Istuttamieni yrttien mullasta (?) on ilmestynyt pikkukärpäsiä. Miten ne saisi pois? En halua käyttää mitään myrkkyjä, että onko mitään luonnollista keinoa?
Pikkukärpäset
5
1036
Vastaukset
- tai mäntytolua
Pullossa on ohje sekoitussuhteesta. Suihkuta yrttien multa hyvin muutaman päivän välein, kunnes itikat häviävät.
- Wiwii
vahingoittaako mäntysuopa pikkuisia taimia?
- Kunhan
Wiwii kirjoitti:
vahingoittaako mäntysuopa pikkuisia taimia?
luet käyttöohjeet hyvin, etkä tee liuoksesta liian vahvaa. Taimille olisi ehkä suihkuttaa mäntysuopavettä vain kerran viikossa.
- Kärpästen kanssa tapellut..
Erilaisia etikkalajeja (tavallinen, viinietikka jne) voi kokeilla laittaa muovipulloon joka on leikattu tohon tyyliin..
|\ /|
| || |
|____|
Pohjalle siis vähän etikkaa ja tippa tiskiainetta.
Kerää kärpäset etikkaan..
Kärpäset kuitenkin vaeltelee ympäri huoneita joten noita pitää olla joka puolella ja ne auttaa vain johonkin rajaan saakka.
Helpoimmaksi ja tehoikkaimmaksi konstiksi olen havainnut imurin. Senkun imuroi kärpäset ilmasta ja pinnoilta suoraan imurin pussiin.. Eivät ole sieltä poiskaan kömpineet. :) - lexander
jätä metalliseen oluttölkkiin hieman olutta pohjalle. Pikkukärpäset tykkäävät mennä sinne ja hukkuvat olueeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900