Matti Schrey

pojuta

Mikä mies Matti Schrey on?

169

26266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hedenmayer

Vaalimainoksessa näyttää istuvan ja virnuilevan kuin joku piripää samalla kun vieressä odottaa istumapaikkaa sotiemme veteraani. Pyrkyri ja hyväksikäyttäjä ainakin vaalimainoksen perusteella. Lisäksi ärsyttävä kulissiporvarin tekohymy.

• Kateutta

Kirjotuksestas päätellen taidat olla just niitä oppilaita jota Matti koulussa vähä ojenteli.

• viljo111
        Kateutta kirjoitti:

Kirjotuksestas päätellen taidat olla just niitä oppilaita jota Matti koulussa vähä ojenteli.

Oliko joku häirikkö?

• ´¨-

´´

• sakke9
        Kateutta kirjoitti:

Olen iutsekin ollut Matti Schreyn liikunnanopetuksessa 90-luvun alussa Turun Luiostarivuoressa, mieleen jäi, että MATTI KOKI OIKEUDEKSEEN LÖYDÄ JA POTKIA OPPILAITA JA HEITELLÄ SEKÄ UHKAILLA. REhtori Ossi Miller hyväksyi tämän.

Tästä tulikoin mieleeni, että on kaunaa Schreylle, otan osoitteen selville, katsotaan Schreyn kantti kun vastassa on AIKUINEN MIES.

Schreyhän uhosi että hänellä on kanttia heittää 1q3-vuotias lapsi seinään.

Matti, taidan tulla o0vellesi.

Nimeni on Välimaa

• Anonyymi
        Kateutta kirjoitti:

tä äijä tulee opettaa meitä tammikuussa se on haastettu oikeutee

• Anonyymi
        sakke9 kirjoitti:

Olen iutsekin ollut Matti Schreyn liikunnanopetuksessa 90-luvun alussa Turun Luiostarivuoressa, mieleen jäi, että MATTI KOKI OIKEUDEKSEEN LÖYDÄ JA POTKIA OPPILAITA JA HEITELLÄ SEKÄ UHKAILLA. REhtori Ossi Miller hyväksyi tämän.

Tästä tulikoin mieleeni, että on kaunaa Schreylle, otan osoitteen selville, katsotaan Schreyn kantti kun vastassa on AIKUINEN MIES.

Nimeni on Välimaa

Itsekin 90-luvulla Luostiksessa ja en kyllä muista että Matti olis ollu väkivaltainen oppilaita kohtaan.
        Ei mikään pöljemmän näköinen ollut eli ei ihme jos tytöt tykkäs.
        Ja varsinki ku ei tarvinnu menmä
        Kanervan tunnille.

Ossi oli aikamoinen reksi kyllä mutta vaimonsa oli ihan mukava.
        Ossi sai nostetta Lolan kautta.

• Anonyymi
        sakke9 kirjoitti:

Nimeni on Välimaa

Mua saattaa hiukan nyt pelottaa se on meinaan mun opettaja 🥶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matti saattaa vaikuttaa hönöltä ja sillä on aika paskat läpät, mutta sittenku se suuttuu on aika kovis t. entinen oppilas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä matti henkilö on päästänsä sekaisin. Olen ollut kauppiksessa erityispuolel en matin mutta ali alanderin luokalla. Ja toi matti nohh paskoja muistoja. Kaikki 3 luokkaa meni aina ennen ruoka saliin menoa jonoon ja matti esitteli meille uuden oppilaan siinä samassa nosti poikaa kauluksista niin että jalat irtos maasta, sanos täsä uus oppilas ja naureskeli päälle. Muistan myös uhittelua taisin potkasta palloa käytävää pitkin kohti salia kunnes matti ilmesty kulman takaa otti pallon ja uhkas heittää sen päin... silloin ei myöskään opiskwltu mitään kokoajan oli taukoa.... oma ope ali sanos amattikoulu hauassakin et hiljaiset ihmiset ei pärjää täs maailmas et hae vähä osaisten puoleen.. kauheeta vähättelyä. Toivon et asiat ois ny paremmin ku siirtytty vaisaaren tiloihin jospa laiska perseet opettais ny oppilaitaan ja siis ite valmistuin sit perus ammattikoulust haasteita oli mut niistä selvittiin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matti saattaa vaikuttaa hönöltä ja sillä on aika paskat läpät, mutta sittenku se suuttuu on aika kovis t. entinen oppilas

Matilla ja mun kaverilla tuli jotain riitaa joskus pari kuukautta sitten, Matti meinas kuulemma lyödä. Ja Matti kerran kans sano että heittää kyseisen kaverin seinään

• mies tuntuu olevan!

Vaalikoneen perusteella aion äänestää häntä.
      Olemme samaa mieltä lähes kaikesta.

• rohdosdohdos

Matti oli joskus meidän koulun poikien liikunnan opettaja ja tuntui kovasti olevan imarreltu nuorten tyttöjen huomiosta, jota sitten itsekin antoi...olinkin sitten joskus myöhemmin vähän mietteissäni niistä asioista joita itsekin hänen kanssaan juttelin (olin jotain 7-8 luokalla) maku meni sitten siinä vaiheessa kun satuin samaan aikaan Hangossa yhteen ravintolaan perheeni kanssa missä opettaja riehui ilman paitaa ihan kännissä...mutta tämä siis 90-luvun alussa. En äänestäisi häntä muutenkaan sillä oikeistolaisuus kuvottaa mua.

• Jyrki latv..
        rohdosdohdos kirjoitti:

Matti oli joskus meidän koulun poikien liikunnan opettaja ja tuntui kovasti olevan imarreltu nuorten tyttöjen huomiosta, jota sitten itsekin antoi...olinkin sitten joskus myöhemmin vähän mietteissäni niistä asioista joita itsekin hänen kanssaan juttelin (olin jotain 7-8 luokalla) maku meni sitten siinä vaiheessa kun satuin samaan aikaan Hangossa yhteen ravintolaan perheeni kanssa missä opettaja riehui ilman paitaa ihan kännissä...mutta tämä siis 90-luvun alussa. En äänestäisi häntä muutenkaan sillä oikeistolaisuus kuvottaa mua.

Pumpulla persukseen joka perjantaina kun on liikuntapäivä.

• ykköseksi

En kuitenkaan äänstä häntä, koska olen kirjoilla eri vaalipiirissä.

• on ok!
        rohdosdohdos kirjoitti:

Itse halveksin vasemmistolaisia.
        Laiskoja luusereita hyysätään ihan tarpeeksi.

• Henrik Forsblom
        on ok! kirjoitti:

Itse halveksin vasemmistolaisia.
        Laiskoja luusereita hyysätään ihan tarpeeksi.

...mutta minä olenkin KOMMUNISTI. Lässyvasemmistolaiset voivat minun puolestani painua vittuun, kuten kaikki ammattirikolliset ja sosiaalipummiammattilaiset. Työläiselle sensijaan kuuluu kunnon palkka ja kunnioitus. Ja jos joku ei pysty töihin tai saa työtä, ihmistä pitää auttaa. Mutta laiskureita ja roskaväkeä ei tarvitse elättää.

• T O P I - katti

äänestää tuota mattia, on sinun vaihdettava puoluetta. Nyt kävi näin.
        En ole itse koskaan mattia äänestänyt, enkä äänestä niin kauan kun muita äänestettäviä löytyy.

• Kuri ja järjestys!

Edustaa Kokoomuksen oikeistosiipeä, lienee lähellä esim. Petri Saloa. Varteenotettava vaihtoehto esim. Mäenpää-diggareille, jotka eivät kuitenkaan halua äänensä menevän hukkaan.

• Rauha maahan!

Taisi olla noin vuosi sitten rosiksessa syytettynä oppilaan pahoinpitelystä, mutta syyte hylättiin näytön puutteessa.

Sopii hyvin Sasin, Vapaavuoren, Jaskarin jne. seuraksi Kokoomuksen Oman käden oikeus -siipeen.

• Huono piha
        Rauha maahan! kirjoitti:

Taisi olla noin vuosi sitten rosiksessa syytettynä oppilaan pahoinpitelystä, mutta syyte hylättiin näytön puutteessa.

Sopii hyvin Sasin, Vapaavuoren, Jaskarin jne. seuraksi Kokoomuksen Oman käden oikeus -siipeen.

Varsin imelä ulkokuori. Vaatteet liian huomiota herättävät mutta tosin tyylikkäät.
        Ylimielinen kaveri samoin kuin lakimies veljensä.

• Piha on liukas

Helsingin Sanomien vaalikoneen mukaan ehdokkaat voi mielipiteidensä mukaan paikantaa poliittiseen kenttään vastausten mukaisesti. Matti Schrey on koneen mukaan yksi äärioikeistolaisimmista ehdokkaista Varsinais-Suomessa. Hän sijoittuu viiden ehdokkaan ryppääseen kauas kentän oikeaan laitaan, erillään muista ehdokkaista. Muut äärioikeistolaiset ovat perussuomalaisia ja sinivalkoisia. Yksikään toinen kokoomuslainen ei ole lähelläkään Schreytä ja mm. SKS:n Olavi Mäenpää sijoittuu kartalla lähinnä keskustaan verrattuna Schreyhin.

• edúskuntaan!

No sehän on ainoastaan hyvä juttu.
        Minä äänestän häntä!

• Pikkuporvari
        edúskuntaan! kirjoitti:

No sehän on ainoastaan hyvä juttu.
        Minä äänestän häntä!

Ihan okei mies mutta hänen poliittista uraa seuranneena hämmästyttää miten helpolla kerta kerran jälkeen Matti provosoituu. Ensin se härnää muita ja sitten vetääkin herneen omaan nenäänsä. Ihmeen paljon energiaa se on käyttänyt esim muiden raisiolaisten kokoomuslaisten taklaamiseen. Muu peli unohtuu kun sankari punottaa ja huutaa huomiota. Silloin Mattia viedään ja vedätetään eikä se tunteeltaan tajua. Siksi joku muu ennen Mattia. Esim Kanervaa haukutaan, mutta sanokaapa provosoituuko se tai vedättääkö demarit Ikeä?

• soffice.exe

Viime eduskuntavaalien jälkeen hän selitteli ettei hän saanut tarpeeksi ääniä koska kaupunkilaiset eivät halunneet menettää häntä opettajana ;)

• tietävä.

Toinen vaimo käynnissä ja edellisestä avioliitosta 13 vuotias tytär käyttää alkoholia ja on bikinikuvissa IRC-galleriassa. Melko väkivaltainen mies!

• niin jopa laitetaan kapuloi...
        tietävä. kirjoitti:

Toinen vaimo käynnissä ja edellisestä avioliitosta 13 vuotias tytär käyttää alkoholia ja on bikinikuvissa IRC-galleriassa. Melko väkivaltainen mies!

Onko sillä jotain merkitystä,jos on toinen avioliitto? Sehän on ihan tavllista tämän päivän suomessa. Ei se ihmisestä huonoa tee.Ja tytärtä tuntematta en kommentoi hänen edesottamuksiin.Kait heilläki on silti ihan normaali perhe.Nuoret murros ikäsiä ja ongelmat samaoja kuin muillaki kansalaisilla.Ja tuo sun kommentis on melko provosoiva.Mutta mielipide on vapaa kaikilla.

• knowingit all
        tietävä. kirjoitti:

otappa kuule selvää asioista ennen kuin latelet niitä maailmalla. 13 vuotias tytär ei todellakaan käytä alkoholia ja se kuva irc galleriassa mihin viittasit oli jokea ja jos et sattunut huomaamaan kädessä olevat kaljapullot olivat täytetty vedellä ja vanhemmat olivat koko ajan läsnä. Ennen kuin rupeat mesomaan alkoholin juonnista tarkistappas tietojasi

• Eesaun jalat
        knowingit all kirjoitti:

otappa kuule selvää asioista ennen kuin latelet niitä maailmalla. 13 vuotias tytär ei todellakaan käytä alkoholia ja se kuva irc galleriassa mihin viittasit oli jokea ja jos et sattunut huomaamaan kädessä olevat kaljapullot olivat täytetty vedellä ja vanhemmat olivat koko ajan läsnä. Ennen kuin rupeat mesomaan alkoholin juonnista tarkistappas tietojasi

Kiitos hienosta viestistäsi. Se tulikin ajoissa ennen ensi vaaleja. Matti kenties on silloinkin mukana. Jotta omalta osaltasi auttaisit ehdokastamme eteenpäin, niin tarkkailethan viestisi ns. rivienvälistä semantiikkaa.

"otappa" on hyvä yhdellä p-kirjaimella. Isolla toki, aloittaahan se lauseen.Samaten "tarkistapas". 13 vuotias on kauniimpi väliviivalla kuten irc-galleriakin. Aura on jokea, vitsi vitsinä siis.

Sehän on selvää etteivät teinit käytä alkoholia. Lakikin kieltää sen.

• Nimetön
        Eesaun jalat kirjoitti:

Kiitos hienosta viestistäsi. Se tulikin ajoissa ennen ensi vaaleja. Matti kenties on silloinkin mukana. Jotta omalta osaltasi auttaisit ehdokastamme eteenpäin, niin tarkkailethan viestisi ns. rivienvälistä semantiikkaa.

"otappa" on hyvä yhdellä p-kirjaimella. Isolla toki, aloittaahan se lauseen.Samaten "tarkistapas". 13 vuotias on kauniimpi väliviivalla kuten irc-galleriakin. Aura on jokea, vitsi vitsinä siis.

kiitos sulle informatiivisestä viestistäsi, mutta et oikein osannut muuta vastata kuin kertoa miten kirjoitusvirheet korjataan...en muuten koskaan viestissäni ottanut kantaa matin puolesta taikka vastaan, ärsyynnyin vaan sinun kommentista, jossa väitit Matin tyttären käyttävän alkoholia ja asia ei ole niin, joten sinun pitäisi miettiä mitä kirjoittelet. Jos sinulla ei ole tietoa niin silloin on parempi olla puhumatta, tässä tapauksessa siis kirjoittamatta.

• Anonyymi
        Eesaun jalat kirjoitti:

ai ei käytä selitä sit oon 13 vuotias ja mä ja mun kaverit juodaa joka vklp

• Kati Turusta

Ensivaikutelmani Matista oli hauska, seurallinen, jämäkkä, reilu ja... komea. Mutta mitä enemmän häntä tuntee, sitä epäluotettavammalta hän vaikuttaa. Tietty falskius paistaa läpi, vaikea sanoa mikä hän lopulta on miehiään!

• On On...

Komea hän ainaki on,sitä ei voi kieltää.Ja hyvin särmikäs mies.

• bööööhh
        On On... kirjoitti:

Komea hän ainaki on,sitä ei voi kieltää.Ja hyvin särmikäs mies.

komea? paljon enempää kehitysvammaiselta ei voi ihminen näyttää

• pojuta

vaalivoittoa ei siis Matille

• Foijan kantis

Tiukille ottaa. Yleensäkin Kokoomuksen ehdokasasettelussa on silmiinpistävää ehdokkaiden samankaltaisuus. Varsinais-Suomessakin on monta taisteluparia ja -trioa, jotka taistelevat ihan samoista äänistä. On nuoria menestyviä miehiä, hoivablondeja, uusliberaaleja ja böndejä. Ainut originelli on yksi pappi. Laineen Jakke olisi ollut virkistävä poikkeus näistä sedulan kanta-asiakkaista, jotka ovat toistensa klooneja.

Veikkaan että Schrey jää rannalle.

• Kuka maksaa?

Rannalle jäi. Olisi mielenkiintoista tietää, paljonko rahaa Schrey upotti kampanjaansa. Ja kenen rahoja?

Näkyvyys oli melkoisen hyvä, kun kaikkialla törmäsi Matin ADHD-virnuiluun.

• soffice.exe
        Kuka maksaa? kirjoitti:

Rannalle jäi. Olisi mielenkiintoista tietää, paljonko rahaa Schrey upotti kampanjaansa. Ja kenen rahoja?

Luulen että hymy hyytyi.

Ei päässyt eduskuntaan Matti jolla on juuret syvällä Varsinais-Suomessa, joka muistaa aina esitellä itsensä reservin yliluutnantiksi, joka on aina tuntenut itsensä kasvattajaksi, jolla on välillä neljä, välillä viisi lasta, joka laahasi väsyneen sotaveteraanin vaalimainokseensa, jota ensin syytettiin ja sitten ei, jonka ainoa vapaailta velvollisuuksilta on perjantai, jota ei valittu viime kaudellakaan koska raisiolaiset halusivat pitää opettajansa, jonka mielestä naistenpäivä on loistava ja kerrassaan mainio idea,jonka työ on pelkkää moraalia, moraalia ja jonka mielestä tuloeron kasvu on parasta kaikille...

• 31v.
        soffice.exe kirjoitti:

Luulen että hymy hyytyi.

Ei päässyt eduskuntaan Matti jolla on juuret syvällä Varsinais-Suomessa, joka muistaa aina esitellä itsensä reservin yliluutnantiksi, joka on aina tuntenut itsensä kasvattajaksi, jolla on välillä neljä, välillä viisi lasta, joka laahasi väsyneen sotaveteraanin vaalimainokseensa, jota ensin syytettiin ja sitten ei, jonka ainoa vapaailta velvollisuuksilta on perjantai, jota ei valittu viime kaudellakaan koska raisiolaiset halusivat pitää opettajansa, jonka mielestä naistenpäivä on loistava ja kerrassaan mainio idea,jonka työ on pelkkää moraalia, moraalia ja jonka mielestä tuloeron kasvu on parasta kaikille...

Näkisitte sen narsistiveljen...yääk...
        Tosin sen sisko on ihan jees...ainakin opena.

• Köyhäilu out
        31v. kirjoitti:

Näkisitte sen narsistiveljen...yääk...
        Tosin sen sisko on ihan jees...ainakin opena.

Mahtavia menestyjiä molemmat. Ei mitään luusereita. Kuten ei kukaan kunnon kokoomuslainen. Hallituskin on koottu valtakunnan kyvykkäimmistä naisista ja miehistä. Suomi lähtee tästä hurjaan nousuun, kun paskat putoaa rattailta.

• Tehdas
        Kuka maksaa? kirjoitti:

Niinpä niin todella paljon rahaa kului mainostamiseen,varmaan eniten Turun seudulla.
        Olisipa hauska tietää kenen rahoja,tulee vaan mieleen jotkut päätökset ja puheenvuorot.
        Kunhan vaalit lähestyy jopa on taas Matti tervehtimässä kaikki raisiolaiset S-marketin
        aulassa,vaalien välillä ei paljon näy.
        Täysin falski tyyppi.

• Iiiiivana
        Köyhäilu out kirjoitti:

Mahtavia menestyjiä molemmat. Ei mitään luusereita. Kuten ei kukaan kunnon kokoomuslainen. Hallituskin on koottu valtakunnan kyvykkäimmistä naisista ja miehistä. Suomi lähtee tästä hurjaan nousuun, kun paskat putoaa rattailta.

Nyt eletään loppuvuotta 2012; ei ole matit vieneet Suomea nousuun, ei...

• ,,,

Mattihan lupasi veteraaneille Karjalan takaisin, jos se hänestä riippuu. Ikävä kyllä Matti ei taida ymmärtää, että se ei aivan välttämättä riipu pelkästään hänestä.

Hoijaa. Hupaisa kampanja, toivottavasti Matilla ja muilla kokoomuslaisilla paloi sikana rahaa.

• Jaakko mattila

matti on ankara

• Dorkia riittää...

Miksi availet vuosia vanhoja keskusteluja????On sun elmäsi köyhää!!!!!

• Luxus-Lasse
        Dorkia riittää... kirjoitti:

Onhan hei Suomessa sananvapaus ja mitä sinä muita halveksimaan =D

• Kamreeri 22
        Luxus-Lasse kirjoitti:

Onhan hei Suomessa sananvapaus ja mitä sinä muita halveksimaan =D

Onko Matti Schrey julkistanut vaalikampanjansa rahoittajat? Ei niitä ainakaan opettajan palkoilla ole maksettu!

• T.Glaudius
        Kamreeri 22 kirjoitti:

Onko Matti Schrey julkistanut vaalikampanjansa rahoittajat? Ei niitä ainakaan opettajan palkoilla ole maksettu!

Onko kamreeri niin idiootti,ettei osaa aloittaa uutta keskustelua?Vittuako vedät vuosia vanhoja keskusteluja esiin?Tapa ittes!!!!!!!

• tuskaa paatissa

• tuskaa paatissa
        tuskaa paatissa kirjoitti:

Vaikka opettajat palkkakuopassa ovatkin, niin olettaisin, että heidänkin tuloillaan pystyy tämän hintaisen kampanjan rahoittamaan.

Schreyn vaalirahailmoitus: http://www.raisio.fi/idastorage/Storage1/2/1768/1/schrey_matti.pdf
        Muut kunnallisvaalien ilmoitukset: http://www.raisio.fi/asp/system/empty.asp?P=1570&VID=default&SID=872291814687593&S=0&C=26721

...että eipä Raisiossa nyt rahaa kyllä, ainakaan noiden ilmoitusten perusteella, ole liiemmin maailmalle viljelty. Ei Schrey, eikä muut. Tiedä sitte, että paljonko tuppeen sahattua lankkua on vaihtanut omistajaa :D

• metsätonttu

...että eipä Raisiossa nyt rahaa kyllä, ainakaan noiden ilmoitusten perusteella, ole liiemmin maailmalle viljelty. Ei Schrey, eikä muut. Tiedä sitte, että paljonko tuppeen sahattua lankkua on vaihtanut omistajaa :D

valtuuston kokouksessa joku, olikohan Yrttimaa paheksui kiinteistöveron nousua tapauksissa, joissa vanhat, kansaneläkkeellä olevat ihmiset asuvat sotien jälkeen rakentamissaan omakotitaloissa ja joutuvat nyt maksamaan n. 60-80% korotettua kiinteistöveroa pienestä eläkkeestään. Valtuutettu Schrey totesi tähän, jotenkin tähän tapaan: "eihän tässä kaikkia metsätonttuja voi aina kuunnella". Meikäläisellä loppui Schreyn numeron kirjoittaminen vaalilippuun takuuvarmasti tähän. Ja tuntuupa siltä, että enää en tule myöskään ketään kokoomuslaista äänestämään, kun näyttää tuo kokoomuksen politiikka menevän samaan suuntaan kuin Screyn lausumat, eli pienet ja vanhat kyykkyyn, teillähän on nykyään niin pienet verotulotkin, ettei teitä tarvitse kuunnella.

• tuskaa paatissa
        metsätonttu kirjoitti:

valtuuston kokouksessa joku, olikohan Yrttimaa paheksui kiinteistöveron nousua tapauksissa, joissa vanhat, kansaneläkkeellä olevat ihmiset asuvat sotien jälkeen rakentamissaan omakotitaloissa ja joutuvat nyt maksamaan n. 60-80% korotettua kiinteistöveroa pienestä eläkkeestään. Valtuutettu Schrey totesi tähän, jotenkin tähän tapaan: "eihän tässä kaikkia metsätonttuja voi aina kuunnella". Meikäläisellä loppui Schreyn numeron kirjoittaminen vaalilippuun takuuvarmasti tähän. Ja tuntuupa siltä, että enää en tule myöskään ketään kokoomuslaista äänestämään, kun näyttää tuo kokoomuksen politiikka menevän samaan suuntaan kuin Screyn lausumat, eli pienet ja vanhat kyykkyyn, teillähän on nykyään niin pienet verotulotkin, ettei teitä tarvitse kuunnella.

On muuten ylipäätään mielenkiintoista, miksi kansaneläkkeellä olevat ihmiset asuvat sotienjälkeen rakentamissaan omakotitaloissa, ehkä jopa yksin leskenä tms. Sotien jälkeen omakotitaloja rakentaneet kansaneläkeläiset nimittäin voisivat asua esimerkiksi palvelutaloissa, joissa olisi kavereita ja virikkeellistä toimintaa (esim. Annikki Tähti käy laulamassa, tai tehdään päiväretki Kuusiston Linnanraunioille tai pelataan shakkia shakkikerhossa), ja joku nuorempi ihminen voisi vaikka ostaa sen sotien jälkeen rakennetun rintamamiestalon ja pitää sen kunnossa sekä huoltaa sitä. Palvelutalopaikkansa saisi kuitenkin lunastettua myymällä sen sotien jälkeen rakentamansa rintamamiestalon (eli siis ostaa jostain palvelutalosta asunto-osakkeen). Yksin elävä kansaneläkeläinen ei välttämättä enää tarvitse 80m2 (130m2 jos otetaan huomioon, että noissa on aika usein pinta-alaan kuulumatonta matalaa tilaa tms.) asumistilaa 1200m2 tonttiaan, jossa 27 omenapuuta romahtamaisillaan oleva autotalli skoda felicia mustaviiniherukkapensaat. 50m2 palvelutaloasunnossa voisi olla huomattavasti miellyttävämpää viettää niitä viimeisiä elinvuosiaan.

Kansaneläkettä nauttivalle eläkeläiselle täysin suotakoon mahdollisuus asua sotien jälkeen rakentamassaan rintamamiestalossa jos siihen yleisten normien vallitessa on rahaa (ts. mahdollisuus maksaa yleiset maksut) ja halua. Kukin tehköön miten haluaa, mutta jostain verotulo on tehtävä, ja omistamisesta (kiinteistövero) se on suhteellisen helppo ja tasapuolinen tehdä.

Schreytä en itsekään äänestäisi, kokoomusta ehkä kylläkin. Jos tuollainen metsätonttukommentti on tullut, niin se on kyllä aika mautonta. Jotain tosiasioita voi kuitenkin silti tunnustaa. Kouraan jäävän rahatukon lisääntyminen kaikkein pienituloisimmille tehtäköön valtionverotuksessa. Kukin sitten tehköön sillä rahatukollaan mitä haluaa, maksakoon jalkahoidon tahi huoran, ostakoot parempia muroja kaupasta tai makselkoot kiinteistöveroja.

• Kid-o

On muuten ylipäätään mielenkiintoista, miksi kansaneläkkeellä olevat ihmiset asuvat sotienjälkeen rakentamissaan omakotitaloissa, ehkä jopa yksin leskenä tms. Sotien jälkeen omakotitaloja rakentaneet kansaneläkeläiset nimittäin voisivat asua esimerkiksi palvelutaloissa, joissa olisi kavereita ja virikkeellistä toimintaa (esim. Annikki Tähti käy laulamassa, tai tehdään päiväretki Kuusiston Linnanraunioille tai pelataan shakkia shakkikerhossa), ja joku nuorempi ihminen voisi vaikka ostaa sen sotien jälkeen rakennetun rintamamiestalon ja pitää sen kunnossa sekä huoltaa sitä. Palvelutalopaikkansa saisi kuitenkin lunastettua myymällä sen sotien jälkeen rakentamansa rintamamiestalon (eli siis ostaa jostain palvelutalosta asunto-osakkeen). Yksin elävä kansaneläkeläinen ei välttämättä enää tarvitse 80m2 (130m2 jos otetaan huomioon, että noissa on aika usein pinta-alaan kuulumatonta matalaa tilaa tms.) asumistilaa 1200m2 tonttiaan, jossa 27 omenapuuta romahtamaisillaan oleva autotalli skoda felicia mustaviiniherukkapensaat. 50m2 palvelutaloasunnossa voisi olla huomattavasti miellyttävämpää viettää niitä viimeisiä elinvuosiaan.

Kansaneläkettä nauttivalle eläkeläiselle täysin suotakoon mahdollisuus asua sotien jälkeen rakentamassaan rintamamiestalossa jos siihen yleisten normien vallitessa on rahaa (ts. mahdollisuus maksaa yleiset maksut) ja halua. Kukin tehköön miten haluaa, mutta jostain verotulo on tehtävä, ja omistamisesta (kiinteistövero) se on suhteellisen helppo ja tasapuolinen tehdä.

Schreytä en itsekään äänestäisi, kokoomusta ehkä kylläkin. Jos tuollainen metsätonttukommentti on tullut, niin se on kyllä aika mautonta. Jotain tosiasioita voi kuitenkin silti tunnustaa. Kouraan jäävän rahatukon lisääntyminen kaikkein pienituloisimmille tehtäköön valtionverotuksessa. Kukin sitten tehköön sillä rahatukollaan mitä haluaa, maksakoon jalkahoidon tahi huoran, ostakoot parempia muroja kaupasta tai makselkoot kiinteistöveroja.

tuntenut ihan lapsuudesta saakka, ja voin käsi sydämmellä vakuuttaa, että olisi ollut paljon kivempaa kun en olisi koskaan Mattia tuntenutkaan. Eikä ole Matti minnekään muuttunut myöhemminkään, samanlainen ****' edelleen. Matti on vaan nykyään aikuinen, muttei aikuistunut.

• arsch

-Tämä rintamamiestalossa elävä vanhus elää omassa kodissaan-joillekkin tärkeä.
        -Palvelutaloihin on ihan törkeä JONO.
        -Palvelutalot imevät vanhuksien kaikki henkilökohtaiset varat, ei enää joulukorttirahoja tai varaa edes lääkkeisiin ellei typistä MAKSULLISTA ruokailua.
        Meneppä itse "palvelutaloon" heti kun voit!

• jahvetti
        metsätonttu kirjoitti:

Onko tämä Raisi0 kuin Kuusjoen kunta missä herrat mässäs veron maksajen
        rahoilla.Tekemällä erilaisia kytky-kauppoja.

• tuskaa paatissa
        arsch kirjoitti:

-Tämä rintamamiestalossa elävä vanhus elää omassa kodissaan-joillekkin tärkeä.
        -Palvelutaloihin on ihan törkeä JONO.
        -Palvelutalot imevät vanhuksien kaikki henkilökohtaiset varat, ei enää joulukorttirahoja tai varaa edes lääkkeisiin ellei typistä MAKSULLISTA ruokailua.
        Meneppä itse "palvelutaloon" heti kun voit!

Kukin käyttäköön rahansa mihin haluaa, mutta jollei ole rahaa on syytä järjestää asiansa siten, että talous kestää.

-Asukoon kotonaan jos rahaa siihen riittää. Jollei riitä, niin asumismuoto on sopeutettava käytettävissä oleviin varoihin. Niin joutuu tekemään muukin kansa.
        -Minun isovanhempani ovat Turun alueella päässeet 2-6kk jonottamisella palvelutaloon. Ei mielestäni mikään mahdoton jono.
        -Jollei halua maksullista ruokailua, niin voi valmistaa itse ruokaa. Ainakin minun palvelutaloissa olleet sukulaiseni ovat itse tehneet ruokansa.
        -Olen itse useasti käynyt palvelutaloissa isovanhempieni ollessa elossa. Ei siellä pahalta näyttänyt. Valitettavasti minun osani on maksaa vielä muiden eläkkeitä ainakin 25 vuotta, ennen kuin itse pääsen nauttimaan eläke-eduista, joten palvelutaloon ei ihan näillä näkymin ole asukkaan näkökulmasta asiaa.

• Anonyymi
        Dorkia riittää... kirjoitti:

hei nyt nä on 14 v vuotta vanha ja mä katon näit

• kivissa

matti on herrasmies.

• en tykkää

Huutelee kevätsiivouksen aikaan että "meidän katu ensin.. tunnen firman omistajan". Täysi idiootti!!Kuulin vielä että oli jälkeenpäin soittanut samaiseen siivous firmaan :). Kertoo jotain ihmisestä.....

• Kylän suurin kypärä
        en tykkää kirjoitti:

Huutelee kevätsiivouksen aikaan että "meidän katu ensin.. tunnen firman omistajan". Täysi idiootti!!Kuulin vielä että oli jälkeenpäin soittanut samaiseen siivous firmaan :). Kertoo jotain ihmisestä.....

Miten lie päässyt puolueessaan noin korkealle? Suuri osa Raision kokoomuslaisistakaan ei voi sietää Schreyn omahyväisyyttä.

• metsätonttu
        Kylän suurin kypärä kirjoitti:

Miten lie päässyt puolueessaan noin korkealle? Suuri osa Raision kokoomuslaisistakaan ei voi sietää Schreyn omahyväisyyttä.

eipä ole kovin korkealle omassakaan puolueessaan päässyt koska valtuuston puheenjohtajavalinnassa ei edes kaikki kokoomuksenkaan jäsenet häntä äänestäneet. Kertoo aika paljon miehestä ja luottamuksesta häneen.

• kokkarit
        en tykkää kirjoitti:

meidän piha, meidän, minun minun, minä minä matti minä, minä
        huomatkaa minut minä minä ...

• Tsiisus Kraist

Voi ristus tätä ihmisten vallanhimoa ja ahneutta! Matti Schrey kuvittelee pääsevänsä pidemmälle kristillisdemokraattien riveissä. Olisi kyllä sopinut perussuomalaisiinkiin ainakin arvomaailmansa puolesta.

• 33

Matti Schrey on täysi pelle, pistä omat oppilaat tekememään vaalimainoksia. Täys paska äijä vaihto puoluetta mutta leijuu miten on kokuumus sydän. Vittuun tommoset

• dickheadS
        33 kirjoitti:

Matti Schrey on täysi pelle, pistä omat oppilaat tekememään vaalimainoksia. Täys paska äijä vaihto puoluetta mutta leijuu miten on kokuumus sydän. Vittuun tommoset

Se sisko on täyskaheli ämmä. Ja Schrey on vain hieman vammainen, täytyy ymmärtää. Egoisti narsisti käy täällä avautumassa muilla nimimerkeillä kun ei kestäkään kritiikkiä? Pikkuporvari, vihanhallintaongelmista kärsivä keski-ikäinen ukkoutunut idiootti.

• krösiic
        dickheadS kirjoitti:

Se sisko on täyskaheli ämmä. Ja Schrey on vain hieman vammainen, täytyy ymmärtää. Egoisti narsisti käy täällä avautumassa muilla nimimerkeillä kun ei kestäkään kritiikkiä? Pikkuporvari, vihanhallintaongelmista kärsivä keski-ikäinen ukkoutunut idiootti.

Mut älä jaksa kaivaa tätä vanhaa juttua kapakasta tullessas KLO 01.50 YÖLLÄ!Nuku vaikka äläkä typeriä mieti...

• Oikeutta Raisioon
        krösiic kirjoitti:

Mut älä jaksa kaivaa tätä vanhaa juttua kapakasta tullessas KLO 01.50 YÖLLÄ!Nuku vaikka äläkä typeriä mieti...

vasemmistolaiset estivät pääsyn valtuuston pjksi vaikka oli äänimagneetti. Kokoomu koheli myöemmin väärin ja ajoi pikkupuolueeseen.Schre olisi loistava kaupunginjohtajay

• ylikersantti (krh)
        Oikeutta Raisioon kirjoitti:

vasemmistolaiset estivät pääsyn valtuuston pjksi vaikka oli äänimagneetti. Kokoomu koheli myöemmin väärin ja ajoi pikkupuolueeseen.Schre olisi loistava kaupunginjohtajay

Schrey menee melko varmasti Eduskuntaan, ku Sari Essayh ei ole enää mukana.

• Matti kukkarossa
        ylikersantti (krh) kirjoitti:

Schrey menee melko varmasti Eduskuntaan, ku Sari Essayh ei ole enää mukana.

toivottavasti!

• *Topi-Katti*
      • Kerttulan ääni

Rasion ääniharvalla on hyvät mahdollisudet mennä läpi eduskuntaan. Kokoomuksessa on äänipohjaa, ja KDn kannatus on nousussa. Kateellisia riittää haukkumaan tällä palstalla. Tuskin ovat entisiä oppilaita.

• nim vaisaari
        Kerttulan ääni kirjoitti:

Rasion ääniharvalla on hyvät mahdollisudet mennä läpi eduskuntaan. Kokoomuksessa on äänipohjaa, ja KDn kannatus on nousussa. Kateellisia riittää haukkumaan tällä palstalla. Tuskin ovat entisiä oppilaita.

Ainut varteen otettava ehdokas jolla on mahdollisuudet päästä eduskuntaan täällä raisiossa
        siinä olen samaa mieltä edellisten kanssa.

• ei hyvä
        nim vaisaari kirjoitti:

Ainut varteen otettava ehdokas jolla on mahdollisuudet päästä eduskuntaan täällä raisiossa
        siinä olen samaa mieltä edellisten kanssa.

Ei taida päästä,onneksi!

• Ei Ei Ei
        ei hyvä kirjoitti:

Ei taida päästä,onneksi!

Ei saa sanaa suustaan,kova änkyttämään ja silti haluaa ESIINTYÄ!

• lukiotyttö2

Työttömillä seka-käyttäjillä/lellityllä nuorisolla on mielipiteensä...

• Lukiopoika- PERSU

mitä outoa siinä on ?

• RaisioNousuun
        Lukiopoika- PERSU kirjoitti:

mitä outoa siinä on ?

Matti on itseään korostamaton, ahkera puurtaja

• Rehti peli kunniaan!
        RaisioNousuun kirjoitti:

kun eivät valinneet 24.1.2011 äänimagneettia Matti Schrey valtuuston puheenjohtajaksi. Vaalien äänimäärillä pitäisi olla jotain merkitystä.

Kokoomus äänesti Kommunistien perinnejärjestön edustajan hallituksen puheenjohtajaksi. Uskomatonta.

• Hemppa Huuhkaja
        Rehti peli kunniaan! kirjoitti:

kun eivät valinneet 24.1.2011 äänimagneettia Matti Schrey valtuuston puheenjohtajaksi. Vaalien äänimäärillä pitäisi olla jotain merkitystä.

Kokoomus äänesti Kommunistien perinnejärjestön edustajan hallituksen puheenjohtajaksi. Uskomatonta.

Eikö yläkerta jeesannutkaan?

• Hohhoijaa Mattia
        Rehti peli kunniaan! kirjoitti:

Moni näistä Matin kehumisista on varmaan hänen omiaan:) Jaksaa jauhaa äänimäärästään. Ympäristö todennut täysin yhteistyökyvyttömäksi oman edun tavoittelijaksi. Olisi omaan perheensä tukena ja huolehtisi siitä!

• Ahkera uurastaja
        RaisioNousuun kirjoitti:

Elähän matti kehu ihtees!

• Vastaa Matti

Matti on pystyttänyt isoja vaalimainoksia ainakin moottoritien liittymältä Raisiontielle vievän pellon viereen ja Raisiontieltä moottoritielle vievän liittymän pellolle ja moottoritien viereen.

Onko tuleva valtiomies saanut luvan mainostensa pystyttämiseen ja keneltä ? Ovatko mainokset Raision kaupungin vai kenen maalla ?

Moottoriteiden varsilta on mainoskyltit kielletty. Onko poikkeus Rauman moottoritie vai Matti Schreyn vaalimainokset ?

Odotan vastausta Matilta pikaisesti. Jos mies ei vastaa, tulkitsen sen kielteiseksi vastaukseksi tai, että kaupunginvaltuutettu ei seuraa raisiolaisten huolenaiheita sosiaalisen median keskusteluissa.

• Sivusta seurannut

Moi!

En Mattia henkilökohtaisestin tunne, mutta olen häneltä ja kampanjajoukoiltaan saanut ymmärryksen, että isot vaalimainokset ovat yksityisomisteisilla alueilla ja luvat niihin on. Turussa puolellahan kaikki ulos pystytetty mainonta on kielletty, mutta Raisiossa ei. Kannattaa varmaan lähettää mailia suoraan hänelle, niin vastaus tulee! Ehdokkaat on nyt kiireisimmillään, eikä varmaan ehdi joka päivä itseään googlettaa... :D

• naantalilainen tapsa

Jaa-a. Olipas tässä ketjussa tarinaa.
      Olen noita Matin ominaisuuksia mietiskellyt.
      Koska useimmiten olen antanut ääneni kristillisille.
      Mutta nyt täytyy sanoa, etten ole varma... yhäkö. Saria oli helppo äänestää.
      Jos nyt äänestän KD:tä, en todellakaan halua, että läpi menisi tämä raisiolainen oikea ääripää. Mielipiteineen köyhistä ja työttömistä. Leuhka tapaus, joka ei todellakaan tiedä mitään kristillisestä lähimmäisten kohtaamisesta!
      Meikeläinen 15 kertaa työttömäksi jääneenä, ilman omaa syytä. Paljon opiskelleena ja kaikkia hanttihommiakin vastaan ottaneena.

• Anna-Pauliina

Harvinaisen vastenmielisen näköinen!

• Simmottis

Onhan siellä KD:n riveissä muitakin ehdokkaita, hyviä ja erilaisia. Yksi naantalilainenkin, Jouni Rantala (http://www.kristillisdemokraatit.com/jounirantala/). Sari on ollut mukana kiertueella, vaikka varmaankin tukee kaikkia V-S ehdokkaita samalla tavoin. Ei se ole sanottua, että Matti on suurin ääniharava!

• Matiton

Semmon mies se on, että näkyy virnistelevän vaalimainoksessa tien varrella.
      On se semmoinen mies, etten häntä äänestä, kun ääni menee persuille.

• EI Vastaa Matti

Kyselin neljä vuorokautta sitten Matilta tienvarsimainostensa laillisuudesta.

Herra ei vastannut. Kun perusteluja ei ollut tarjota, tulkitsen, että lupia ei ole. Laiton tila on voimassa kunnes Matti kykenee todistamaan toimintansa laillisuuden. Yritä edes.

• herran siunausta

Lupa on tullut ylhäältä, joten muita lupia ei tarvita

• Ko.koomus

Taslanaukiolla olevat ja kaupungin rakentamat vaalimainostelineet on tarkoitettu puolueille Matti Schrey on työntänyt sinne oman mainoksensa. Onko jokin poikkeus erityisopettajan kohdalla, kun saa palkkarahansa kaupungin veronmaksajilta ?

• Ex-kokkari

Kokoomus olisi saanut 5 kansanedustajaa Varsinais-Suomesta jos Matti Schrey olisi ollut Kokoomuksen ehdokkaana. Mutta kun ei ollut, niin Kokoomus menetti yhden paikan. Kokoomuksen pitäis vähän ajatella pitemmän päälle, ennen kuin ajaa jäseniä muihin puolueisiin epäoikeudenmukaisuudellaan.

• Kuminaama

Yritätkö olla vitsikäs, Schrey on peluri ja loikkasi KD:hen, koska tiesi että Sari Essayah jättää eduskunnan ja oletti että hän perii Sarin äänet. Seuraavaksi Matti loikkii Persuihin.

• Usko. toivo, rakkaus

Voipi loikkia ihan minne tahansa - paitsi Arkadianmäelle, uskon ma.

• Kokoomusaktiivi

Kokoomus ja Peruslaiset eivät olisi saaneet yhtään enempiä paikkoja kuin pari analyytikkoa uskottelee. Matti ei olisi päässyt ehdokkaaksikaan.

• puppe1478952658puppe

masa on just hieno mies !!! vaiks välil on täys persläpi!!!!!!!!!

• Ministeriainesta

Kd saa paikan hallituksesta, joten Isänmaan mies on loistava opetusministeri oppilaiden parhaaksi.

• Res alikersantti

Päivi Räsänen on valitsemassa poliittista valtiosihteeriä. Matti Schrey on reservin upseerina ja järjestyksen miehenä mainio valinta.

• Mies.

Reservin amiraalina, olen erittäin pätevä ja kaikkien alempi-arvoisten tulee nöyrtyä edessäni.

• Esikuntapäällikkö

Järjestyksen mies saisi hyvää lisäoppia kolmen viikon siisikertausharjoituksessa Rovajärvellä marras-joulukuussa.

• Vaihto.

Presidentti ja Katainen voisivat vaihtaa Matti Schreyn ministeriksi ja pikkurouva Päivin hänen valtiosihteerikseen. Suomen kansa olisi kiitollinen.

• Katti Matikainen

En kaipaa ministeri-Mattia. Ukko taitaa olla passelissa virassa, erityisopettajana.

• Korppi evp

Oliko kukaan samaan aikaan varusmiehenä tai kertaamassa Matin kanssa ?

Oliko esimerkki vai urputtaja ?

• fdgddf

fgdfgbgfh

• Päiviltä moka

Päivi ei valinnut mattia valtiosihteeriksi. Valitsin jonkun tuiki tuntemattoman naisen. Epäilen ettei kumpikaa rouva ymmättä turvallisuus- ja järjestysasioita.Nyt heillä on kova näytön paikka, jotta järjestys säilyy ja rikolliset ovat ahtaalla.

• +Viraton++++

No matista en muuta tiedä kuin sen, että matti on jo iäkkäämmänpuoleinen virnistelijä ja elantonsa saa verovaroista eli on kaupungin hommissa eli virassa.

• Matiton

Eikös tuo homma ole kuin luotu Matille.

• göbbels

Masa presidentix!

• Järkyttäväuutinen

Järkyttävän ikävä uutinen oli Turun Sanomissa: Ääniharava Matti Schrey muuttaa pois Raisiosta ja eroaa kaupunginvaltuustosta.

Jättääkö hän myös oppilaat kesken lukukauden.

• Ent.Opp.

Ei ois uskonu...

• Heil Schrey

Kyllähän tämä Tuppukylä alkoi käydä ahtaaksi historian suurmiehelle.

• Lahja Turulle

No matti on sellainen mies, joka onneksi muuttaa Turkuun.

• WinWin

Nettopuoli kummallekin kaupungille on, että taso nousee kummassakin kaupungissa.

• Nuts and Bolts

Kuukeloi ja nauti, että tyyppi lähti

• Vahtiperämies

Raisioon jää suri poliittinen tyhjiö, kun suuri visionääri poistuu.
      Raision Kokoomus on ollut tuuliajolla Suuren Ruorimiehen jouduttua jättämään puolueen. Kohta koko Raisio on tuuliajolla.

• Harpiton

Mites erityisoppilaaat pärjäävät, kun Matti poistuu Raisosta. Kesken lukuvuotta ei ole hyvä lähteä. Mikä hoppu !?

Miten sotaveteraanien käy.

• Matille SKP tai KTP,

Jos liberaalit tai fundamentalistit ei jaksa kiinnostaa, niin Raision kommunisteihin voisi olla mahkuja päästä mukaan matin tapaisella karismaatikolla ja änkyrällä! Hyvä Matti ja meidän piha! Annetaan sotaveteraanien seistä!!

• matiton...

Matti on mies, joka muuttaa naapurikaupunkiiin. Sellainen mies kyseinen matti kai sitten on.

• matituttaako

Kuka se matti on; tarttiskos on se tuntee?

• Nuku nyt vaan!

Kirjoitellaan sitten päivällä, kun ollaan hereillä!

• pojuta
        Nuku nyt vaan! kirjoitti:

Kirjoitellaan sitten päivällä, kun ollaan hereillä!

kiitos kaikille. asia tuli selväksi.

• Puolue ???
        pojuta kirjoitti:

kiitos kaikille. asia tuli selväksi.

Missä puoluessa Matti Schrey meinaa olla Turussa ehdokkaana ?

Aikooko Schrey ruveta erityisopettajaksi Turuss ? Sitä varten on Turussa oma koulukin eli paljon opettajan paikkoja. Yleensä kunnan palkollinen asuu samassa kunnassa.

• Pysy Raisiossa
        Puolue ??? kirjoitti:

Missä puoluessa Matti Schrey meinaa olla Turussa ehdokkaana ?

Aikooko Schrey ruveta erityisopettajaksi Turuss ? Sitä varten on Turussa oma koulukin eli paljon opettajan paikkoja. Yleensä kunnan palkollinen asuu samassa kunnassa.

Missä Matti on ? Ei ole kuulunut mitään.
        Vvaikkapolitiikon ura meni pieleen, silti miestä tarvitaan ohjaamassa Raision erityisnuoria elämän- ja työuralle.

• Veteraanikokoomuslai

Kokoomukselle on tulossa 3-4 paikan menetys. kun Matti Schrey ei ole enää mukanatuomassa ääniä.
      Valitettavaa. Nyt tarvitaan valovoimainen ääniharava. Sellaista ei näytä olevan näköpiirissä.

• Kunnianosoitus

Kokoomuksella on 39 ehdokasta eli yhtä puuttuu täydeltä listalta. Se oli Matin paikka, joka jätettiin kunnioituksesta tyhjäksi.

Jääkiekossakin jätetään ykklspelaajien pelinumerot jäädytettäväksi.

• Makke Raisiosta

Kärkinimiä on jäänyt pois nykyvaltuutetuista ja kolmosketjuakin. Mikä on syynä, kun 40 vuotiaat neidot jättävät kesken kaiken. Läpimeno olisi ollut varma.

• Puolet pois

14 valtuutettua Kokoomuksella > 7 jää pois !

Mikä on ongelma vai pelkkää sattumaa ?

• Iso lahtari

Ketäs me vapaussodan veteraanit nyt äänestetään, kun ei Matti ole ehdokkaana?

• Kunnian mies

Uskon, että listalta löytyy suoraselkäinen ja omaa etua tavoittelematon kunnian mies myös vapaussodan veteraaneille.

• Jumala ja Matti

Kävin piirtämässä lippuun Matti Schreyn nimen, vaikka tiedän kyllä, että hän ei ole ehdokkaana. Jos näin toimivia olisi enemmän, saisimme ehkä Matin muuttamaan takaisin Raisioon. Se olisi ainut pelastus tälle iltaruskon tyyssijalle, jossa meitä nuija- ja vapaussodan veteraaneja potkitaan päähän jokaisessa kadunkulmassa.

• Veteraani seisoi

Veteraani sai seistä kun Matti istui. Näin oli vaalimainoksessa jokunen vuosi sitten. Kertoo paljon Matin suhtautumisesta veteraaneihin ja vanhuksiin.

• perus S

MATTI ON PERSU

• Makke Raisiosta

Ei ole. KDssa oli 2011 vaaleissa. Palaa varmasti Kokoomukseen.

• Kokakää

Jos Matti olisi ollut persu niin hän istuisi tänään eduskunnassa.

• ....................

Totta.

• Matias.

Niin istuisti.

• Matias.
        Matias. kirjoitti:

Niin istuisti.

Siis: istuisi.

• Jesus & Matti & Mitt

Amerikan Mattikin jäi rannalle; siis Mitt Romney, joka on todella fiksu mies. Kuten turkulainen kaimansakin!

• Ollin kurjuus

Olavi Mäenpää se vasta fiksu on, totisesti fiksu.

• Maharoton meno

Emmää vaan tiärä, ei oo gubbesta maharottomia kuulunu piäneen aikaan.

• matin vihaaja 663

Siinä on kyllä maailman paskin esimerkki lapsille kun haukkuu oppilaitaan ja heittelee koulusta ulos.

• matti kusipää

Matti ihme mies. pahoinpitelee vieläkin oppilaitaan koulussa. Lyö tuoleilla yms

• Häpeä !!

Ongelma on ylläolevan häirikköoppilaan mielentila ei siis Matin. Kellonajan perusteella kyseessä on saman häirikön tajunnanvirtaa aamuyön tunteina viinasten ja pillereiden parissa.

• matin vihaaja 666

minä olen ollut matin luokalla 7vuotta sitten ja voin vakuuttaa etta asia on pihvi

• mattinkullikuvat.kgp

Taidat itse olla joku insesti pelle

• matin vihaaja 664

oletko sä vitun kusipää? luuletko että kellonaika milloin nämä on kirjoitettu vaikuttaa totuuksiin?

• x.O.

Kuinka monta prosenttia Raision tarkkiksen oppilaista on tutustunut myöhemmin vankeinhoidon palveluihin, kun erityisopettajien opit on laiminlyöty ja naureskeltu ?

Olisi kannattanut skarpata tarkkiksella.

• Remari.

Ei montakaan prossaa. Moni tarkkislainen on nyt poliitikko.

• Anonyymi

Matti itse on tutustunut myöhemmin palveluihin, ja olisi tarvinnut tutustuttaa jo aiemmin. N. Vuonna 2002 taklasi E-luokan (English Oriented Class, nykyinen CLIL erikoisluokka johon pääsee vain haastattelun jälkeen) pojan oveen ja huusi suoraa kurkkua korvaan siitä, että poika koputti silloisen Kauppiksen liikuntahallin oveen, koska siellä sattui olemaan ryhmällä liikunnantunti. Tämän näki koko liikunnanryhmä jossa oli E ja F luokka.

Millä helvetin oikeudella opettaja käy käsiksi oppilaaseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matti itse on tutustunut myöhemmin palveluihin, ja olisi tarvinnut tutustuttaa jo aiemmin. N. Vuonna 2002 taklasi E-luokan (English Oriented Class, nykyinen CLIL erikoisluokka johon pääsee vain haastattelun jälkeen) pojan oveen ja huusi suoraa kurkkua korvaan siitä, että poika koputti silloisen Kauppiksen liikuntahallin oveen, koska siellä sattui olemaan ryhmällä liikunnantunti. Tämän näki koko liikunnanryhmä jossa oli E ja F luokka.

Millä helvetin oikeudella opettaja käy käsiksi oppilaaseen?

Opettele oikeinkirjoitus.

• FM Raisiosta

Nimimerkit matin vihaaja 663 ja 664 ovat jääneet paitsi suomen kielen opetusta, kun tarkastelee kirjoitusvirheitä.

• jooh

mattiiii schreyyyyyyyyy ihime äijä

• Äänet Matille

Toivottavasti Matti palaa vielä kaupunginvaltuuston.

• R. Ealisti

Olen samaa mieltä. Raision valtuusto tarvitsee mielipidejohtajaa viemään eteenpäin säästötoimia ja kuntaliitoksia, jotta talous pysyy tulevaisuudessa vakaalla pohjalla.

• Mattimmemuutti

Matti ei taida enää asustella Raisiossa vaan jossain muualla.

• konnunsuo

Kuulin että joutui muuttamaan konnunsuolle puoleksitoista vuodeksi muutti yksin.

• Matinkaipaaja

Ikävä on katsella uuden valtuuston nimilistaa. Erityisopettaja Matti toimeliaana puuttuu sieltä. Turun valtuustossakaan ei ollut.

Mihin on mies kadonnut ?

• iodgsiogs

Kysy vaikka mieheltä itseltään

• Anonyymi

En ymmärrä, miksi Sari otti tämän miehen... limainen minusta, yöks....

• Anonyymi

Matti on mies paikallaan! Sari sai ja Matti otti!

• Anonyymi

joo tä äijä on haastettu oikeuteen sen oppilaat ja nyt kuulin et se tulee opettamaan meitä et joo vaihdan kouluu miks se saa ees olla opettaja

• Anonyymi

TURPAKII KERSA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TURPAKII KERSA

Taisi olla Matti itse vastaamassa tyylilleen uskollisena "TURPA KII KERSA"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ETKÄ YMMÄRRÄ JÄRKIPUHETTA NILKKI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ETKÄ YMMÄRRÄ JÄRKIPUHETTA NILKKI

Oli se se itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee rikosilmoitus kunnianloukkauksesta

• Anonyymi

Tää oli meijän 9b luokal sijaisena puolvuotta ja oli kyl aika outo mies

• Anonyymi

Matty on kinki ja kuninkas
      Hyvä meidän Piha !

• Anonyymi

Matti on suulaan Sari Tammisen poikaystävä ja reipas urheilijanuorukainen ja entinen ääniharava. Olisi varmaan ollut sellainen viime kesänäkin, jos olisi ollut ehdokkaana.

• Anonyymi

Erityispettajat pääsivät ennen vanhaan eläkkeelle vasta 55 vuoden korkeassa iässä kuten Turun liikennelaitoksen keltaisten bussien kuljettajat.

Matti pääsi vasta melko korkeassa iässä mutta ei muistaakseni vielä 55 vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      140
      4441
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      92
      2109
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2071
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      74
      1868
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1522
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      142
      1522
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      104
      1385
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      75
      1316
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      100
      1273
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      120
      1109
    Aihe