Ketä kuuluisia kaloja tiedätte? Tiedän ainakin seuraavia: Ronn Moss alias Ridge Forrester, Sebastien Izambard(Il Divo),Tapani Kansa, Reijo Taipale, kaikki esiintyviä taiteilijoita. Muita?
Kuuluisia kaloja
8
2269
Vastaukset
- Kuuluisuuden
yhden.Olen melko tunnettu meidän kylässä.Jokainen tietää kuka olen,mitä teen työkseni ja missä asun.Aika moni on käynyt tutustumassa kotiini ja ehkä saanut jonkin ilmaisen idean tuliaisiksi.Tervetuloa sinäkin.
- Muutama
Cindy Crawford,Elisabeth Taylor,Albert Einstein,Sharon Stone,Liza Minelli,Aira Samulin,Renny Harlin
- öööö ja a
Linda Lampenius , Aira Samulin , Katriina Vuoristo , Elisabeth Taylor ja kaikki nämä ovat todella naisellisia naisia että miesten mieleen. Kalanaisissa on paljon tällaista pulppuavaa iloisuutta ja hienostuneisuutta eritavoin.
Hm...olen minäkin sekoitus kaikkea tätä. - ole...
öööö ja a kirjoitti:
Linda Lampenius , Aira Samulin , Katriina Vuoristo , Elisabeth Taylor ja kaikki nämä ovat todella naisellisia naisia että miesten mieleen. Kalanaisissa on paljon tällaista pulppuavaa iloisuutta ja hienostuneisuutta eritavoin.
Hm...olen minäkin sekoitus kaikkea tätä.olet enemmänkin kuin
tönkkösuolatu silakka
ja omakehu muuten haisee :D - niinkö,todellako
ole... kirjoitti:
olet enemmänkin kuin
tönkkösuolatu silakka
ja omakehu muuten haisee :DOn mun oma asia mitä kerron, eikö niin. Kehun jos haluan!
- käärmekala
Einstein, Bruce Willis, Elizabet Taylor
- tööttiäinen
Mulla on sama syntymäpäivä kun idolillani, Bruce Willisillä. Eri vuosi kylläkin :D
Aira Samulin ja irlantilainen kitaristi ja laulaja-lauluntekijä Rory Gallagher (1948-1995).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389