Hohhoijaa!
Wrestlemania'ssa kohtaavat UT ja Batista!VOI EI!!
UT ei jaksa kantaa Batistaa kunnon matsiin!Matsissa kohtaavat kaksi isoa ja kömpelöä karhua,"Jee Jee" "Voiko olla mitään.." epämielenkiintoisempaa!!!!!!!
Mitä mieltä olette matsista??
15-0 --.--
9
448
Vastaukset
- dx fan
Älä hauku mun unelma matsia. Siinä on kaksi hyvää smackdown tähteä ja olen toivonut tota matsia pitkään.
- The_Hitman
oon vähän samoilla linjoilla kun Jope. Ei UT pysty kantaan Batistaa hyvään otteluun vaikka UT ei mikään paska painija ole.paitsi joku erikoismatsi, se nostais mielenkiintoo matsia kohtaan mutta ei taida tulla :/
- mr.jope93
The_Hitman kirjoitti:
oon vähän samoilla linjoilla kun Jope. Ei UT pysty kantaan Batistaa hyvään otteluun vaikka UT ei mikään paska painija ole.paitsi joku erikoismatsi, se nostais mielenkiintoo matsia kohtaan mutta ei taida tulla :/
Veikkaisin että ainut erikois matsi jonka WWE saattaisi tehdä tuosta ottelusta,voisi olla jonkinlainen Casket/Buried Alive-ottelu!
Mutta jos matsista tehtäisiin Esim. No Holdds Barred,Lumber Jack tai jonkinlainen Through the Ring Match,niin se voisi nostaa mielenkiintoa!
Mutta jos Steroidihirmu V. Halloweenclown feudia jatkettaisiin WM:n jälkeen,vaikka GAB:n niin ,GAB'ssa voitaisiin nähdä HIAC,joka voisi ollakin hyvä ottelU! - ilmaissut
mr.jope93 kirjoitti:
Veikkaisin että ainut erikois matsi jonka WWE saattaisi tehdä tuosta ottelusta,voisi olla jonkinlainen Casket/Buried Alive-ottelu!
Mutta jos matsista tehtäisiin Esim. No Holdds Barred,Lumber Jack tai jonkinlainen Through the Ring Match,niin se voisi nostaa mielenkiintoa!
Mutta jos Steroidihirmu V. Halloweenclown feudia jatkettaisiin WM:n jälkeen,vaikka GAB:n niin ,GAB'ssa voitaisiin nähdä HIAC,joka voisi ollakin hyvä ottelU!julkisesti haluavansa takerin kanssa HIAC:iin. Eiköhän siitä Hell In A Cell tule.
- Badass
ilmaissut kirjoitti:
julkisesti haluavansa takerin kanssa HIAC:iin. Eiköhän siitä Hell In A Cell tule.
Batistan matsi Triple H:ta vastaan HiaC'ssa oli aikamoista pelleilyä ja matsin lopetuskin oli tosi tönkkö (Hidas Batista Bomb). Toivottavasti edes jonkilaista bumppia tulisi olemaan tuossa HiaC-matsissa (jos sitä nyt ikinä tuleekaan).
- on...
Badass kirjoitti:
Batistan matsi Triple H:ta vastaan HiaC'ssa oli aikamoista pelleilyä ja matsin lopetuskin oli tosi tönkkö (Hidas Batista Bomb). Toivottavasti edes jonkilaista bumppia tulisi olemaan tuossa HiaC-matsissa (jos sitä nyt ikinä tuleekaan).
ainakin mentävä ulos, en jaksa enää sellaisia ''Sisähäkki'' matseja. Puuduttavia.
- mr.jope93
on... kirjoitti:
ainakin mentävä ulos, en jaksa enää sellaisia ''Sisähäkki'' matseja. Puuduttavia.
Hell In A Cell-ottelussa,voit olla häkissä tai tulla ulos häkistä ja lähteä vaikka linnanmäelle tappelemaan jos vain pääset häkin ovesta ulos!
Siis HIAC ja teräshäkki ovat AIVAN TÄYSIN eri asia!! - Badass
mr.jope93 kirjoitti:
Hell In A Cell-ottelussa,voit olla häkissä tai tulla ulos häkistä ja lähteä vaikka linnanmäelle tappelemaan jos vain pääset häkin ovesta ulos!
Siis HIAC ja teräshäkki ovat AIVAN TÄYSIN eri asia!!Se häkki sana tarkoittaa Hell In A Celliä ja Steel Cagea, sekä Elimination Chamberia.
- mr.jope93
Badass kirjoitti:
Se häkki sana tarkoittaa Hell In A Celliä ja Steel Cagea, sekä Elimination Chamberia.
Voinut sanoa hieman selvemmin ettei tulisi väärinkäsityksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167