Ystäväni Oinatar. Viinastahan kaikki huono johtuu. Luulisin niin.
Viinastahan kaikki johtuu...
5
964
Vastaukset
- tuttu juttu
luonteesta....ei viinan "piikkiin"voi sentään ihan kaikkea laittaa,jos on V"luonne,niin viina ei ainakaan muuta sitä!
- huomattu on
vv**mäisemmäksi
- oinastyyti
Mä olen halutessani tosi veemäinen oinas, mutta ei viina musta yhtään veemäisempää tee, todellakaan. Leppoisammaksi tulen, kun kuppia otan ;)
- dete
ikävänä tosiasiana syytän veli viinaa kaikesta mikä tekee minusta rauhallisesta nyhveröstä intohimoisen leiskuvan impulsiivisen jne. oinaan
- OinasN
Luule vaan että viinasta johtuu kaikki. Itselläni leijona -ystävä, joka erittäin sosiaalinen, vastuuntuntoinen ja tunnollinen selvinpäin. Mutta kun kuppia on ottanut muuttuu v mäiseksi, kaikentietäväksi ja arvostelevaksi....Sanoo suoraan sen, mitä ei ole USKALTANUT sanoa selvin päin. Oinaana nauran partaani...mitä tuokin mistään tietää :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876