MB SLK

Onko hyvä?

Olen huomannut, että viime vuosina luottettavimpien käytettyjen mersujen kärjessä on ollut SLK mallit.

Ajattelin hankkia ko auton automaattina ja se on kooltaankin aivan riittävä tarkoituksiini, mutta mistä kannattaa ostaa? Kannattaako tuoda?

BMW Z3 olisi muuten järkevä, mutta haluan kovakattoisen mallin..

PS. Kertokaa omia kokemuksia ja muutakin kuin kysyttyä tietoa SLK:sta.

Kiitos

9

3558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni usko pois

usko pois se on vähän liian pieni, itsellä se oli pitkään ykkös valinta mutta kaveri omasi aikoinaan kompressori mallin ja myös omien koeajojen jälkeen hylkäsin sen liian pienenä... harmi varsinkin uusi malli on aika hyvin muotoiltu, seuraava malli 2010 tulee olemaan jo isompi.

Jos kesä ja avoautot kiinnostaa niin mulla on menossa vaihtoon kovakattoinen CLK cabriolet ja todella hyvin on sekin malli toiminut ja auto on kuin uusi edelleen. Ehkä tehdas panostaa enemmän erikoismalleihin, en tiedä ???

• Mercedesisti I

Minulla olisi menossa vaihtoon rättikattoinen SLK, kun se on talvella hankala kun ei voi konepestä rättikaton takia ja asun kerrostalossa, ei voi käsin pestä itse talvella autoa. Minulla on kuitenkin tuo SLK takapenkeillä, ja huomasin, että en takapenkkejä tarvitse juuri koskaan, joten jos kaipaat tilavampaa SLK:ta eikä rättikatto haittaa, niin hae pois tuo minun, niin pääsen itse ostamaan avomallin CLS:n!

• avo=cls ;-)
        Mercedesisti I kirjoitti:

Minulla olisi menossa vaihtoon rättikattoinen SLK, kun se on talvella hankala kun ei voi konepestä rättikaton takia ja asun kerrostalossa, ei voi käsin pestä itse talvella autoa. Minulla on kuitenkin tuo SLK takapenkeillä, ja huomasin, että en takapenkkejä tarvitse juuri koskaan, joten jos kaipaat tilavampaa SLK:ta eikä rättikatto haittaa, niin hae pois tuo minun, niin pääsen itse ostamaan avomallin CLS:n!

ja mistä heräsit, tää on mersu palsta, ei teinien märät unet palsta !!!

• Mersu-Mikko
        Mercedesisti I kirjoitti:

Voi olla että asiantuntemukseni ei riitä, mutta "rättikattoinen SLK" kuullostaa aika omituiselta. Eikös SLK ole aina ollut varustettu avautuvalla kovakatolla. Onko kyseessä R170 vai R171??

Myöskään "kovakattoisesta CLK-cabrioletista" en ole kuullut. Sekä A208 että A209 on tietääkseni rättikattoisia avoja.

Kaiken huippuna "avo-CLS"!!! Sitä ei ainakaan ole vielä tehty, korkeintaan ehkä joskus tulossa.

Kertokaapas, olenko näissä asioissa aivan väärässä, vai onko muilla kirjoittajilla virheellistä tietoa???

• tuc
        Mersu-Mikko kirjoitti:

Voi olla että asiantuntemukseni ei riitä, mutta "rättikattoinen SLK" kuullostaa aika omituiselta. Eikös SLK ole aina ollut varustettu avautuvalla kovakatolla. Onko kyseessä R170 vai R171??

Myöskään "kovakattoisesta CLK-cabrioletista" en ole kuullut. Sekä A208 että A209 on tietääkseni rättikattoisia avoja.

Kaiken huippuna "avo-CLS"!!! Sitä ei ainakaan ole vielä tehty, korkeintaan ehkä joskus tulossa.

Kertokaapas, olenko näissä asioissa aivan väärässä, vai onko muilla kirjoittajilla virheellistä tietoa???

SLK:t ovat kyllä aina olleet kovalla katolla.

Ainakin 124-koppaan ja vanhempiin SL-malleihin on saanut irrotettavan kovan katon cabrion rättikaton lisäksi. En ole kyllä CLK:ssa moissa nähnyt.

• ei isolle kuskille

eikä golfarille, vehon edustaja sanoi että sillä on jäänyt useista myymättä vain sen takia että golf bägi ei mahdu, itsellä tyssäsi siihen että kuskin tilat aivain liian pienet, ei mitään ilmavuutta ja tilan tuntua, ahdistava.

• 20 t ajanut

Minulla ei ole valittamista. Tavaratila riittää hyvin, koska on suhteellisen syvä. Ei mikään vauhtihirmu automaatilla ja pikkukoneella, mutta riittää Suomessa. Ei ole mikään hiljainen auto eli äänieristykseen olisi voinut panostaa enemmän. Sääli, että suurin osa Suomiautoista on väriltään hopea/mustanahka. Auto on mielestäni sisältä tyylikkäämpi esim. vaalealla sisustuksella.

• SLKman

Itsellä on vuoden 2000 malli ja olen pelkästään tyytyväinen. Auto ei ole perheauto ja se pitää hyväksyä heti, mutta urheiluauto se on ja saa päät varmasti kääntymään.
      Osta sitten 230 Kompressor, siinä on voimaa ja kiihtyvyyttä, et jää missään jalkoihin.
      Todella hyvä ajaa ja kaikki toimii ja saa mukavia tuningosia ympäri eurooppaa ja jenkkejä.
      Ihmettelen kirjoituksia auton pienuudesta. Jos näin ajattelevat, niin ostakoon tila-auton. Roadster on roadster ja sillä hyvä.

• avo = aina vapari

No onhan se pieni ja sitä kasvatetaan kokoajan siitä syystä seuraava malli on kuulemma taas isompi mutta semmonen kommentti että rätti auto ostetaan ilman kompuraa... miksi ?

Siksi koska sillä halutaan nautiskella hiljaisuudesta ja ainoa ääni saa olla tuuli tai linnunlaulu, ei muuta.

Noi kompurat ujeltaa läpi kovakatto malleistakin, kokeiles kokeilla ajaa avolla ilman kompuraa, ihan eri fiilis :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2439
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2264
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1269
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe