Mitkä ovat omasta mielestänne Coldplayn kaikkein parhaimmat kappaleet? Voiko niitä edes eritellä?
Miksi juuri kyseiset kappaleet ovat mielestänne hyviä? Olis kiva kuulla mielipiteitä...
Omasta mielestäni mitkään Coldplayn kappaleet eivät ole huonoja, päinvastoin, ne ovat mahtavia!
Mutta Top5 parhaimmat voisi omasta mielestäni ehkä olla:
1. Don't panic
2. Green eyes
3. God put a smile upon your face
4. White shadow
5. Yellow
ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.........
Parhaat
13
1259
Vastaukset
- fan from mars
On totta, että eihän niitä periaatteessa edes voi verrata toisiinsa koska ne ovat kaikki niin mahtavia, mutta tietysti kaikilla on oma mielipiteensä kappaleista.
Itse rakastan Coldplayn musiikkia ja tämän hetken suosikkejani ovat:
1. Til Kingdom Come
2. White Shadows
3. Moses
4. God Put A Smile Upon Your Face
5. Trouble
Melkeinpä päivittäin kuuntelen Coldplayn tuotantoa, enkä vielä ole kyllästynyt. :)- joku
Kerrankin on joku muukin joka ymmärtää hyvän musiikin päälle!! :)
Monet ystäväni eivät tahdo ymmärtää minua, että miksi kuuntelen Coldplayta...
Joidenkin mielestä se on vain samanlaista mitään sanomatonta musiikkia kuin kaikki muukin, mutta minun mielestäni se on kaikkea muuta kuin sitä!!! - on se, että
joku kirjoitti:
Kerrankin on joku muukin joka ymmärtää hyvän musiikin päälle!! :)
Monet ystäväni eivät tahdo ymmärtää minua, että miksi kuuntelen Coldplayta...
Joidenkin mielestä se on vain samanlaista mitään sanomatonta musiikkia kuin kaikki muukin, mutta minun mielestäni se on kaikkea muuta kuin sitä!!!X&Y on mitäänsanomaton levy loppupeleissä. Itse olen kuunnellut ko. bändiä ekasta levystä lähtien, pidän eniten ensimmäisestä levystä. Yksittäisinä biiseinä voisin sanoa:
1. In my Place
2. warning sign
3. Sparks
4. Help is round the corner
5. Crest of waves
Kannattaa tutustua Embracen tuotantoon. Bändi otti pianon käyttöön musiikissa reilusti ennen coldplaytä. Nousivat aikanaan uudestaan pinnalle Coldplayn biisin, gravityn, avulla. Loistavia levyjä kaikki, ei juurikaan huonoja biisejä.
- Anonyymi
Coldplay is truly a great band!
Check out new songs:
Humankind!
Coloratura!
Let Somebody Go!
Higher Power!
Wow.........there really is something special about
Coldplay!
On kylla erittain hyva yhtye tama
Coldplay! - Anonyymi
Sky full of stars
- Anonyymi
Paranoid.
- Anonyymi
Something just like this
- Anonyymi
In this crazy World🌏..........it's true, I just want you!
Coldplay is one of the best 👍recording artists
of all times, ever!
Such quality music!
It's amazing how they do it, all those melodies 🎶 - Anonyymi
Over 100 Million albums sold Worldwide!
That equals 20 albums per every Finn, all of Finland.
Amazing talent! - Anonyymi
Yhden coldplayn levyn omistan mut se ei oo kovin hyvä vaan tappavan tylsä mut pitää tietenki tutustua tarkemmi heijän koko tuotantoon.
- Anonyymi
pahus vie olinkin kadottanut CD-levyn jonnekin. Voi pahus =(
- Anonyymi
Coldplay - musiikkia miehille, jotka itkevät runkatessaan sunnuntai-aamuisin yksin sängyssään
- Anonyymi
haha aikamoinen hauska huumorikommentti. Huumori ei ole kiellettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304277Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71608- 831446
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391296- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971