Kumpi näistä paini-maailman värikkäimmistä legondoista on parempi? Stone Cold Steve Austin vai Mr.America Hulk Hogan??
Itse sanon että Stone Cold Steve Austin!
Austin on mielestäni KAIKKIEN AIKOJEN paras painija!
Austin promoaa loistavasti,ottelee loistavasti,ja feudaa loistavasti!Austinin "How Do U Like Me now"-Badass asenne on todella hyvä,ja kun Austin iskee Stunnerin niin katto lentää hallista irti!En koskaan unohda Stone Coldin kulta-aikojen taistoja Rock:n,Mankindin ja Gamen kanssa! Ja Austin oli aivan loistava Raw:n General Managerina!
Hogan sucks,koska hän ei osaa painia,on liian vanha,liian idioottimainen-gimmick ja matsit osaa jopa meidän rehtorikin ulkoa! Hulk-up,big bootit,parit taklaukset,Scoop Slam ja ja sitten iso-paha haiseva jalka vastustajan kurtulle ja vastustaja pysyy matossa vaikka 300-sekunnin ajan!
Stone Cold> Hulk Hogan
mr.jope93
2
405
Vastaukset
- Striper
Austin on huvittava ja osaa painia! Hogan on vaan ´´ What You Gonna Do Brother???´´
- Badass
Mahtavat perustelut sulla..
Itseasiassa, Hoganhan periaatteessa nosti WWF:än painimaailman huipulle ja iso kiitos siitä herralle, mutta ei enää.
Austin taas on vähän niin ja näin painimaan, mutta promojen vetäjänä kultaista tavaraa. Ja Stunner kyllä voittaa tönkön Leg Dropin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281