ottaisin hovimestarini mukaan. Jos olette tosissanne ja lähdette ja ellei teillä hovimestaria ole, voin lainata omani. Chaufföörini voi huolehtia minusta, hän onkin aivan hurmaava.
- Pertta-täti
Duchesse kirjoitti:
Tarkistin Googlesta ja pikaisesti vilkaisten mainittua herraa ei sieltä löydy. Ties mikä hurmuri lienee. Minä ainakin ottaisin hovimestarini mukaan. Jos olette tosissanne ja lähdette ja ellei teillä hovimestaria ole, voin lainata omani. Chaufföörini voi huolehtia minusta, hän onkin aivan hurmaava.
Ensinnäkin, minä en ole mikään ruova! Toiseksi, minulla on kyllä omat sisäköt ja hovimestarit palveluksessani, joten tuskin kaipaan teko-aatelisten apua.
Todella! Vaikuttaa todella siltä, että tämä "Duchesse" ei tunne minua ja se tekee tilanteen hyvin oudoksi, sillä minä olen ollut aateliskalenterissa iät ja ajat. - Duchesse
Pertta-täti kirjoitti:
Ensinnäkin, minä en ole mikään ruova! Toiseksi, minulla on kyllä omat sisäköt ja hovimestarit palveluksessani, joten tuskin kaipaan teko-aatelisten apua.
Todella! Vaikuttaa todella siltä, että tämä "Duchesse" ei tunne minua ja se tekee tilanteen hyvin oudoksi, sillä minä olen ollut aateliskalenterissa iät ja ajat.kyllä tiedän Teidän olevan erittäin aatelinen, enkä missään tapauksessa halunnut loukata Teitä. Olen kyllä itsekin erinomaisen aatelinen.
Emme ole koskaan tavanneet, mikä on suuri vahinko, ainakin minulle.
- Grevinnan af Spillepengen
Että oikein maksajan paikka olis vapaana mersussasi?
Oletko manneja? - Rauha Tauti
Mie sanon iha suoraa. Ota miut mukkaa. Mie oon tottunt kaike maailma reivilöihi ja muihi komeljanttareihi. Ei olt pehtoorist mihikää, hää vaa miu kalleintain jahtas.
Mie hälle mainihi, jot tiijät sie, kui monta kertaa miu kallein on jo männyttä kessää, ja siihe mallii, jot syksy alkaa siihekii paikkaa jo pessääsä tehä.
Tykkäät sie kersoist? Kato, ko miul on ne valmiin, ei tarviis siihekää hommaa ennää aikaa tuhlata. - miinalii
kandidaatiksi, mutta titteli "neito" ei mitenkään sovi minulle- olen rehellinen rouvasihminen. Toinen kotimainen sujuu, mitä hyötyä siitä on keskellä Eurooppaa, saksan kieli on unohtunut.
- mikä af
aatelisarvo on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391