...ja aineellista tavoitan tottakai. Kevyt toimisto- myyntipäällikö olen. Ei minulta paljon puutukkaan. Matkailen kun huvittaa. Rivari 80 neliöö ja velaton. Punainen mummonmökki ja perunamaakin ja lähes uusi autokin. Horoskoopeista Härkänainen kävis ja Vesimiesnaisen kanssakin hyvin menee. Kalat vaikeita ja petollisia vain sen kokea sain.
Olen HärkäM
12
1219
Vastaukset
- Oletkin just tyypillinen))))
Oletkin joo jus tyypillinen itsekehu mies,olet tainnut saada hyvinvointisi??perintöjen kautta,kun täällä sitä pitää mainostaa,empä koskis tollaseen aasiin edes tikulla risu-aitasi raosta,ja lueppa itse sepustuksesi,et kovin jörjen jättiläiseltä vaikuta,mutta ainahan yrittää saa,jos muuten et naista saa toivottavasti joku kaltaisesi tarttuu syöttiisi,et onnea vaan nais-markkinoillesi.
- velaton
Ei itsekehua tuo ollut eikä mainosta, vaan todellisuutta. Kannatan tasa-arvoa miesten ja naisten kesken. Jos minut on väärinymmärretty, en voi sille mitään, enkä mainosta itseäni. Minuun voi aina luottaa. Pyrin vain kertomaan sen etten ole naisten hyväksikäyttäjä laisinkaan.
- joku treffipalsta
velaton kirjoitti:
Ei itsekehua tuo ollut eikä mainosta, vaan todellisuutta. Kannatan tasa-arvoa miesten ja naisten kesken. Jos minut on väärinymmärretty, en voi sille mitään, enkä mainosta itseäni. Minuun voi aina luottaa. Pyrin vain kertomaan sen etten ole naisten hyväksikäyttäjä laisinkaan.
kun mainostat ja noin kehut itseäsi.
- mammonaa
joku treffipalsta kirjoitti:
kun mainostat ja noin kehut itseäsi.
...ja vain totuuden itsestäni kerroin.
- mutta meinaatko
mammonaa kirjoitti:
...ja vain totuuden itsestäni kerroin.
tätä kautta suhteita solmia?
Eikös olis parempi mennä noille senssipalstoille..
- utelias härkänainen
Olisit sanonut ikäsi ! Olisi kiva jutella ! En halua miesseuraa -ainakaan tilapäistä. Juttusi vaan kiinnosti
- minusta
Olen 36v Härkämies ja en todellakaan mainosta itseäni. En voi sille mitään jos jotkut näkevät minut itseäni mainostavana kehujana. Olen vain kertonut itsestäni liikaa vain?
- skorpioninainen
Osama bin Laden viettää huomenna 50v synttäreitään, kalat siis horoskoopissa. Mun exällä tänään synttärit. Sain kauhulla kokea erottuani miehestäni mitä kalan kosto tarkoittaa... :(
- koski minuun
kovasti. Neljä vuotta yhdessä oltiin ja löysi toisen. Siitä katkera nais-kaloille olen.
- mainostaa
itseään? Niinhän ne vaaliehdokkaatkin tekevät?
- pirelli
minkä ikäinen olet. Kaipaisin iskeä kynteni mummonmökkisi kukkapenkkeihin heh!
- kaivella
maatani ja multaani mökillä? Mikä noin kiehtoo tällainen ajatus vaikka olen muiden mielestä itsekehuskeleva vaikea luonne? Voi tämä Härkä lempeä rakastaja olla. Kaikki ei vain tunne hyviä puoliani. Olen 36 vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389