Mielipiteenne Brock Lesnarista??
Mitä hyvää?Mtä pahaa?Kaikkein paras Lesnarin matsi?Lesnarin parhaat ajat?Haluaisitko että mies palaisi WWE'hen tai TNA'han??
Mielipiteeni:
Brock Lesnar ON yksi parhaimpia tähtiä WWE:N historiassa!Lesnar osasi aina elää hetkessä ja lopettaa vastustajansa milloin tahtoi!Lesnar oli HYVIN vakuuttava amatööri-liigoissa ja Ohio Valley Wrestlingissä!Lesnarista ei oikein löydy mitään huonoa,mutta oli kyllä aika karmeaa katsottavaa ne Lesnarin squashaukset ChruiserWeightläisiä vastaan!Esim.Lesnar V.Rey,Lesnar V.Nunzio,Lesnar V.Matt Hardy,Lesnar V.Funaki!
Lesnarin parasta aikaa oli 2002/2003 vuoden vaihde! Global Warning oli yksi Lesnarin parhaita PPV:tä,Mutta oli Lesnar V.Big Evil HIAC myös hienoa katseltavaa!
TOIVON TODELLAKIN!Että Lesnar palaisi WWE:hen,Lesnar voisi olla hyvin vakuuttava tekijä myös TNA'ssa!
Mitä olisitte mieltä olisitte jos Lesnar menisikin
TNA:han?!THAT WOULD BE GREAT!!!!!
Brock Lesnar
6
594
Vastaukset
- Striper
Ei tämmösiä!! Sanon että tykkäsin eniten Lesnarista kun hän feudasi Big Show;n kanssa.
- mr.jope93
Ei tämmöisiä?! Mitä tarkoitat?!
Mielestäni tuo oli aivan asiallinen viesti,joka oli luultavasti tekstin laadultaan ja viisaammalta kuin yksikään sinun viesteistäsi!
SuckA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Striper
mr.jope93 kirjoitti:
Mielestäni tuo oli aivan asiallinen viesti,joka oli luultavasti tekstin laadultaan ja viisaammalta kuin yksikään sinun viesteistäsi!
SuckA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Monta topicia peräkkäin? Kaikki samanlaisia!! Lesnar jne.. voisit laittaa tämmöset painija kyselyt samaan.
- Badass
mr.jope93 kirjoitti:
SuckA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Striper tarkoittaa sitä, että spämmit turhaan kokoajan uusia topicceja, kuten hän viestissään jo sanoi. Can you dig that, mothafucka?
- Jergovitz
mr.jope93 kirjoitti:
SuckA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lesnar nähään todennäköisesti UFC:ssä syys/lokakuun tienoilla.. :/
- Badass
Lesnar on tosi monipuolinen painija noinkin isoksi mieheksi. Tykkäsin eniten hänen nopeudestaan ja väännöistä mm. Kurt Anglen kanssa. Parhaimpana jäi Lesnarista mieleen se hetki, kun tuli SmackDowniin ja teki massiivisen F5:n Mark Henrylle...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996