Ystäväni Oinatar. Viinastahan kaikki huono johtuu. Luulisin niin.
Viinastahan kaikki johtuu...
5
918
Vastaukset
- tuttu juttu
luonteesta....ei viinan "piikkiin"voi sentään ihan kaikkea laittaa,jos on V"luonne,niin viina ei ainakaan muuta sitä!
- huomattu on
vv**mäisemmäksi
- oinastyyti
Mä olen halutessani tosi veemäinen oinas, mutta ei viina musta yhtään veemäisempää tee, todellakaan. Leppoisammaksi tulen, kun kuppia otan ;)
- dete
ikävänä tosiasiana syytän veli viinaa kaikesta mikä tekee minusta rauhallisesta nyhveröstä intohimoisen leiskuvan impulsiivisen jne. oinaan
- OinasN
Luule vaan että viinasta johtuu kaikki. Itselläni leijona -ystävä, joka erittäin sosiaalinen, vastuuntuntoinen ja tunnollinen selvinpäin. Mutta kun kuppia on ottanut muuttuu v mäiseksi, kaikentietäväksi ja arvostelevaksi....Sanoo suoraan sen, mitä ei ole USKALTANUT sanoa selvin päin. Oinaana nauran partaani...mitä tuokin mistään tietää :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491