Eikös Kalat ole aktiivinen aamuhämärästä illankuhjeen.Näillä palstoilla näkyy olevan vain yöliikkujia.Hämäräheikkejä.
Kalojen nukkuma-ajat
5
1478
Vastaukset
- Vieras nmo 2
olet itse.Unohdit varmaan vilkaista kelloon kun viestisi kirjoitit,et aivan päiväsaikaan sinäkään uiskentele
- Vierailija
On kuule oma tupa ja oma lupa,aivan itse päätän milloin liikun,ei tartte konetta käyttää vain silloin kun vanhemmat on nukkumassa.Ei täs olla enää murkkuiässä.
- heituli
Itse kalanaisena ainakin AINA iltaisin pirteä, valmis valvomaan vaikka aamuun.. mutta kun kello soi ja herätä pitäisi, ei lähde uni silmästä ihan hetkessä.
- ole samanlaisia
Itse olen illantorkku,nukkumaan viimeistään 21.00 ylös aikaisin,klo 5.00.Kun ikää tulee lisää,ei jaksa valvoa niinkuin nuorempana,eikä uni riitä kuinka pitkään hyvänsä
- Gaploon
Minä ainakin KalaN olen lievästi sanottuna tai no ei vaan lievästi vaan todella yökyöpeli joten yöt menee johonkin valvomisen muotoon mutta aamut ovat minulle epämukavia paitsi jos herätys on kello 3 siis iltapäivällä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124193
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m942004Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321732Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.111659- 1751518
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251418Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1081242Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2131197- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135