Mää jouruin tekkeen ihka uuren alotuksen kun tossa erellisessä alotuksessa ei oikeen saanu suunvuaroo. Melkeen vaan naisväki oli äänessä ja onnitteli itteensä. (Yks kommee runo sentään oli.)
Remanterskalle kävin ostamassa kimpun tarjoustulppaaneja,keitin kaffeet ja olisin laulanukki, mutta Remanterska kiälsi. Muuten se tuli kyllä hyvälle päälle.
Onha sitä väitetty et huumorin kukka on se kaunein kukka mut kyl se on nainen! Tämmöttenä päivänä miähen syräämmeem mahtuu enemmänki ku yks ämmä. (se kirjain)
Nii et syrämmellisesti onnee vaa ja kansainvälisyyttä kaikille naisille!
Tänne vain miehiltä kukkia naisille. Naiset saa lukkee!
20
1038
Vastaukset
- Remanteri
Olsim mää jo kirjottannu aikasemmim mut ku piti käyrä siälä valtsussa hakemassa ne tarjouskukat.
- kukka kumminkin
pusu sulle poskelle kiitokseksi, mummskiss!!!!
- mummeli-36
Kyllä erinomanen naisten huomioija. Kai sie katoit et ne tarjous tulppanit oli kuitenkin veess' siellä kaupassa,,,,,makkeet naurut sie ainakin aikaan sait, KIITOKSIA niistä,,,,,,,
Ostin komian pullakranssin. Unohdin tulpaanit vaikka valtsussa kävinkin.
Kahvet on juotu ja onnea vaan kaikille naisille!- Eläväinen leski
Onhan se pullakranssikin parempi kuin ei mitään. Kiitoksia onnitteluista. ON nämä suomalaiset miehet oikeita herrasmiehiä.
- Missä tuollaisia miehiä kas...
Kävin profiilissasi, ja olin heti valmis poistattamaan nikistäsi neljä viimeistä kirjainta!:))
Missä tuollaisia miehiä kas... kirjoitti:
Kävin profiilissasi, ja olin heti valmis poistattamaan nikistäsi neljä viimeistä kirjainta!:))
Älä helkkarissa niitä poistata.
Siinä voi mennä sukunimi. Oma tai naapurin.- Yön vartija
LateVaan kirjoitti:
Älä helkkarissa niitä poistata.
Siinä voi mennä sukunimi. Oma tai naapurin.Aina ne naiset ovat jotakin viemässä. Ensin vievät sydämmen ja sitten vievät sukunimenkin.
Pidä vaan Late pintasi! Älä luovuta.
Ai asia meinasi unohtua: Onnea naisille!
- toiweikas
Onkos tämä nyt miesten pitämä kahvipirtti? Saakos täällä muutakin hyvää kuin kukitusta ja pullitusta?
- Tobias
me onnitellaan 70 naisia kansainvälisen naistenpäivän johdosta!
Paljon onnea vaan! - viluinen@
Tobias kirjoitti:
me onnitellaan 70 naisia kansainvälisen naistenpäivän johdosta!
Paljon onnea vaan!Paljon kiitoksia minultakin on niin mukava ottaa vastaan onnitteluja, kyllähän naiset on aina naisia nähtiinhän se kisoissakin ja muuallakin, hyvää illanjatkoa kaikille niin miehille kuin naisillekin. viluinen
- totuuden torvi
tekis hyvää.
Tarkoitan sitä, että vois olla hyvä, kun olis ihan oikeesti miesten juttupaikka, jonne myös naiset olis tervetulleita.
Tuppaa olemaan niin, että tuo Kahvipirtti alkaa olla niin sisäsiittoinen, että joskus se ihan haisee itsekehulta.
Sitäpaitsi sen pirtin emäntä on ottanut oikeudekseen tahtoen tai tahtomattaan jakaa sinne kirjoittavat vuohiin ja lampaisiin.
Toivottavasti Naistenpäivän jälkeinen krapula ei kestä kauaa. - Rouva Remander
totuuden torvi kirjoitti:
tekis hyvää.
Tarkoitan sitä, että vois olla hyvä, kun olis ihan oikeesti miesten juttupaikka, jonne myös naiset olis tervetulleita.
Tuppaa olemaan niin, että tuo Kahvipirtti alkaa olla niin sisäsiittoinen, että joskus se ihan haisee itsekehulta.
Sitäpaitsi sen pirtin emäntä on ottanut oikeudekseen tahtoen tai tahtomattaan jakaa sinne kirjoittavat vuohiin ja lampaisiin.
Toivottavasti Naistenpäivän jälkeinen krapula ei kestä kauaa.On se merkillistä, ettei naisia saa onnitellakaan ilman että joku heti vaatii miesten juttupaikkaa.
Onko sinne kahvipirttiin pakko mennä haistelemaan?
Sopii avata aivan oma kapakka. Parannelkoot krapulaiset krapulaansa siellä!
Remander ainakaan ei sinne tule. Hänellä sentään on tapoja vaikka olikin aika polleaa miestä, kun häntä oli halailtu ja poskille suudeltu.
Minä kyllä sanoin, ettei paranisi ottaa niin vakavasti. Virtuaalistahan se vain oli, mutta miehille tulee hyvä mieli niin pienestä.
Ja ovathan nämä suomalaiset miehet pohjimmiltaan herkkiä ja herrasmiehiä, vaikka ei sitä Remanderistakaan päältä katsoen huomaa. - torvi muuten
totuuden torvi kirjoitti:
tekis hyvää.
Tarkoitan sitä, että vois olla hyvä, kun olis ihan oikeesti miesten juttupaikka, jonne myös naiset olis tervetulleita.
Tuppaa olemaan niin, että tuo Kahvipirtti alkaa olla niin sisäsiittoinen, että joskus se ihan haisee itsekehulta.
Sitäpaitsi sen pirtin emäntä on ottanut oikeudekseen tahtoen tai tahtomattaan jakaa sinne kirjoittavat vuohiin ja lampaisiin.
Toivottavasti Naistenpäivän jälkeinen krapula ei kestä kauaa.Avaa sinä se miesten juttuketju, nikkisi sopii hyvin sen nimeksi. Älä Kahvipirttiin vertaa, keksi oma liikeidea.Tällä iällä ei ole väliä, onko kuppila sisä- vai ulkosiittoinen. Oletko jäänyt emännän pusua vaille, vai mikä pännii? Kerro sinäkin tekemisistäsi, joku muukin voi kiinnostua niistä.
- viisas..
Rouva Remander kirjoitti:
On se merkillistä, ettei naisia saa onnitellakaan ilman että joku heti vaatii miesten juttupaikkaa.
Onko sinne kahvipirttiin pakko mennä haistelemaan?
Sopii avata aivan oma kapakka. Parannelkoot krapulaiset krapulaansa siellä!
Remander ainakaan ei sinne tule. Hänellä sentään on tapoja vaikka olikin aika polleaa miestä, kun häntä oli halailtu ja poskille suudeltu.
Minä kyllä sanoin, ettei paranisi ottaa niin vakavasti. Virtuaalistahan se vain oli, mutta miehille tulee hyvä mieli niin pienestä.
Ja ovathan nämä suomalaiset miehet pohjimmiltaan herkkiä ja herrasmiehiä, vaikka ei sitä Remanderistakaan päältä katsoen huomaa.ja avarakatseinen nainen olet.
Onnea on ollut herra Remanderillakin valinnassaan.:)
- 'syrämmestä'
kuten huomaat, siellä ne kaksi ämmää nyt ovat sulassa sovussa, käsikädessä!
Ja siksi uskallankin halata sinua kiitokseksi, ei Remanterska siitä pahastu. Onnea hänellekin naisten päivänä, vaikka sitä hänellä jo onkin! :) - Likka321
Kuulin tänään radiosta onnittelun: Onnea kaikille naisille ja naistenmielisille!
- Toisennikki
Viime tipan onnentoivotukset naistenpäivän johdosta!
- mummeli-36
Ja erikoisesti Remanterille kun tään ketjun hoksas laittaa. Siinä nähtiin miten miehet kilpaa otti asiaksi onnitella naisia. Tuhannet kiitokset jokkaiselle miehelle!!!!
- Rouva Remander
mummeli-36 kirjoitti:
Ja erikoisesti Remanterille kun tään ketjun hoksas laittaa. Siinä nähtiin miten miehet kilpaa otti asiaksi onnitella naisia. Tuhannet kiitokset jokkaiselle miehelle!!!!
Olin niin järkyttynyt jonkun krapulaisen kirjoituksesta että unohdin kiittää herroja kansainvälisen naistenpäivän tervehdyksistä. Täten pyydän nyt korjata unohdukseni: kiitos!
Remanderia jo heti kiitinkin, kun hän toi ne alennusmyyntikukat. Lähinnä ajatushan siinä oli parasta ja se, ettei Remander laulanut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416