Ystäväni Oinatar. Viinastahan kaikki huono johtuu. Luulisin niin.
Viinastahan kaikki johtuu...
5
944
Vastaukset
- tuttu juttu
luonteesta....ei viinan "piikkiin"voi sentään ihan kaikkea laittaa,jos on V"luonne,niin viina ei ainakaan muuta sitä!
- huomattu on
vv**mäisemmäksi
- oinastyyti
Mä olen halutessani tosi veemäinen oinas, mutta ei viina musta yhtään veemäisempää tee, todellakaan. Leppoisammaksi tulen, kun kuppia otan ;)
- dete
ikävänä tosiasiana syytän veli viinaa kaikesta mikä tekee minusta rauhallisesta nyhveröstä intohimoisen leiskuvan impulsiivisen jne. oinaan
- OinasN
Luule vaan että viinasta johtuu kaikki. Itselläni leijona -ystävä, joka erittäin sosiaalinen, vastuuntuntoinen ja tunnollinen selvinpäin. Mutta kun kuppia on ottanut muuttuu v mäiseksi, kaikentietäväksi ja arvostelevaksi....Sanoo suoraan sen, mitä ei ole USKALTANUT sanoa selvin päin. Oinaana nauran partaani...mitä tuokin mistään tietää :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178