Eikös Kalat ole aktiivinen aamuhämärästä illankuhjeen.Näillä palstoilla näkyy olevan vain yöliikkujia.Hämäräheikkejä.
Kalojen nukkuma-ajat
5
1495
Vastaukset
- Vieras nmo 2
olet itse.Unohdit varmaan vilkaista kelloon kun viestisi kirjoitit,et aivan päiväsaikaan sinäkään uiskentele
- Vierailija
On kuule oma tupa ja oma lupa,aivan itse päätän milloin liikun,ei tartte konetta käyttää vain silloin kun vanhemmat on nukkumassa.Ei täs olla enää murkkuiässä.
- heituli
Itse kalanaisena ainakin AINA iltaisin pirteä, valmis valvomaan vaikka aamuun.. mutta kun kello soi ja herätä pitäisi, ei lähde uni silmästä ihan hetkessä.
- ole samanlaisia
Itse olen illantorkku,nukkumaan viimeistään 21.00 ylös aikaisin,klo 5.00.Kun ikää tulee lisää,ei jaksa valvoa niinkuin nuorempana,eikä uni riitä kuinka pitkään hyvänsä
- Gaploon
Minä ainakin KalaN olen lievästi sanottuna tai no ei vaan lievästi vaan todella yökyöpeli joten yöt menee johonkin valvomisen muotoon mutta aamut ovat minulle epämukavia paitsi jos herätys on kello 3 siis iltapäivällä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1457834Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1007310Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317202Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216808Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t746372Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht26136Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236054Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1125932Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475478Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845380