Parhaat

kappaleet

Mitkä ovat omasta mielestänne Coldplayn kaikkein parhaimmat kappaleet? Voiko niitä edes eritellä?
Miksi juuri kyseiset kappaleet ovat mielestänne hyviä? Olis kiva kuulla mielipiteitä...
Omasta mielestäni mitkään Coldplayn kappaleet eivät ole huonoja, päinvastoin, ne ovat mahtavia!
Mutta Top5 parhaimmat voisi omasta mielestäni ehkä olla:
1. Don't panic
2. Green eyes
3. God put a smile upon your face
4. White shadow
5. Yellow

ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.........

13

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fan from mars

      On totta, että eihän niitä periaatteessa edes voi verrata toisiinsa koska ne ovat kaikki niin mahtavia, mutta tietysti kaikilla on oma mielipiteensä kappaleista.

      Itse rakastan Coldplayn musiikkia ja tämän hetken suosikkejani ovat:

      1. Til Kingdom Come
      2. White Shadows
      3. Moses
      4. God Put A Smile Upon Your Face
      5. Trouble

      Melkeinpä päivittäin kuuntelen Coldplayn tuotantoa, enkä vielä ole kyllästynyt. :)

      • joku

        Kerrankin on joku muukin joka ymmärtää hyvän musiikin päälle!! :)
        Monet ystäväni eivät tahdo ymmärtää minua, että miksi kuuntelen Coldplayta...
        Joidenkin mielestä se on vain samanlaista mitään sanomatonta musiikkia kuin kaikki muukin, mutta minun mielestäni se on kaikkea muuta kuin sitä!!!


      • on se, että
        joku kirjoitti:

        Kerrankin on joku muukin joka ymmärtää hyvän musiikin päälle!! :)
        Monet ystäväni eivät tahdo ymmärtää minua, että miksi kuuntelen Coldplayta...
        Joidenkin mielestä se on vain samanlaista mitään sanomatonta musiikkia kuin kaikki muukin, mutta minun mielestäni se on kaikkea muuta kuin sitä!!!

        X&Y on mitäänsanomaton levy loppupeleissä. Itse olen kuunnellut ko. bändiä ekasta levystä lähtien, pidän eniten ensimmäisestä levystä. Yksittäisinä biiseinä voisin sanoa:

        1. In my Place
        2. warning sign
        3. Sparks
        4. Help is round the corner
        5. Crest of waves

        Kannattaa tutustua Embracen tuotantoon. Bändi otti pianon käyttöön musiikissa reilusti ennen coldplaytä. Nousivat aikanaan uudestaan pinnalle Coldplayn biisin, gravityn, avulla. Loistavia levyjä kaikki, ei juurikaan huonoja biisejä.


    • Anonyymi

      Coldplay is truly a great band!
      Check out new songs:
      Humankind!
      Coloratura!
      Let Somebody Go!
      Higher Power!
      Wow.........there really is something special about
      Coldplay!
      On kylla erittain hyva yhtye tama
      Coldplay!

    • Anonyymi

      Sky full of stars

    • Anonyymi

      Paranoid.

    • Anonyymi

      Something just like this

    • Anonyymi

      In this crazy World🌏..........it's true, I just want you!
      Coldplay is one of the best 👍recording artists
      of all times, ever!
      Such quality music!
      It's amazing how they do it, all those melodies 🎶

    • Anonyymi

      Over 100 Million albums sold Worldwide!
      That equals 20 albums per every Finn, all of Finland.
      Amazing talent!

    • Anonyymi

      Yhden coldplayn levyn omistan mut se ei oo kovin hyvä vaan tappavan tylsä mut pitää tietenki tutustua tarkemmi heijän koko tuotantoon.

      • Anonyymi

        pahus vie olinkin kadottanut CD-levyn jonnekin. Voi pahus =(


    • Anonyymi

      Coldplay - musiikkia miehille, jotka itkevät runkatessaan sunnuntai-aamuisin yksin sängyssään

      • Anonyymi

        haha aikamoinen hauska huumorikommentti. Huumori ei ole kiellettyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      292
      977
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe