Sex on the beach

dream?

Istun yksin rannalla, muut ihmiset ovat jo aikaa sitten lähteneet pois. Meren suolainen tuoksu rentouttaa ja saa mielikuvitukseni laukkaamaan.
Riisun itseni ja ilta-aurinko luo viimeisiä säteitään ruskettuneelle iholleni. Makaan selälläni hiekalla ja valutan käsistäni hiekkaa rinnoilleni, on kuin se hiekka olisi hienoisia kultahippuja ihollani. Hivelen sormillani rintojani ja nännejäni. Tunnen olevani kiihottunut. Levitän sormillani häpyhuulia ja hyväilen herkkää klitorista.
En huomaa että sinä katselet minua salaa pusikosta. Ynähtelen hiljaa ääneen kosketellessani märkää pilluani, joka hetki hetkeltä enemmän kaipaisi suurta kalua luokseen. Laukkuuni on jäänyt hieromasauvani, ja koska ajattelukykyni on hieman sumentunut, kaivan sen esille ja sujautan kosteaan vakooni.
Pyöritän sauvaa edestakaisin klitoriksella ja annan sen sujahtaa välillä sisällekin, vain pitkittääkseni nautintoani.
Yhtäkkiä kuulen rasahduksen ja huomaan että minua katsellaan. Vedän salamannopeasti pyyhkeen eteeni. Astut esiin ja huomaan pullistuneen housunetumuksesi ja avoimen vetoketjusi. Mittailen sinua silmilläni ja nautin jokaisen ruskettuneen lihaksen näkemisestä.
"Koska olet nähnyt kaiken minusta, on minun vuoroni nähdä sinut", kuiskaan polvillani laskien pyykeen alas.
Avaan farkkujesi napit ja lasken ne, ja alushoususi lämpimälle hiekalle. Iso kyrpä on juuri kasvojeni korkeudella ja otan sen ahmaisten suuhuni. Liikutat lantiotasi suutani vasten syöttäen minulle tuota ihanaa ja paksua elintäsi. Laskeudut viereeni hiekalle ja painat pääsi kostealle hävylleni ja liu'utat kielesi kuumaan pilluuni. En häpeile yhtään vaan annan sinun kielesi vierailla pyhimmässä paikassani tutkimusretkellä.
Nouset ylemmäs ja painat kalusi rajulla työnnöllä sisääni ja aloitat rytmikkäät työnnöt hitaasti aluksi ja yhä kiihdyttäen tahtia.
Tunnen orgasmin lähtevän liikkeelle jostain lantiosta ja tunnen kuinka se vavisuttaa koko kehoani.
Mulkkusi alkaa sykkiä kun saan orgasmin ja syökset spermaa sisälleni karjahdellen hiljaa. Makaamme toisiimme kietoutuneina kauan ja varjomme sulautuvat toisiinsa ennenkuin aurinko viimein laskee mailleen...

8

7696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ynnämuu

      -- ja karjahdellen hiljaa?

      Osaatko muuten kirjoittaa yhtään ainutta juttua ilman tuota lempisanaasi "ynähtää"?(Jaa, joskus kirjoitat sen sentään muotoon "ynistä").

      Nikki kuin nikki, tyylisi on sama.

      • dream?

        tää oli ensimmäinen ja luultavasti viimenen kerta ku jotain julkaisen...


      • toinen taittaja
        dream? kirjoitti:

        tää oli ensimmäinen ja luultavasti viimenen kerta ku jotain julkaisen...

        älä ny viiti, kirjota vaan lisää.


      • remix
        dream? kirjoitti:

        tää oli ensimmäinen ja luultavasti viimenen kerta ku jotain julkaisen...

        Tekstisi on hyvää juuri sen takia, että et kiinnitä huomiota vääriin asioihin. Itse ainakin haluan lukea tuollaisia lisää. Minusta noilla nuijilla ei ole mitään asiaa arvostella kirjoituksiasi. Olen ainakin itse lopen kyllästynyt kirjoituksiin, joissa "pikkuhuorat" saavat "kyrpää säälittä perseeseen", tai jotain samantapaista, koska ne ovat niin tavallisia. Sinulla oli sellaista hyvää romanttista tunnelmaa.

        Olen huomannut, että yleensä hyvän seksinovellin kirjoittamiseen tarvitaan nainen, eikä miesten typerästä kritiikistä kannata välittää.

        Keep up the good work!


      • tutkiskelen vainen

        Ynnämuu
        luin tänään 15:00 kirjoitetun viestin 70
        palstalla, jossa nikkiä kiiteltiin.
        Pitihän se asia tutkia kun lempiharrastuksiani on pyrkiä tiedon alkulähteille.
        Viimeisenä eli ensin kirjoittamanasi oli tuo johon nyt vastaan.
        Arvostelusi ei anna viesteilystäsi kummoistakaan kuvaa eli en kykene yhtymään tuohon kehujaasi!


    • Hoho

      Voi varmaan tuntuu kivalta, hyväillä pilluansa hiekkasilla sormillaan..

    • king

      tarina... jatka jos ois vaikka 2. osa

    • spermaa pusikosta

      Istun yksin rannalla ja valutan spermaa karjahdellen pusikosta. Astut esiin ja huomaan ruskettuneen alushoususi juuri kasvojeni korkeudella. Ynähtelen hiljaa, koska ajattelukykyni alkaa sykkiä hitaasti. En huomaa pääsi pullistuneen tutkimusretkellä. Iso Kyrpä laskee lämpimälle hiekalle spermaa ennenkuin viimein sujahtaa mailleen, yhä kiihdyttäen tahtia. Riisun itseni ja lasken paksua lämpimälle hiekalle ja tunnen kuinka se vavisuttaa koko kehoani. Nouset ylemmäs syöttäen minulle farkkujesi napit ja alushoususi, Kyrpä! Mittailen Mulkkusi silmilläni, ahmaisten hiekkaa suuhuni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe